۷ پنت هاوس با چشم اندازی از شهر

7 پنت هاوس با چشم اندازی از شهر

یکی از بهترین لذت‌های زندگی شهری، داشتن چشم‌ اندازی بر فراز شهر است. در این بخش به مجموعه‌ای از بهترین پنت هاوس‌های سراسر جهان می‌پردازیم. ابتدا به شهر نیویورک و به پنت هاوسی دوبلکس بر فراز ساختمان مشهور بلومبرگ خواهیم رفت. سپس به بانکوک و در پنت هاوسی بر فراز رودخانه؛ به سن پترزبورگ فلوریدا، پراگ، آسپن و در آخر سیدنی.

پنت هاوس - با چشم اندااز شهر 01

پنت هاوس ساختمان One Beacon Court. نیویورک

این پنت هاوس چشم اندازی خیره کننده از منطقه شهری منهتن و سنترال پارک، رودخانه شرقی و هادسون دارد. این تنها دوبلکس مسکونی در ساختمان One Beacon Court (همچنین به نام بلومبرگ شناخته می‌شود) است. پنج اتاق خواب و ۶ ونیم حمام داشته و توسط معمار افسانه‌ای Charles Gwathmey طراحی شده است. این خانه ۸۳۶ متر مربعی پنجره‌های به ارتفاع ۳ و نیم متر دارد که در ارتفاع بیش از ۷۰۰ متری بالای شهر قرار داشته و چشم اندازی از رود شرقی، رود هادسون، برج آزادی و پل جرج واشنگتن دارد. طبقات جداگانه‌ای برای استراحت و سرگرمی وجود دارد. اتاق نشیمن سقف‌هایی با دو برابر ارتفاع و دیوارهای پنجره‌ای دارد. همچنین آشپزخانه لوکس، اتاق تلویزیون و خانواده، سوییت اصلی ۱۸۵ متر مربعی با دو حمام، دو اتاق کار و اتاق خدمه در این پنت هاوس دیده می‌شوند.

پنت هاوس - با چشم انداز شهر 02.jpg

پنت هاوس Bean Chaopraya، بانکوک، تایلند

این پنت هاوس دوبلکس خیره‌کننده موقعیتی عالی بر فراز رودخانه کینگز دارد. این واحد ۴ خوابه با ۵۵۶ متر مربع مساحت، دارای یک آشپزخانه بزرگ مدرن با اتاق صبحانه، ناهار خوری، نشیمن، اتاق تلویزیون، اتاق مطالعه، انبار شراب، سوییت اصلی با تراس روف گاردن اختصاصی و اتاق خدمه است. بعلاوه، یک تراس روف گاردن ۴۰۰ متر مربعی با چشم اندازی از رودخانه، معبد Dawn و کاخ سلطنتی دارد. از امکانات دیگر می‌توان به دو استخر شنا، زمین اسکواش و بدمینتون، اتاق اسنوکر، باشگاه بدنسازی، پیست دویدن، زمین‌های تنیس و بسکتبال و همچنین سرویس قایقرانی اختصاصی اشاره کرد.

پنت هاوس - با چشم انداز شهر

پنت هاوس Walker-Whitney Plaza، سن پترزبورگ، فلوریدا

این پنت هاوس دوبلکس فوق‌العاده لوکس، افتخار ساختمان Walker-Whitney Plaza است. نمای شرقی و جنوبی آن چشم اندازی از خلیج تامپا و مرکز شهر دارد. بازدیدکنندگان با دیدن این اتاق با دیوار پنجره‌ای ۸ متری که دور تا دور اتاق نشیمن را احاطه کرده است، فضای ناهار خوری، آشپزخانه باز و سالن بار، حیرت‌زده می‌شوند. هندسه‌های دقیق با چوب‌کاری‌های نرم و صاف، پنجره‌های کف تا سقف، پرده‌های برقی، نورپردازی عظیم و کفپوش چوبی دست‌ساز، از ویژگی‌های این اتاق است. در آشپزخانه، کابینت‌های سفارشی AlliKriste، پیشخوان از جنس سنگ کوارتز، سینک بزرگ با لبه‌های آبشاری و همچنین وسایل Wolf و SubZero دیده می‌شود. در مجاورت آن، یک بار اختصاصی، فضای ناهارخوری با نورپردازی بی‌نظیر و یک ورودی مخفی به انبار شراب قرار دارد. سوییت مهمان‌ها، چشم انداز شهر و دریا را دارد. اما ستاره‌ این پنت هاوس، سوئیت صاحب خانه است. یک پلکان معلق از اتاق بزرگ به این اتاق وارد می‌شود. حمام مرمری همراه دوش و وان که چشم انداز ساحل را دارد. اتاق رختکن، تراس اختصاصی، عرشه پشت بام و دو پارکینگ زیرزمینی اختصاصی از دیگر امکانات این پنت هاوس هستند.

پنت هاوس - با چشم انداز شهر

پنت هاوس ساختمان The Ratcliffe، شهر شارلوت، کارولینای شمالی

این پنت هاوس دوبلکس بزرگ در ساختمان Ratcliffe، مرکز مالی و تجاری شهر قرار دارد. این پنت هاوس با موقعیت عالی و دیوارهای پنجره‌ای، چشم انداز خیره‌کننده‌ای از شهر دارد. فضای داخلی نمایی با جزئیات فراوان داشته و بیشتر بطور سفارشی ساخته شده‌اند: کفپوش مرمری و موزاییکی، درب‌ها و دیگر وسایل چوبی دست‌ساز از چوب ماهون، نرده‌های آهنی و… . پنجره‌های نورگیر ۲۵ متری با پرده‌های برقی در اتاق نشیمن دیده می‌شوند. آشپزخانه رویایی با وسایل درجه یک و حرفه‌ای. سه اتاق خواب و سه حمام. سوییت اصلی با اتاق رختکن جداگانه، حمام مرمری و مجلل با دوش بخار و وان. راه‌پله مارپیچ به کتابخانه و تراسی با چشم انداز دیدنی از نمای شهر.

پنت هاوس - با چشم انداز شهر 05

پنت هاوس تریپلکس لوکس در پراگ، جمهوری چک

این پنت هاوس آپارتمان منحصربفرد، بزرگترین واحد مسکونی برج V در پراگ است. برجی که نماد معماری شهر محسوب می‌شود. این تریپلکس با مساحت ۸۶۵ متر مربع و فضای داخلی ۴۴۹ متر مربع، امکاناتی از قبیل آسانسور اختصاصی، تراس و پشت بام اختصاصی، استخر شنا، پارکینگ، دیوارهای گیاه‌پوشی شده و عایق صدا دارد. هر چهار اتاق خواب، حمام و بالکن جداگانه دارند. پنجره‌های بزرگ این بنا، منظره‌‌ای ۳۶۰ درجه‌ از نمای شهر ارائه می‌هد. برج V بالاترین سطح زندگی را در پراگ در اختیار می‌گذارد. خدمات پنج ستاره ۲۴ ساعته، گاراژ خصوصی، باشگاه بدن‌سازی، سونا، جکوزی، مینی گلف و سینما از امکانات رفاهی آن است.

پنت هاوس - با چشم انداز شهر

پنت هاوس Monarch، آسپن، کلرادو

این پنت هاوس یک مکان نادر در مرکز شهر آسپن است. این اقامتگاه رو به پارک Wagner بوده و چشم اندازی از کوهستان آسپن دارد. یک آسانسور اختصاصی مستقیما از لابی به این پنت هاوس در طبقه سوم وارد می‌شود. این پنت هاوس یک طبقه بوده و ۳۱۸ متر مربع مساحت دارد. فضای نشیمن با کفپوش تراورتن و دیوارهای گچ سنگ، شومینه و پنجر‌ه‌های کف تا سقف برای چشم انداز کوهستانی. در کنار اتاق نشیمن یک بار اختصاصی، فضای ناهارخوری، یک آشپزخانه و تراس سر باز با شومینه وجود دارد. اتاق کار شخصی، خشکشویی، حمام‌های جداگانه، دو پارکینگ زیرزمینی اختصاصی از امکانات دیگر این پنت هاوس است.

پنت هاوس - با چشم انداز شهر

پنت هاوس Boyd، سیدنی، استرالیا

اقامتگاه Boyd، تاج باشکوه برج ANZ محسوب می‌شود که در سطح جهانی شهرت دارد. این عمارت با چشم اندازی از بندر و نمای شهر، در سال ۲۰۱۷ عنوان بهترین طراحی و معماری را در سطح جهان کسب کرده است. این ملک منحصربفرد با ۲۳۹۹ متر مربع مساحت در سه طبقه با ۴ سوییت و حمام‌های مرمری اختصاصی، استخر، پارکینگ و آسانسور شخصی دارد. این پنت هاوس تنها واحد مسکونی برج ANZ بوده و به یک جاذبه‌ی گردشگری تبدیل شده است.

پنت هاز

برای مشاوره خرید پنت هاوس و اجاره پنت هاوس با شماره تلفنهای زیر ارتباط بر قرار بفرمائید. عزیزانی که علاقمند به فروش پنت هاوس خود نیز میباشند میتوانند با ما در تماس باشند. با ایجاد فایلهای اختصاصی در مجموعه پنت هاز شناسنامه ای ماندگار از پنت هاوس خود ایجاد نمائید.

۸۸۴۹۲۳۱۳ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه