زیباترین پنت هاوس های جهان

زیباترین پنت هاوس های جهان

افراد زیادی علاقمندند با زیباترین پنت هاوس های جهان آشنا شوند و درباره ی آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. اما حقیقت این است که روزانه پنت هاوس های زیبا در جهان  طراحی و اجرا می شوند که هر یک در دسته بندی خود می توانند زیباترین و بهترین باشند. 
آن چه ما در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم زیباترین پنت هاوس های جهان نیستند. بلکه می خواهیم عوامل موثر در شکل گیری پنت هاوس های زیبا در جهان را برایتان شرح دهیم.
بنابراین در این زمینه دسته بندی های گوناگونی را ارائه خواهیم داد که معیارهای تشخیص پنت هاوس های زیبای جهان خواهند بود. اگر هر پنت هاوس بتواند در این دسته بندی ها نمره ی قبولی بالایی را کسب کند می تواند یکی از زیباترین پنت هاوس های جهان باشد.

این دسته بندی کمکی به طراحان و معماران است تا بتوانند پنت هاوسی زیبا طراحی کنند و همچنین به کارفرمایان کمک می کند تا دید مناسبی نسبت به طراحی و اجرای پنت هاوس زیبا و  مورد علاقه ی خود داشته باشند.

جالب است بدانید موارد زیادی از پنت هاوس موجود در ایران نیز نمرات قبولی را از آیتم های ذکر شده کسب می کنند. به ویژه گزینه هایی که طراحی آن ها توسط مجموعه ی پنت هاز انجام شده است بی شک یکی از زیباترین پنت هاوس های جهان هستند.

 

 طراحی پنت هاوس ها ی ریبا در جهان

دسته بندی زیباترین پنت هاوس ها

از نظر علمی و مهندسی زیبایی در پنت هاوس تابع چند عامل است که در ادامه به آن می پردازیم. عوامل دیگری نیز در تعیین زیباترین پنت هاوس های جهان وجود دارد اما جزء عوامل فرعی محسوب می شود. مهم ترین شاخصه های تعیین زیبایی در پنت هاوس ها به شرح زیر است.

متریال (مواد و مصالح)

استفاده از مواد و مصالح درجه یک و ممتاز یکی از شاخصه های طراحی پنت هاوس های جهان است. مخصوصا این روزها استفاده از متریال های ارگانیک در طراحی پنت هاوس ها بسیار مورد توجه واقع شده است.
 اما فقط استفاده از آن مهم نیست بلکه ترکیب بندی صحیح بین مصالح مختلف و هماهنگی آن ها با یکدیگر نیز حائز اهمیت است. به این منظور اگر فضای پنت هاوس با ترکیب صحیح متریال های گوناگون پوشانده شده باشد، قطعا تاثیر زیادی در زیبایی آن خواهد داشت. 
زیباترین پنت هاوس های جهان، پنت هاوس هایی هستند که در آن از تعدد و تکثُر مواد و مصالح خبری نیست و پیوستگی کافی بین متریال ها دیده می شود.

نورپردازی در پنت هاوس های زیبا

عامل نور یکی از مواردی است که توسط مهندس نورپردازی در طراحی پنت هاوس های زیبا در جهان  رعایت می شود و اهمیت زیادی دارد. در این عامل نحوه ی روشنایی و کنتراست نوری فضاها تعیین می شود. از این رو در ساعات مختلف شبانه روز، شاهد نورپردازی متناسب با آن ساعت هستیم و این موضوع یکی از موارد مهم در طراحی پنت هاوس می باشد.

امکانات و خدمات

حضور امکانات ویژه یکی از مواردی است که در اکثر زیباترین پنت هاوس های جهان دیده می شود. به طور مثال داشتن زمین مینی گلف یا سالن سینمای اختصاصی یکی از امکاناتی است که لوکس ترین  پنت هاوس های جهان از آن بهره مند هستند.

همچنین داشتن فضای ورزشی و استخر و سونا و جکوزی مجهز با جدیدترین و گران ترین وسایل یکی از موارد استفاده شده در زیباترین پنت هاوس های جهان است.

دید و منظره 

دید و منظره نیز یکی از مهم ترین بخش های انتخاب هر پنت هاوس است. بسیاری از پنت هاوس ها دید به دریا یا دریاچه دارند. اما در پنت هاوس هایی که در شهر واقع شده اند دیده به فضاهای شهری یا پارک های جنگلی و دریاچه های داخل شهر یکی از نکات مثبت تلقی می شود. 
زیباترین پنت هاوس های جهان معمولا دیدی منحصر به فرد و ویژه به سمت اقیانوس دارند و همچنین ممکن است یک اثر تاریخی در دید آن ها باشد.

در شهرهای تاریخی مانند پاریس، رم، میلان، بارسلونا و غیره اگر پنت هاوس شما دید و منظره ای مشرف به یک بنا یا نشانه ی تاریخی داشته باشد جزء یکی از پنت هاوس های زیبای جهان هستید.

سبک طراحی

سبک های طراحی زیادی در زمینه ی طراحی پنت هاوس وجود دارد مانند سبک نئوکلاسیک، مدرن، روستیک، تردیشنال، کانتمپوریری یا معاصر و غیره که هرکدام اگر با توجه به موارد فوق طراحی و اجرا شوند، می توانند یکی از زیباترین پنت هاوس ها در جهان را بسازند. در بعضی کشورها سبک های خاصی محبوب تر هستند. بنابراین اگر طراح پنت هاوس هستید به این نکته دقت کنید.

فضای سبز

اصولا فضای سبز بخش مهمی در پنت هاوس است که طراحی مخصوص به خود را دارد و توسط مهندس فضای سبز یا طراح فضاهای طبیعی طراحی می شود. سبک های گوناگونی در زمینه ی طراحی فضای سبز پنت هاوس و نحوه ی آبیاری و نگهداری از آن وجود دارد. 
به طور مثال سبک زن گاردن یا باغ ژاپنی که باغ مینیاتوری نیز نام دارد یکی از سبک های رایج و پر طرفدار در فضای سبز پنت هاوس ها است. پنت هاوس های زیبا در جهان قطعا در بخش فضای سبز خود دارای طراحی ویژه ای هستند و زهکشی و سیستم دفع آب پیشرفته ای دارند.

پنت هاوس های زیبا

خلاقیت در طراحی پنت هاوس های زیبا

در هر آن چه به هنر ارتباط داشته باشد، خلاقیت را نمی توان نادیده گرفت. بنابراین خلاقیت عامل مهمی است تا یک پنت هاوس جزئی از دسته بندی زیباترین پنت هاوس های جهان قرار گیرد. 
معمولا این خلاقیت است که یک پنت هاوس را از سایر پنت هاوس ها جدا می کند و امکانات ویژه ای را در اختیار ساکنینش می گذارد. برای کسب خلاقیت در این زمینه باید مدت زمان زیادی بر روی نمونه های موردی مشابه مطالعه کرد و از خواسته ها و نیازهای کارفرما مطلع شد.

راهنمایی و مشاوره در زمینه ی طراحی پنت هاوس های زیبا 

اگر قصد دارید یکی از زیباترین پنت هاوس های جهان را در تهران خریداری کنید، مجموعه ی پنت هاز راهنمایی و مشاوره در زمینه ی طراحی پنت هاوس را در اختیارتان قرار می دهد و با استفاده از تخصص ده ها مهندس معمار و طراح حرفه ای در دپارتمان طراحی خود شما را در زمینه ی ساخت و اجرای یکی از زیباترین پنت هاوس های جهان یاری می کند. 
برای این مهم می توانید با شماره های تماس ما در صفحه اصلی ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه