۵ پنت هاوس ساحلی حیرت انگیز میامی همراه با استخر

پنت هاوس میامی با استخر

۱.پنت هاوس لوکس میامی

اولین پنت هاوس ساحلی لوکس میامی تقریبا ۱.۹۰۰ مترمربع مساحت دارد که با چشم انداز زیبایی از استخر خصوصی در نوع خود بی نظیر است. پنت هاوس میامی با استخر، سوئیت مهمان را نیز شامل می شود و برای تفریحات و  زندگی محرمانه بسیار مطلوب و دلپذیر است. سوئیت عالی و تراس خصوصی در بالاترین سطح پشت بام همراه با چشم اندازی فوق العاده از اقیانوس، دریا و آسمان از هر طرف، حس یک سفر ماجراجویی دریایی را به صاحب آن انتقال می دهد.

پنت هاوس لوکس ساحل میامی

۲.پنت هاوس ساحلی میامی با استخر به قیمت ۳۳ میلیون دلار

پنت هاوس در منطقه L’Atelier ساحل میامی،  با داشتن استخر عمیق خصوصی در فهرست ۳۳ میلیون دلاری قرار گرفته است. علاوه بر استخری که در پشت بام قرار گرفته، دو استخر دیگر به همراه باربیکیو و بار، این پنت هاوس را حیرت انگیزتر می کند. علاوه بر این موارد، موقعیت مکانی این پنت هاوس در شمال ساحل میامی، ارزش آن را در مقایسه با پنت هاوس های جنوب ساحل، افزایش می دهد. با ۶ اتاق خواب و ۶ حمام، در حدود ۲.۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که ۲.۵۰۰ متر مربع فضای بیرونی نیز به آن اضافه می شود.  البته این مساحت، تراس ها، کف پشت بام به همراه  استخر، آشپزخانه ی تابستانی و صندلی های راحتی را نیز دربرمی گیرد.

پنت هاوس میامی با استخر 33 میلیون دلار

۳- پنت هاوس Faena در ساحل میامی به قیمت ۵۰ میلیون دلار

پنت هاوس سوپر لوکس در بالاترین نقطه ی خانه ی Faena در ساحل میامی خودنمایی می کند که در قراردادی به مبلغ ۵۰ میلیون دلاری قرار گرفته است. برطبق مجله ی وال استریت، گران ترین خانه ای است که تا کنون در ساحل میامی به فروش رفته است.

پنت هاوس Faena ساحل میامی

۴-پنت هاوس های ساختمان Echo Brickell

ساختمان اکو بریکل، در دسته ی مرتفع ترین و لوکس ترین ساختمان های دنیا قرار دارد. از ویژگی های شگفت انگیز آن داشتن گاراژ روباتیک خودکار، استخر۱۰۰ متری در پشت بام، دید رویایی از خط افق شهر بریکل و مناظر اطراف جزیره است.

ساختمان اکو بریکل

طراحی جدید لابی با یک مخزن آکواریوم  استوانه ای مانند  که ورود دل انگیزی  را برای بازدیدکنندگان خلق می کند. این آکواریوم ۱۸ فوتی، یک کوسه ماهی بزرگ را در خود جای داده است که بیننده را  در بدو ورود به وجد می آورد. 

پنت هاوس اکو بریکل

این ساختمان در منطقه ی معروفی از ساحل میامی به نام بریکل واقع شده است.  از ویژگی های طراحی داخلی ساختمان اکو بریکل، داشتن سقفی به ارتفاع ۱۰ الی ۱۴ فوت، کمدهای بسیار بزرگ و اضافی، وان حمام  بزرگ و شاهانه، آشپزخانه ی لوکس به همراه وسایل مدرن و مجهز است.

حمام پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

برج بی نظیری که با وجود مرکز فیتنس، اسپا، استخر فول شنا با منظره ای زیبا در روبرو و سیستم های رباتیک اتوماتیک و بسیاری تجهیزات دیگر انواع متنوعی از پنت هاوس ها را در طبقات مختلف خود جای داده است.

اسپا پنت هاوس

اسپا پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

پنت هاوس پایینی ساختمان Echo Brickell

طبقات  ۴۸-۵۳ پنت هاوس پایین تر را در برگرفته است با بهترین ویژگی ها مانند چشم انداز رویایی، سنگ های مرمری زیبا که با دستهای هنرند معمار ماهر و زبردست کارلوس اوت دست چین شده اند. وسایل و لوازم لوکس و مدرن که تنها گوشه ای از جزییات حیرت انگیز این خانه ی لاکچری است.  حقیقتا که این پنت هاوس ها  رویا را به واقعیت تبدیل کرده اند.

پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

پنت هاوس بالایی ساختمان Echo Brickell

در ساختمان Echo Brickell  در طبقات ۵۴ تا ۵۶   سه پنت هاوس قرار دارد که حقیقتا  هر یک در نوع خود بی نظیرند. خانه های بزرگ حیرت انگیز که هریک استخر جداگانه ای در بالکن خصوصی اش دارد. می توان  نهایت آرامش و راحتی و زندگی لاکچری را می توان در این پنت هاوس ها تجربه کرد.

استخر پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

پنت هاوس کارلوس اوت در ساختمان اکو بریکل

آنچه را که از یک پنت هاوس  سوپر لوکس انتظار می رود را می توان در پنت هاوس کارلوس اوت در ساختمان بریکل یافت. عالی ترین متریال و مصالح ساختمانی، طراحی خلاقانه، مناظر نفس گیر و شگفت انگیز، همه و همه یکجا  در این پنت هاوس جمع شده اند.  مساحت ۱۳ هزار و ۶۱۸ فوت مربع، خود می تواند به وضوح و بی شک گویای جلال و عظمت این پنت هاوس باشد. پنت هاوس کارلوس اوت، نه تنها بی نظیر است بلکه بی همتا است و به جرات می توان گفت هیچ پنت هاوسی در دنیا نمی تواند با آن برابری کند.

پنت هاوس کارلوس اوت

پنت هاوس اکو بریکل

پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

۵.پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی

پنت هاوس دوبلکس با ۱.۸۰۰ متر مربع که در بخش جنوبی منطقه ی Bentley Bay ساحل میامی جای دارد. زیربنا ۵ اتاق خواب، استخر و جکوزی خصوصی در پشت بام، باشگاه خصوصی و اتاق بخار، منطقه ی تفریحی مانند استخر خصوصی پنت هاوس، بار کامل و سیستم صوتی  و نوری حرفه ای و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود.

پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی

پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی
استخر پنت هاوس

پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی

پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی
استخر پنت هاوس های میامی

تمام فضای داخلی خانه با سیستم خودکار نور LED و سیستم پنل در تمام دیوارهای خانه جا گذاشته شده است که این سبک مختص پنت هاوس های میامی است. همراه با ویژگی های واقعی بی نظیر بسیاری که در تصاویر می توانید مشاهده کنید و لذت ببرید.

پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی

پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی
استخر خصوصی پنت هاوس
پنت هاوس Bentley Bay ساحل میامی
پنت هاوس ساحل میامی

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه