با برترین دکوراسیون باغ در پنت هاوس های لوکس آشنا شوید

دکوراسیون باغ در پنت هاوس های لوکس

دکوراسیون باغ در پنت هاوس ها، یکی از زیباترین قسمت های این واحدهای لوکس هستند. نمای باغ و فضای سبز که برای پنت هاوس های مختلف در سراسر دنیا طراحی می شوند، یکی از برجسته ترین طرح های دکوراسیون داخلی به شمار می روند. تمام پنت هاوس های لوکس به نوعی دارای یک باغ و تعدادی فضای سبز هستند. مدل و وسعت باغ یا فضای سبز در پنت هاوس به متراژ ساختمان بستگی دارد. به این باغهای روی بام روف گاردن گفته میشود.

در مورد دکوراسیون باغ در پنت هاوس، نظریه ها و عقاید گوناگونی وجود دارد. برخی عقیده دارند بهترین مکان برای ساخت باغ در پنت هاوس، پشت بام است؛ برخی دیگر، تراس یا بالکن را برای توسعه فضای سبز در نظر می گیرند.

بر اساس همین اختلاف نظرها در دکوراسیون باغ در پنت هاوس ها، تصمیم گرفتیم هر یک از ظرفیت های موجود در این واحدهای لوکس و مدرن را برای طراحی باغ و فضای سبز مورد بررسی قرار دهیم. لطفاً با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون باغ در پنت هاوس ها ؛ فضای سبز در تراس پنت هاوس

 

طراحی دکوراسیون باغ در پنت هاوس های لوکس

تاکنون پروژه های زیادی برای طراحی و اجرای دکوراسیون باغ در پنت هاوس، مخصوص فضای تراس انجام شده است. هر یک از این پروژه ها در نوع خود بی نظیر هستند. درصد کمی از این طراحی ها برای نوسازی واحدهای مدرن به سبک امروزی ارائه شدند و سایر پروژه ها به ساخت اولیه پنت هاوس های لوکس اختصاص داشتند.

یکی از معروف ترین پروژه های طراحی باغ در پنت هاوس را می توانید در شهر لندن تماشا کنید. این نوع طراحی برای باغ در فضای تراس پنت هاوس در تمام جهان شهرت دارد. تراس های پنت هاوس های لوکس معمولاً به دو صورت بدون سقف و مسقف ساخته می شوند. طرح های مدرنی که از فضای سبز در شهر لندن معرفی شدند، شامل اجرای حرفه ای و ماهرانه باغ در تراس های مختلف می باشند.

چه چیز می تواند تراس ساده و بی آلایش پنت هاوس را به فضایی دلنشین و رویایی تبدیل کند؟ بی شک، طراحی باغ در پنت هاوس برای تبدیل یک قسمت ساده از این واحدها به منظره ای بی همتا انتخاب می شود.

طراحی فضای سبز بر روی بام پنت هاوس

فضای سبز بر روی بام پنت هاوس

اجرای دکوراسیون باغ در پنت هاوس ها بر روی بام “باغ بام“، ایده خلاقانه دیگری است که امروزه مورد استقبال بسیاری از مجریان پروژه های عظیم ساختمانی قرار گرفته است. ایجاد باغ و فضای سبز وسیع بر روی بام پنت هاوس برای آن واحدهایی مناسب است که تراس های کوچک تر داشته و پنت هاوس، آخرین طبقه در برج مسکونی محسوب می شود.

تصور اینکه یک باغ بزرگ با گونه های گیاهی زیبا و منحصر به فرد بر روی بام خانه داشته باشید، هیجان انگیز است. دکوراسیون باغ در پنت هاوس با توجه به ارتفاع دیواره های بام و وسعت آن طراحی می شود. در برخی موارد، علاوه بر کف سازی با چمن، سنگریزه یا بلوک های مخصوص باغ، از سکوها یا باغچه های مصنوعی برای طراحی این بخش استفاده می شود.

به دلیل اینکه بام پنت هاوس، بالاترین قسمت ساختمان است و در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد، لذا گیاهانی که برای کاشت در این باغ انتخاب می شوند باید از گونه های مقاوم به آفتاب باشند.

استفاده از گلدان ها، میز و صندلی، نرده های فلزی، سیستم نورپردازی برای شب و …، نکاتی هستند که طراحی دکوراسیون باغ در پنت هاوس را بهتر نمایان می سازند. جالب است بدانید برخی از طراحان باغ و فضای سبز، علاوه بر طراحی باغ، چند حوضچه با آبنما و فواره و یا استخر روباز را نیز برای دکوراسیون باغ در پنت هاوس در نظر می گیرند.

طراحی فضای سبز در محوطه داخلی پنت هاوس

طراحی فضای سبز در محوطه داخلی پنت هاوس

سومین قسمتی که می توان دکوراسیون باغ  را برای آن اجرا کرد، نمای داخلی این واحدها است. به عبارت ساده تر، فضای داخلی پنت هاوس های لوکس همیشه دارای قسمت هایی است که برای نصب وسایل یا یک شیء خاص مناسب هستند. به نظر طراحان دکوراسیون فضای سبز، این نوع فضاهای داخلی دارای پتانسیل طراحی برای فضای سبز یا باغ کوچک هستند.

به طور دقیق نمی توان گفت در چه نقطه ای از فضای داخل یک پنت هاوس می توان فضای سبز را اجرا کرد اما به نظر می رسد جایی نزدیک درب ورودی، گوشه ها و زاویه های اتاق نشیمن و سالن پذیرایی، کنار راه پله ها، کنار بالکن، اطراف ستون های اصلی ساختمان، اطراف نرده ها و …، بهترین مکان ها برای طراحی دکوراسیون باغ در یک پنت هاوس باشند.

انتخاب گلدان یا محفظه ای که برای کاشت گیاهان به کار می رود، اهمیت زیادی در طراحی باغ  دارد. برای محوطه های محدودتر، گلدان های دایره ای یا مربعی کوچک مناسب است و برای فضاهای آزادتر، محفظه های مستطیلی شکل با دیواره های بلند، زیباتر هستند.

استفاده از درختچه های کوتاه یا گیاهان بلندتر با شاخه های انبوه و کوتاه، بهترین نما را در فضای سبز پنت هاوس های لوکس ایجاد می کنند. نصب آلاچیق به همراه سایه بان، یک پیشنهاد بسیار عالی برای طراحی دکوراسیون باغ در پنت هاوس های لوکس است.

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

پنت هاز

پنت هاز بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور میباشد. در این سایت به معرفی پنت هاوس های بینظیری پرداخته ایم. برای بررسی پنت هاوس هایی که در کشور دارای روف گاردن و یا باغ سبز هستند میتوانید به صفحه آگهی های پنت هاز مراجعه کنید. با جستجو در این بانک روف گاردن را انتخاب نموده و پنت هاوس هایی که دارای روف گاردن هستند و کاربران برای فروش پنت هاوس و یا اجاره پنت هاوس قرار داده اند آشنا شوید. در ضمن علاقه مندان در حوزه خرید و فروش و همچنین اجاره پنت هاوس میتوانند با ثبت نام در سایت پنت هاز به طور رایگان آگهی خود را درج نمایند.

به بحث وارد شوید

یک دیدگاه در “با برترین دکوراسیون باغ در پنت هاوس های لوکس آشنا شوید”

  • نیلوفر

    سلام ممنون از سایت خوبتون مقاله ای خیلی خوبی دارید اتفاقا من چند روز پیش گیاه سانسوریام رشد نمیکرد و با سایت جوانه بان آشنا شدم خوبی این سایت این بود مشاوره آنلاین داشت و من تونستم به راحتی و بی دردسر از مشاوران جوانه بان مشاوره بگیرم. الانم چند روز بعد مشاوره اون ها حال گیاهان سانسوریام خوب شده به شما هم پیشنهاد میکنم اگه شما هم در مورد بیماری گل و گیاهتون و زمینه نگهداری آن ها پرسشی دارید به سایت جوانه بان مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
    • محمد رحیمی

      ممنون

      پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا