اجاره روزانه پنت هاوس در شهرهای ایران

اجاره روزانه پنت هاوس در شهرهای ایران

اجاره روزانه پنت هاوس شامل استفاده از خدمات واحدهای آپارتمانی لوکس در شهرهای ایران است. اجاره پنت هاوس به این صورت، معمولاً برای افرادی مناسب است که قصد اقامت کوتاه مدت در یکی از شهرهای گردشگری ایران را دارند. در این نوع اجاره آپارتمان لاکچری، فرد یا افراد، یک پنت هاوس را برای یک تا چند روز محدود اجاره می کنند. زمان اجاره و قسمت آن از سوی مالک ساختمان تعیین می شود اما عمدتاً پنت هاوس های لوکس در ایران حداکثر تا ۷ روز اجاره داده می شوند.

اجاره پنت هاوس لوکس در شهرهای ایران برای آن دسته از مسافرانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند، یک پیشنهاد جذاب و هیجان انگیز برای تجربه یک سفر رویایی است. در کلان شهرها و مناطق گردشگری ایران می توانید نمونه هایی از این پنت هاوس های لوکس را بیابید. این واحدهای اقامتی با توجه به سبک معماری هر منطقه، امکانات و شرایط معماری متفاوتی دارند. بهتر است قبل از اجاره پنت هاوس، از تمام امکانات و ویژگی های ساختمان و همچنین قیمت آن اطلاع پیدا کنید.

اجاره روزانه پنت هاوس در شهرهای ساحلی ایران

اجاره روزانه پنت هاوس در شهرهای ساحلی ایران

یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ایران، شهرهای ساحلی است. شهرهای ساحل دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس به واسطه مجاورت با دریا در تمام ایام سال پذیرای تعداد بیشماری مسافران و گردشگران هستند. طبیعتاً اجاره روزانه پنت هاوس در این شهرها نیز رونق خاصی دارد.

اولین منطقه ساحلی در ایران که زیباترین منظره دریایی را برای مسافران به نمایش می گذارد، جزیره زیبای کیش است. بسیاری از مسافران جزیره کیش که قصد اقامت دو تا چهار روزه در این مکان را دارند، تمایل دارند اجاره روزانه پنت هاوس را در برنامه اقامتی خود قرار دهند. سراسر جزیره کیش، دیدنی و جذاب است و بی شک، اقامت در پنت هاوس شیک و مجلل می تواند خاطره های سفر را دو چندان سازد.

پنت هاوس های جزیره کیش در ساختمان های بلند و مجهز با امکانات کامل رفاهی ساخته شده اند. برای اجاره روزانه پنت هاوس در کیش می توانید از طریق دفاتر معاملات املاک واقع در این جزیره اقدام کنید. برخی از وب سایت های املاک لوکس در ایران نیز می توانند مسافران را در اجاره روزانه پنت هاوس راهنمایی کنند.

پنت هاوس های لوکس جزیره کیش در بهترین موقعیت مکانی آن واقع شده اند. اجاره پنت هاوس ها به صورت روزانه در این ساحل زیبا، قیمت های متفاوت به ازای هر شب اقامت است. برخی از مالکان این واحدها، تا حداکثر سه روز، پنت هاوس را اجاره می دهند و برخی دیگر، قوانین و شرایط سختگیرانه ای را برای مسافران در نظر می گیرند. البته لازم است خاطرنشان کنیم که تمام این تمهیدات در اجاره روزانه پنت هاوس در راستای فرهنگ سازی زندگی لاکچری در پنت هاوس ها و رعایت سبک زندگی لوکس در این مدل ساختمان ها است.

استان های گیلان و مازندران، دو منطقه دیگر از ایران هستند که در کناره دریای خزر واقع شده و دارای بیشتری گردشگر در تمام فصل های سال می باشند. اجاره پنت هاوس در هر یک از شهرهای این دو استان نیز بهترین پیشنهاد برای مسافران شمال ایران است. قیمت پنت هاوس های لوکس یا ویلاهای دوبلکس مجلل در این دو منطقه متفاوت است.

پنت هاوس های لوکس و ویلاهای مدرن و زیبا در شهرهای ماسال، نمک آبرود، لاهیجان، محمودآباد مازندران، رامسر، رشت و …، همه جزو انتخاب های برتر مسافران در یک اقامت کوتاه و رویایی در یک آپارتمان بسیار زیبا هستند. اجاره پنت هاوس در شهرهای شمالی ایران نیز مانند  پنت هاوس های ساحلی کیش از طریق دفاتر معاملات املاکی یا مراجعه به وب سایت های گردشگری و رزرو آنلاین اقامتگاه امکان پذیر است.

قیمت اجاره روزانه پنت هاوس در ایران و بررسی امکانات این ساختمان ها

قیمت اجاره روزانه پنت هاوس در ایران

اقامتگاه های لوکس و آپارتمان های لاکچری مانند پنت هاوس ها در ایران از تمام امکانات رفاهی برخوردار هستند. برخی از واحدهای لوکس به صورت دوبلکس و برخی دیگر به صورت تریپلکس ساخته شده اند. اکثر پنت هاوس ها دارای استخر و سونا هستند و دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و چشم نوازی دارند. آن دسته از پنت هاوس هایی که معماری ویژه ای برای آن ها به کار رفته است، یک سالن بازی، ورزش، فضای آشپزخانه روی تراس و فضای سبز نیز دارا می باشند.

اجاره پنت هاوس در شهرهای ایران در نواحی مختلف به منزله استفاده از تمامی این امکانات است؛ البته زمان اقامت در آپارتمان توسط مالک تعیین می شود؛ بنابراین به طور مثال شاید بیش از دو روز اجازه اقامت در یک پنت هاوس را نداشته باشید.

قیمت اجاره روزانه پنت هاوس با توجه به امکانات و شهر مورد نظر تعیین می شود. معمولاً قیمت اقامت در این واحدها به ازای هر شب، از ۱ میلیون تا چند میلیون متغیر است. البته تأکید می کنیم که برای دریافت قیمت دقیق اجاره روزانه پنت هاوس حتماً با کارشناس املاک صحبت کنید.

به طور کلی اگر یک واحد لوکس در نزدیکی ساحل، مرکز کلان شهرها یا در نزدیکی مکان های تاریخی و گردشگری ساخته شده باشد و امکانات کامل و مجهز اقامتی نیز داشته باشد، قیمت اجاره روزانه پنت هاوس نیز بالاتر خواهد بود. عامل دیگری که در قیمت این واحدها نقش دارد، متراژ پنت هاوس است. آپارتمان های لوکس ساحلی با ساحل اختصاصی رو به دریا، قیمت بیشتری دارند. اگر قصد دارید در پنت هاوس لوکس ایران اقامت کنید، اجاره روزانه پنت هاوس، بهترین گزینه برای شما است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه