استفاده از رنگ آبی در طراحی پنت هاوس

استفاده از رنگ آبی در طراحی پنت هاوس

بازار خرید و فروش پنت هاوس ها در شهر های مختلف و در سرتاسر جهان، بسیار پرطرفدار است. در کنار آن، بسیاری از شرکت های طراحی داخلی و همچنین بسیاری از معماران مطرح در سرتاسر جهان، سالانه با حجم بسیار زیادی از درخواست ها مبنی بر تغییر دکوراسیون و معماری داخلی پنت هاوس ها روبرو هستند.

پس از انتخاب پنت هاوس ایده ال، بسیاری از ثروتمندان دنیا دوست دارند تا این خانه ی جدید را به فضایی مطابق میل و خواسته های خود تبدیل کنند.  تغییر بخشی از قسمت های درونی طراحی اولیه، چیدمان وسایل، رنگ و نور از جمله مواردی هستند که معماران در طراحی پنت هاوس جدید به آن توجه می کنند و سعی می کنند مطابق با سلیقه و خواسته های مشتری خود، طرحی لوکس و متناسب با استاندارد های روز را ارائه دهند.

ما، کارشناسان سایت مشاور املاک آنلاین پنت هاز  در این مقاله یکی از جدید ترین پروژه های معماری داخلی در یکی از پنت هاوس های لندن را معرفی خواهیم کرد و نقش رنگ و سایر المان های مورد استفاده قرار گرفته شده در طراحی پنت هاوس را بررسی خواهیم کرد. در نهایت لازم به ذکر است که تغییر طراحی داخلی را بر روی قیمت پنت هاوس تاثیر بسزایی دارد.

رنگ آبی در طراحی پنت هاوس

سایه هایی رویایی از رنگ آبی در طراحی پنت هاوس

یکی از مطرح ترین جواهر سازان هنگ کنگی به تازگی در شهر لندن پنت هاوس بسیار بزرگی را خریداری کرده است تا بتواند با خیالی آسوده زندگی خود را در دو شهر لندن و هنگ کنگ و به سبب کسب و کاری که اداره می کند، تنظیم کند. یکی از مهم ترین ویژگی ها در طراحی پنت هاوس یاد شده، بخشی خصوصی است که به خواسته ی صاحب پنت هاوس در آن ایجاد شده است. از آنجایی  که این پنت هاوس به عنوان خانه ی دوم این طراح جواهرات و به منظور سفرهای کاری در نظر گرفته شده است، بسیاری از ملاقات های کاری نیز در آن اتفاق می افتد و به همین سبب یک بخش خصوصی شامل یک آپارتمان دو طبقه با سه اتاق خواب، در داخل این پنت هاوس در نظر گرفته شده است. از این بخش بیشتر به منظور استراحت و زمان های فردی از آن استفاده می شود. مبلمان و وسایل استفاده شده در این بخش از پنت هاوس کاملا دست ساز و سفارشی هستند.

از آنجایی که در طراحی این بخش خاص از پنت هاوس، تمامی فضاها از جمله آشپزخانه، اتاق خواب ها و محل نشیمن در واقع در یک فضای کلی قرار گرفته اند، ایجاد تفاوت در عین حفظ ارتباط میان طراحی  بخش های مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است و در واقع یکی از بزرگترین چالش ها در زمینه طراحی پنت هاوس بوده است. به این منظور، یک سایه ی بسیار خاص از رنگ آبی، مطابق با سلیقه ی صاحب پنت هاوس، انتخاب شده است.

طراحان به شکل ممتد و هنرمندانه ای از این رنگ در بخش های مختلف خانه استفاده کرده اند و بدین شکل پیوستگی فضا را به شکل بصری حفظ کرده اند. خاص بودن این رنگ آبی، به ایجاد تاکید در پیوستگی فضا و همچنین ایجاد تنالیته ی رنگی خاص در طراحی این بخش از پنت هاوس بسیار کمک کرده است.

از سویی دیگر رنگ آبی، ارامش بخش است و می تواند بهترین انتخاب برای فضاهایی خصوصی باشد. در طراحی پنت هاوس یاد شده و به ویژه در این بخش خصوصی، مبلمان و سایر بخش های مربوطه با توجه به المان های طراحی صنعتی انتخاب شده اند که در نهایت یک فضای مینیمالیست و آرام را به وجود آورده اند.

طراحی کلی مجموعه با استفاده از آثار هنری، مانند مجسمه ها و ظروف چینی، از مشهور ترین هنرمندان تکمیل شده است. ارزش کلی تغییرات به وجود آمده در طراحی پنت هاوس فوق ۸۷۳ هزار دلار بوده است که در نتیجه ی آن، خانه ای آرام، ساده و لوکس در قلب یکی از شلوغ ترین شهر های جهان، به وجود آمده است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه