پنت هاوس های برج آلتون کورت نیاوران، معماری و طراحی لوکس

آلتون کورت

مجتمع آلتون کورت، از برج های لوکس و مدرن که در منطقه ی نیاوران تهران خودنمایی می کند. طراحی متفاوت و معماری بی نظیر این برج، در نگاه نخست، تحسین همگان را بر می انگیزد. خلق این همه زیبایی نتیجه ی ایده پردازی های مهندس ایرانی آقای منصور وکیلی و اجرا و رهبری آقای هورآذر است که با ظرافت تمام و بسیار حرفه ای کار را به اتمام رسانده اند.

برج آلتون کورت

برج آلتون کورت قابل رقابت با برج های چناران و رولکس

مساحتی به وسعت ۲۷۰۰۰ متر مربع همراه با فضای سبز و همچنین استفاده از امکانات فراوان و به روز، سطح کیفی برج آلتون کورت را بالا برده است. تا جایی که می توان این مجتمع را در راستای سایر برج های لوکس تهران نظیر برج چناران و برج رولکس قرار داد.

مجتمع آلتون کورت

معماری بی نظیر و منحصر به فرد برج آلتون کورت

استفاده از مصالح  و متریال با کیفیت در ساخت و طراحی ساختمان برج آلتون کورت، آن را به ساختمانی زیبا و لوکس بدل کرده است. کنار هم قرار دادن  سنگ های روشن از تراورتن سفید  و سنگ های تیره در نمای ساختمان و ایجاد تضاد در ذهن بیننده، نشان از مهارت طراحان آن دارد. همچنین در دکوراسین داخلی مجموعه ی آلتون نیز حضور رنگ های کلاسیک در کنار معماری بی نظیر، جلوه ای خاص به آن می بخشد که هر بیننده ای را شیفته ی خود می کند.

مشخصات برج آلتون کورت

برج آلتون کورت ۲۴ طبقه دارد که ۱۸ طبقه آن مسکونی است و ۵ طبقه ی آن مربوط به پارکینگ در زیر زمین مجتمع است. پارکینگ  مجموعه ی آلتون از ۱۵۰ قسمت مجزا به منظور پارک خوردروها تشکیل شده است.

 برج آلتون کورت

پنت هاوس های برج آلتون کورت

۱۸ طبقه ی برج لوکس آلتون کورت نیاورران، ۶۰ واحد مسکونی در متراژهای کوچک و بزرگ از ۲۵۰ تا ۶۰۰ مترمربع را در خود جای داده است. واحدهای ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر مربع که اغلب به صورت دوبلکس و تریپلکس هستند، پنت هاوس های برج آلتون کورت را تشکیل می دهند. موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات و تجهیزات منحصربه فرد، این پنت هاوس ها را دربین افراد سرشناس محبوب ساخته است.

پنت هاوس برج آلتون کورت

پنت هاوس های برج آلتون کورت

پنت هاوس برج آلتون کورت

لابی بی همتای برج آلتون کورت

طراحی و معماری زیبا و بی نظیر لابی مجموعه ی آلتون، هیچ حرفی برای بیننده باقی نمی گذارد. فضایی بزرگ در حدود ۶۰۰ متر مربع با پنجره هایی از کف تا سقف رو به مناظر سرسبز و دل انگیز بیرون، همه را به وجد می آورد. در چنین فضای دلنشینی می توان ساعت ها به انتظار نشست و گذر زمان را از یاد برد.  رنگ های روشنی که در دیوارها، کف لابی و سقف آن به کاربرده شده است، همراه با نورپردازی های سقف حس شادی را به ساکنین انتقال می دهد.

لابی مجتمع آلتون کورت

لابی مجتمع آلتون کورت

باغ بزرگ برج آلتون

باغ ایستاده و سرسرای بزرگ برج آلتون، آن را در میان برج های لوکس تهران، متفاوت و منحصر به فرد کرده است. تا جایی که با داشتن بزرگ ترین ورودی و سرسرا،  رتبه ی نخست را به خود اختصاص داده است.

باغ بزرگ برج آلتون کورت

فضای سبز برج آلتون کورت پایتخت

طراحی زیبای محوطه ی سرسبز برج آلتون همراه با آب نماها، چشم انداز دل انگیزی را برای ساکنین پنت هاوس های برج آلتون فراهم می سازد. این چشم انداز زیبا از تراس ها و بالکن های دیگر واحدها نیز قابل رویت است. همچنین ساکنین می توانند اوقات و لحظات شادی را در کنار دوستان و خانواده در این فضای سرسبز سپری کنند. بویژه نورپردازی های زیبای شب که فضا را دلنشین تر می سازد.

باغ برج آلتون کورت

فضای سبز برج آلتون کورت

برج آلتون کورت

امکانات مجتمع آلتون کورت

تجهیزات ورزشی

داشتن فضای ورزشی که مربوط به تندرستی و سلامت افراد می شود، از ویژگی های بارز پنت هاوس های لوکس و مدرن است. برج آلتون نیاوران تهران نیز از این ویژگی مستثنی نیست و با امکانات ورزشی کامل مجهز شده است. فضای استخر، سونا و جکوزی در حدود  ۴۰۰ متر مربع به آقایان و ۷۵۰ متر مربع به بانوان تعلق گرفته است.

برج آلتون کورت

برج آلتون کورت

مقاومت در برابر زلزله

از ویژگی های بارز برج آلتون کورت، مقاومت در برابر زلزله ۸.۵ ریشتری است. این حد از مقاومت، بالاترین مقدار مقاومت در برابر زلزله در جهان است. استفاده از مواد محکم وبااستقامت مانند فولاد وبتن مقاوم در برابر زلزله در دیوارهای داخلی و خارجی و همچنین سازه های پیچ و مهره، چنین ویژگی ای را امکان پذیر ساخته است. عایق صوتی در سقف ها، پنجره های آلومینیومی ساخت آلمان و شیشه های چند لایه ساخت مشترک بلژیک و آمریکا از امکانات و تجهیزات مدرن و به روز ساختمان آلتون است که مقاومت بالا در برابر زلزله تقویت می بخشد.

برج آلتون کورت

سایر امکانات برج آلتون کورت

از سایر امکانات برج آلتون کورت؛ باشگاه ورزشی، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، سالن ماساژ،  زمین مخصوص تنیس قابل ذکر است. همچنین برای افرادی که علاقمند به پیاده روی و گشت و گذار در فضای سبز هستند، مسیر مخصوص پیاده روی درنظر گرفته شده است. روف گاردن زیبا و باند هلیکوپتر نیز از ویژگی های خاص برج آلتون کورت است.

امکانات برج آلتون کورت

وجود تجهیزاتی مانند سیستم خنک‌کننده و بدون‌صدا، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه هوای تازه که همگی از برندهای روز دنیا تهیه شده اند، زندگی را در برج آلتون، بسیار سهل و راحت کرده است. همچنین داشتن محل مناساب برای امکاناتی مانند ماشین لباسشویی و جارو برقی مرکزی دسترسی  را برای ساکنین تسهیل کرده است.

امکانات برج آلتون کورت

کمد لباس ها ی بزرگ و جادار در کنار پارکت های درجه یک ساخته شده در اروپا، مبلمان های سلطنتی طلایی و اسباب و وسایل  آشپزخانه با برند بوش زندگی لوکس و بی دغدغه را برای ساکنین برج آلتون فراهم آورده است. در نهایت می توان به یک آسانسور فنلاندی با ظرفیت ۱۳ نفر و یک دستگاه آسانسور حمل بار و شومینه اشاره کرد.

پنت هاز

با مطالعه دقیقتر امکانات و ویژگیهای منحصر به فرد برجهای مشهور میتوان دریافت که این مجموعه ها بسیار دقیق و حرفه ای ساخته و برنامه ریزی شده اند. برای استفاده از امکانات این برجها و یا زندگی در آن نیازمند یک مشاور با تجربه ضروری به نظر میرسد. پنت هاز با ارائه بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور در این زمینه به علاقه مندان خرید پنت هاوس و یا اجاره پنت هاوس در برجهای نظیر آلتون کورت میتواند راه گشا باشد. با مراجعه به بخش آگهی های پنت هاوس میتوانید پنت هاوس های این مجموعه را با دیگر برجها در همین سطح و کیفیت مقایسه و بررسی نمایید.

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

به بحث وارد شوید

One thought on “پنت هاوس های برج آلتون کورت نیاوران، معماری و طراحی لوکس”

  • احمدعلی اکبری

    بسیار زیبا عالی

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه