پنت هاوس های بی نظیر برج چناران پارک رزیدانس الهیه تهران

چناران، مجتمعی با متراژ بزرگ

مجتمع چناران پارک رزیدنس در الهیه تهران  با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در زمره ی ساختمان هایی با متراژ بزرگ جای می گیرد. هر یک از واحدهای این برج عظیم ۲۶۰ الی ۵۵۰ متر مربع را شامل می شوند. اگر ۵۰۰۰ متر فضای سبز اطراف را نیز در نظر بگیرید، این اعداد و ارقام به خوبی می تواند بزرگی و عظمت این برج را در ذهن شما به تصویر بکشد. ساختمانی با متراژ بالا و واحدهایی لوکس با فضای زیاد که زندگی در آن ها می تواند رویای هر فردی باشد.

برج چناران

درهم آمیختگی معماری سنتی و تکنولوژی مدرن

درکل ساختمان و تمام واحدهایش تمام امکانات و تجهیزات یک زندگی مرفه با جزییات زیاد فراهم شده است. ساختمانی مدرن که به روزترین تکنولوژی دنیا مجهز شده است. اما در عین حال معماری سنتی ایرانی و فضای کلاسیک در طراحی داخلی برج چناران به خوبی نمایان است. تلفیقی از مدرنیته و سنت، زیبایی و ارزش این برج را دوچندان کرده است. نتیجه ی تمام این خلاقیت ها و درهم آمیختن طراحی و معماری سنتی ایرانی در آغوش تکنولوژی مدرن، زندگی لوکس همراه با نهایت رفاه  برای ساکنان سرشناس آن است.

مجتمع چناران

 

ساختمان چناران

 

چناران

برج چناران، هنر معماران ایرانی

تمام طرح و ایده ی ساخت چنین بنای لوکس و مجللی برگرفته از معماران زبرجد و ماهر ایرانی چونان فرزاد دلیری و مهدی غلامپور است. تنها ذهنی خلاق و دانشی وافر می تواند معماری سنتی و مدرن را اینگونه با هم تلفیق سازد. خانه های ایرانی به جا مانده از تاریخ، گواه  هنر معماران ایرانی است. حس و حال فضای اشرافی و شاهانه، شکل گرفته با معماری سنتی ایرانی در کنار تجهیزات مدرن روز دنیا که ذهن را از جهان کلاسیک به میان دنیای تکنولوژی پرتاب می کند.

برج چناران تهران

 

برج چناران

 

مجتمع مسکونی چناران

 

برج چناران نیاوران تهران

تجهیزات و امکانات برج چناران

سیستم امنیت فوق پیشرفته

در ابتدای ورود به ساختمان، گارد ویژه ی محافظت، ورود و خروج به ساختمان را به خوبی تحت نظارت دارند. درهای ورودی ساختمان به طور دیجیتال با شماره پلاک هر خودرو باز می شوند. این سیستم امنیت حرفه ای طراحی شده بر اساس آخرین متد روز دنیا، امنیت و آسودگی خاطر عمیقی را برای ساکنان مشهور مجتمع چناران به ارمغان می آورد.

چناران تهران

فضای سبز برج چناران

فضای سبز بیرونی مجتمع و همچنین نمای خارجی  برج زیبای چناران، از مواردی است که در همان ابتدا نگاه هر بیننده ای را می دزدد. طراحی زیبای نمای بیرونی مجتمع چناران حاکی از ایده های کلاسیک ایده آل است که در پشت فکر معمار نقش داشته است. درختان تنومند و کهن، آبشارهای کوچک و نهرهای آب روان، همگی در کنار هم فضای سبز آرامش بخش و چشم اندازی دل انگیز را برای ساکنین خلق کرده اند. چشم انداز زیبا که از بالکن ها و تراس های واحدهای چناران دیدنی است.

باغ برج چناران

فضای سبز برج چناران

ویژگی های فضای سبز برج زیبای چناران

فضای سبز مجتمع چناران، در حدود ۵ هزار مترمربع است که امکانات زیادی را در خود جای داده است. آب نماها  و آبشارها ی کوچک مصنوعی در کنار درختان کهن و تنومند، فضای سبز و خوش آب و هوایی را به دور از هرگونه آلودگی فراهم می کند. همچنین وجود جاده تندرستی، پیست دوچرخه سواری و تجهیزات ورزشی تفریحی دیگر محیطی آرام را برای ورزش و استراحت صاحبان واحدهای مجتمع چناران ایجاد کرده است. سبک معماری کلاسیک در فضای سبز  و آبنماها و نهرها نیز به خوبی نمایان است.

فضای سبز برج چناران

لابی مجلل و لوکس برج چناران پارک رزیدانس تهران

در بدو ورود به ساختمان چناران، لابی بسیار بزرگ و لوکس آن در پیش چشم پدیدار می شود. ستون ها و سرستون های استوار و زیبا همراه با  سقف گنبدی و قوس ها که پیکره ها و عناصر سبک کلاسیک هستند تداعی گر معماری سنتی است. وجود امکاناتی مانند کارواش، کیترینگ، خشکشویی، سالن ورزش و رستوران نیز تجهیزات دنیای مدرن را در محیطی سنتی برای ساکنین فراهم می کند. نورپردازی های برج چناران نیز در کنار نقاشی ها بر روی سقف و دیوار لابی جلوه ای لوکس و مجلل به این برج زیبا می بخشد.

لابی برج چناران

لابی برج چناران

آشپزخانه مجتمع چناران

در هر واحد از ساختمان چناران، آشپزخانه ای مجهز و با طراحی دکوراسیون داخلی زیبا چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. هر آشپزخانه با وسایلی مانند یخچال و فریزر، اجاق گاز و مایکروفر،کافی میکر و ماشین ظرفشویی مجهز شده است. همه ی امکانات از معروف ترین برندهای دنیا تهیه شده اند که با چیدمانی زیبا در بین طراحی کابینت ها مخفی مانده اند. مانند شیرآلات ساخت کشور ایتالیا که با روکش آب طلا تزیین شده اند. این امکانات کامل با کیفیت بالا، آسایش و رفاه بالایی را برای صاحبان پنت هاوس و واحدهای برج چناران به همراه دارد. همچنین لحظات خوش دور هم بودن را در هنگام آشپزی و یا سرو غذا ایجاد می کند.

امکانات برج چناران

سایر امکانات برج چناران پارک رزیدنس تهران

ز تجهیزات عمومی ساختمان که استفاده از آن ها برای عموم ساکنین یکسان است می توان به خشکشویی، کارواش، سالن ورزش و خدمات رستوران و سرو غذا اشاره کرد. سالن استخر به همراه سونا و جکوزی و همچنین سالن بیلیارد با نورپردازی سقفی زیبا،  لحظات مفرحی را برای مالکان فراهم می آورد. از سایر امکانات نیز می توان سالن اسکواش، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، سینمای خانگی،  اینترنت wifi، زنگ خطر و خروجی اضطراری را نام برد.

استخر برج چناران

پنت هاوس برج چناران

سیستم های هوشمند مجتمع چناران

از سیستم های هوشمند به کار رفته در  واحدهای لوکس برج چناران سیستم‌های هوشمند روشنایی  ABB و سیستم مدیریت متمرکز  ABBهستند. همچنین سیستم‌های هوشمند کنترل سرمایشی و گرمایشی،  سیستم کنترل فن کویل و تهویه مطبوع، سیستم کنترل روشنایی، سیستم نظارتی هشدار و سیستم کنترل دسترسی است.

پنت هاوس برج چناران

قیمت پنت هاوس های برج چناران تهران

مانند دیگر پنت هاوس ها، طبقات آخر و انتهای برج چناران به پنت هاوس ها تعلق دارد. چشم اندازی بی نظیر، هوایی دل انگیز و مطبوع، سکوتی رمز گونه و آرامش بخش که نهایت حریم خصوصی را برای صاحبان مشهور خود فراهم می کند. این همه زندگی رویایی و بهشت گونه قیمت گذاری را سخت می کند.

برج چناران تهران

 

پنت هاز

با مطالعه دقیقتر امکانات و ویژگیهای منحصر به فرد برجهای مشهور میتوان دریافت که این مجموعه ها بسیار دقیق و حرفه ای ساخته و برنامه ریزی شده اند. برای استفاده از امکانات این برجها و یا زندگی در آن نیازمند یک مشاور با تجربه ضروری به نظر میرسد. پنت هاز با ارائه بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور در این زمینه به علاقه مندان خرید پنت هاوس و یا اجاره پنت هاوس در برجهای نظیر چناران پارک میتواند راه گشا باشد. با مراجعه به بخش آگهی های پنت هاوس میتوانید پنت هاوس های این مجموعه را با دیگر برجها در همین سطح و کیفیت مقایسه و بررسی نمایید.

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه