چگونه دکوراسیون داخلی پنت هاوس را با مبلمان مناسب طراحی کنیم

دکوراسیون داخلی پنت هاوس با مبلمان

دکوراسیون داخلی پنت هاوس تأثیر زیادی در خرید پنت هاوس های لوکس توسط مشتریان دارد. هنگامی که این واحدهای لوکس، طراحی و ساخته می شوند، متخصصان دکوراسیون داخلی از بهترین مدل ها و مرغوب ترین متریال برای نمای داخلی این آپارتمان ها استفاده می کنند تا هم تأثیرپذیری بیشتری در مخاطب داشته باشد و هم بتوانند یک پروژه عالی و بی نظیر را در کارنامه خود ثبت نمایند.

یکی از عناصری که در دکوراسیون داخلی پنت هاوس، مهم جلوه می کند، انتخاب مبلمان مناسب به همراه نوه صحیح چیدمان آن ها است. در تمام فضای یک پنت هاوس مدرن می توان انواع مبلمان را قرار داد. انتخاب اسباب و وسایلی که برای اتاق ها و سالن یک آپارتمان لوکس انتخاب می شوند حتماً باید از نظر رنگ و ابعاد و اندازه با فضای موجود هماهنگی داشته باشند. اهمیت مبلمان در زیبایی نمای داخلی به اندازه ای است که تصمیم گرفتیم به طور تخصصی در این مورد صحبت کنیم. لذا از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مبلمان و دکوراسیون پنت هاوس های لوکس

طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس با مبلمان

مبلمان، میز و صندلی از جمله محصولات صنعتی مربوط به دکوراسیون داخلی هستند. این وسایل در درجه اول توجه قرار دارند هنگامی که صحبت از تزئینات داخلی به میان می آید. بررسی تأثیر مبلمان در خرید پنت هاوس و نحوه استفاده از آن ها دقیقاً بیان می کنند که چه زمان، چگونه و چرا از مبلمان برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس باید استفاده کرد.

وجود مبلمان در دکوراسیون داخلی پنت هاوس ها به همان اندازه اهمیت دارند که کتاب ها برای کتابخانه ها مهم هستند. این امر مهم است که در یک فضای داخلی در آپارتمان لوکس، چه چیزهایی خودنمایی می کنند. انواع مبلمان در طرح ها و رنگ های متنوع و بر طبق نیاز مشتریان تولید می شوند. انواع مبلمان که در دکوراسیون داخلی پنت هاوس ها به کار می روند – که البته بسیاری طراحان تمایل دارند از مبلمان سفارشی در پروژه های خود استفاده کنند – شامل مبلمان ناهارخوری (میز و صندلی)، مبلمان اتاق خواب (شامل تخت، میز آرایشی و میز کنار تخت) و مبلمان اتاق نشیمن است.

ابعاد و اندازه فضای داخلی پنت هاوس تعیین می کند که کدام نوع مبلمان با چه طرح و اندازه ای برای این قسمت مناسب هستند. طراحان دکوراسیون داخلی پنت هاوس دقیقاً به این امر می پردازند و فضای موجود را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. یک طراحی موفق می تواند در هزینه های خرید پنت هاوس صرفه جویی کند.

در برخی موارد، نتایجی که از تحلیل فضای دکوراسیون داخلی پنت هاوس به دست می آیند نشان می دهند که بهتر است علاوه بر مبلمان، از سایر تجهیزات دکوری مانند میزهای تکی کوتاه تر، قفسه، لوازم دکوری بزرگ مانند گلدان و …. استفاده نمود. در این مورد بسیار اهمیت دارد که شما قصد چیدمان اتاق نشیمن را دارید و یا برای سالن مهمانان برنامه ریزی می کنید. خود را به جای مشتریان خرید پنت هاوس قرار دهید و ببینید آن ها از چه نوع طرح هایی لذت می برند.

بررسی فضای مورد نیاز برای دکوراسیون پنت هاوس و استفاده از مبلمان

دکوراسیون داخلی پنت هاوس
دکوراسیون داخلی پنت هاوس

با یک برنامه ریزی دقیق، تعریف صحیح از فضای مورد نیاز و بررسی فضای در دسترس می توان بهترین طرح را برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس ارائه نمود. بهترین راه، تقسیم کردن فضای داخلی به قسمت های متفاوت است. به این ترتیب می توان به بهترین و ساده ترین راه، برای انتخاب مبلمان اقدام کرد.

هنگامی یک طراحی دقیق در دکوراسیون پنت هاوس، موفق می شود که پس از پایان پروژه، فضای کافی برای رفت و آمد افراد در قسمت های مختلف ساختمان فراهم باشد. صرفاً اینکه مبلمان بزرگ و مجلل را در فضای داخلی قرار دهید و نمای ظاهری را زیبا به نمایش بگذارید، پروژه شما را برجسته نمی سازد. بهترین طراحی و چیدمان مبلمان برای پنت هاوس ها آن است که نهایت راحتی و آسایش را برای ساکنین فراهم کند.

به همان اندازه که انواع مبلمان جزو دکوراسیون داخلی پنت هاوس ها به شمار می روند، همان میزان هم در ایجاد حس نظم و آرامش در مشتریان خرید پنت هاوس تأثیر دارند. در این حالت، توجه به انتخاب بافت، رنگ، شکل، ابعاد و اندازه مبلمان، لازم و ضروری است.

نمونه هایی از انتخاب مبلمان برای طراحی داخلی پنت هاوس ها

در انتخاب مبلمان برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس های لوکس، نظر مشتریان خرید پنت هاوس، مالک ساختمان، مهندسان و طراحان داخلی اهمیت دارد. بررسی سلیقه این افراد در کنار یکدیگر منجر به چیدمان عالی در تمام قسمت  های واحدهای مسکونی لوکس خواهد شد. برای این منظور پیشنهاد می کنیم به نکات کاربردی زیر دقت کنید:

  • برای اتاق نشیمن یا سالن مهمانان در پنت هاوس، یک نقطه را به عنوان مرکز کانونی مبلمان اصلی تعیین کنید. مبلمان بزرگ تر در این قسمت قرار می گیرند. سایر مبل های کوچک تر را می توانید در اطراف مرکز کانونی سالن قرار دهید.
  • اگر در سالن یا اتاق نشیمن پنت هاوس، شومینه وجود دارد، از یک سری مبلمان راحتی با طرح کلاسیک در نزدیکی شومینه استفاده کنید. طرح مبل ها را با نمای شومینه هماهنگ سازید.
  • برای قسمت ناهارخوری در پنت هاوس سعی کنید ارتفاع میز ناهارخوری با ارتفاع مبلمان اصلی سالم همسان باشند. رنگ های مکمل یا تزئینات متفاوت مبلمان ناهارخوری به زیبایی نمای دکوراسیون داخلی پنت هاوس ها کمک می کند.
  • از قرار دادن مبلمان راحتی با ارتفاع کوتاه در نزدیکی پنجره ها خودداری کنید. پنجره های پنت هاوس ها معمولاً رو به تراس باز می شوند لذا اگر مبلمان را در آن قسمت قرار دهید، مانع رفت و آمد آسان مهمانان و ساکنین خواهد شد.
  • از رنگ های متضاد و تند در آشپزخانه استفاده کنید. این کار باعث متفاوت بودن این قسمت در پنت هاوس نسبت به سایر قسمت ها می شود.
  • از چیدن صندلی های اپن مخصوص آشپزخانه غافل نشوید.
  • به طور کلی سعی کنید تِم طرح مبلمان برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس را یکسان و مشابه انتخاب کنید؛ به این مفهوم که برای یک سالن حدود ۲۰۰ متر مربعی، اگر در یک قسمت از مبلمان راحتی با ارتفاع کوتاه استفاده کردید، در قسمت دیگر هم از همین مدل با طرح های دیگر استفاده کنید. تغییر نوع مبلمان در پنت هاوس، زمانی مفید است که قسمت های داخلی سالن از یکدیگر مجزا باشند.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه