سلبریتی و پنت هاوس ; چه کسانی در پنت هاوس زندگی می کنند؟ ( به روز رسانی ۲۰۲۱ )

سلبریتی ها و زندگی در پنت هاوس

سلبریتی ها و زندگی در پنت هاوس

در اغلب اوقات واژه های سلبریتی و پنت هاوس کنار هم قرار می گیرند که نشان از ارتباط خاص بین این دو واژه است. در بین قشر ثروتمند و قدرتمند، مانند سیاستمداران و بویژه سلبریتی ها، زندگی در پنت هاوس موضوعی است بی چون و چرا.  خانه هایی در نهایت لاکچری همراه با آسانسورهای خصوصی، وسایل و مبلمان فراوان و دید به مناظر مهیج که آن ها را  به جهانی جادویی بدل می کند. به همین علت است که سلبریتی ها، زندگی در پنت هاوس را انتخاب می کنند.

سلبریتی و پنت هاوس

پنت هاوس، قصری به بلندای آسمان

دقیقا مانند سرشیر که همیشه بالا و روی شیر قرار می گیرد، یک پنت هاوس هم همیشه در بالاترین بخش یک ساختمان یا آپارتمان های دیگر ساخته می شود. این حالت، ویژگی خصوصی بودن پنت هاوس را در حد اعلا برآورده می سازد. به طوری که معمولا باعث قیمت بسیارگزاف پنت هاوس می شود. قیمتی که با آپارتمان همسان خودش در طبقات پایین تر با همان اندازه،  بسیار بسیار فاصله دارد.

 زندگی در پنت هاوس

تنوع انتخاب در خرید پنت هاوس

خریداران پنت هاوس ، در هنگام خرید پنت هاوس انتظار یک میز غذا با منوهای فراوان وحق انتخاب زیادی را دارند. بویژه از نظر طراحی و امکاناتی مانند چشم انداز تراس و بالکن، دیوارهای شیشه ای، سقف های هلالی یا گنبدی شکل، و گاهی حتی استخرهای شنا در پشت بام. با وجود این همه لاکچری اضافی در پنت هاوس ها، درک اهمیت زندگی در پنت هاوس برای افرادی در سطح بالای زندگی و  همچنین جمع سلبریتی ها، خیلی سخت نیست.

سلبریتی ها و زندگی در پنت هاوس

کسب حریم خصوصی 

زندگی در پنت هاوس، قصرهایی به بلندای آسمان، می تواند نهایت آرزوی هر فردی باشد.  اما  تنها برای قشر خاصی از جامعه که به موفقیتی خارق العاده ای رسیده اند، قابل دسترسی است. برای سلبریتی ها، زندگی در پنت هاوس برابر با به دست آوردن کمی حریم خصوصی است. به عبارت دیگر پنت هاوس با دسترسی منحصر به فرد  و اغلب بدون دیوار مشترک با هیچ ساختمان دیگری، به مفهوم فرار از لنز دوربین ها و کاوش همسایه ها است.

پنت هاوس و زندگی خصوصی

 پرستیژ بالا

وقتی فردی به حد اعلای شهرت و موفقیت می رسد هیچ جایی بهتر از پنت هاوس نمی تواند مناسب زندگی برای او باشد. زندگی در پنت هاوس نشانه ی نهایت ثروت یک فرد است. در واقع برای بسیاری از سلبریتی های ثروتمند محدودیت انتخاب وجود ندارد. علاوه بر این مالک پنت هاوس بودن خود نشانه ای از مقام بالا و رفیع آن شخص است.

پنت هاوس و سلبریتی ها

آیا شما هم جزو این دسته از افرادی هستید که تجربه ی زندگی در پنت هاوس را دارید. یا به تازگی به موفقیت، شهرت و ثروت فوق العاده ای دست یافته اید که به دنبال حریم خصوصی و پرستیژ بیشتر، زندگی در بالاترین طبقه ی یک آسمان خراش، با منظره ای زیبا به طبیعت و دریا  را ترجیح می دهید.

زندگی سلبریتی ها در پنت هاوس

پنت هاز با گردآوری پنت هاوس های شناسنامه دار کشور توانسته مکانی برای تحقیق و بررسی دقیق تر بوجود آورد. عزیزانی که در زمینه خرید، فروش و اجاره پنت هاوس فعالیت میکنند میتوانند با ثبت نام دراین سایت به رایگان اطلاعات پنت هاوس خود را درج نمایند. پنت هاز فرصتی فراهم آورده که علاقه مندان در این حوزه به راحتی برای خرید پنت هاوس و یا اجاره آن مناسبترین آپارتمان مورد نظر خود را مقایسه و انتخاب نمایند.

به بحث وارد شوید

0 thoughts on “سلبریتی و پنت هاوس ; چه کسانی در پنت هاوس زندگی می کنند؟ ( به روز رسانی ۲۰۲۱ )”

  • porno

    I do agree with all of the ideas you have presented for your post. Everette Gormont

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه