چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبای پنت هاوس‌های ساحلی

پنت هاوس‌های ساحلی

ساحل دریا، وسیع‌ترین منظره

پنت هاوس ممکن است در فاصله‌ی ۲۰۰ متری ساحل دریا باشد. اتاق‌های پنت هاوس رو به دریا منظره‌ای نامحدود دارند. تصور کنید در تراس خانه‌ی خود بنشینید و همزمان با صرف صبحانه طلوع آفتاب را بدون هیچ مانعی تماشا کنید. نمای شگفت‌انگیز ساحلی بیش از هر چیز می‌تواند آرامش بخش باشد و شما را به رؤیا فرو ببرد.
گزینه های زیادی از مناظر زیبا در مکان‌های مسکونی مرتفع می‌توان برشمرد. چشم‌انداز شهر، یا کوه و جنگل می‌تواند خیلی جذاب باشد، اما به‌معنای واقعی کلمه، تنها یک مورد خاص است که از تمامی این‌ها بالاتر است: پنت هاوس‌های ساحلی! وقتی در تراس ایستاده‌اید، می‌توانید منظره‌ی باشکوهی از ساحل دریا را از نگاه یک پرنده ببینید.
اتاق خواب‌های لوکس رو به دریا منجر به موقعیتی عالی برای شما می‌شود تا هنگام صبح چشمهایتان را روی ساحل دریای بی‌پایان و امواج غلتان باز کنید. اتاق‌های نشیمن رو به ساحل نیز دارای یک گوشه‌نشین آرام است. شما می‌توانید بنشینید و هنگام گفتگو با دوستانتان از چشم‌انداز زیبای ساحلی لذت ببرید.

طراحی پنت هاوس‌های ساحلی

طراحی پنت هاوس‌های ساحلی

در طراحی و ساخت اینگونه خانه‌ها، نکته‌ی مهم استفاده از شیشه‌های تمام قد در نمای خانه است. چرا که قصد نداریم با ساختن دیوار مانع از دید زیبای ساحل دریا بشویم. پنجره‌های پانوراما با عرض و ارتفاع زیاد، خصلت ویژه‌ی طراحی پنت هاوس‌های ساحلی است.

تراس‌ها رو به ساحل ساخته می‌شوند و معمولاً از مساحت زیادی برخوردارند و کل عرض خانه برای ساختن تراس استفاده می‌شود. به این ترتیب بیشترین فضا در خانه برای بهره‌مندی از چشم‌انداز ساحلی فراهم می‌شود.

اجاره پنت هاوس با چشم انداز ساحل

پنت هاوس‌هایی در ساحل کیپ تاون وجود دارد که می‌توان برای سه شب یا بیشتر آن‌ها را اجاره کرد. استفاده از چشم‌انداز جادویی ساحل، آنقدر زیباست که ارزش دارد برای دیدن و لذت بردن از آن برای چند شب هم که شده یکی از این آنها را اجاره کنید. کیپ تاون از نظر دیدگاه ساحل و منظره‌ی پنت هاوس‌ها جایگاه بالایی دارد.

در کل در رقابت شهرهای ساحلی با دیگر شهرها، جایگاه شهرهای ساحلی یک سر و گردن بالاتر است. این منظره‌ی بی‌بدیل تمام فضای آسمان آبی و دریای نامحدود را در اختیار شما قرار می‌دهد.
در شهر آتن یونان نیز پنت‌ هاوس‌های ساحلی با منظره‌ی زیبای سواحل اقیانوس آبی، شما را به اقامتی کوتاه و رویایی دعوت می‌کند. ویژگی این پنت هاوس‌ها فاصله‌ی ۱ دقیقه‌ پیاده‌روی تا ساحل است. مهمان‌ها در تراس‌های عریض و روبه‌دریا چشم‌انداز اقیانوس را تماشا می‌کنند.

همچنین از سایر امکانات نظیر محل نشستن و استراحت با منظره‌ی دریا و اتاق نشیمن با پنجره‌های بزرگ و چشم انداز ساحل، و آشپزخانه‌ای کامل و مجهز برخوردارند.
اگر با قیمت سایر شهرها مقایسه کنید، می‌بینید که هزینه کردن برای استفاده از خانه‌ای با دید ساحل در رقابت با سایرین به‌مراتب منفعت بیشتری برایتان دارد.
در ترکیه در سواحل آنالیا پنت هاوس‌ها با منظره‌ی ساحل دریا بسیار به چشم می‌خورد. این خانه‌ها دارای تجهیزات کامل و مصالح برند و با استانداردهای اروپا ساخته شده‌اند و متراژ بالایی ندارند. اغلب آن‌ها از تراس‌های وسیع رو به دریا برخوردارند که با درب‌های کشویی به سالن پذیرایی راه دارند. متراژ آن‌ها بین ۶۰ تا ۲۰۰ متر مربع و قیمت آن‌ها از ۷۰ هزار یورو تا ۲۰۰ هزار یورو متغیر است.

پنت هاوس ساحلی در ایران

پنت هاوس های ساحلی ایران

پنت هاوس‌ها اغلب در مناطق اعیان نشین شهرها ساخته می‌شوند و افراد متمول توان خرید آن‌ها را دارند. یکی از مناطقی که در ایران پنت هاوس‌های رویایی با چشم انداز ساحل دریا ساخته شده‌ است، شهر ساحلی کیش است. به‌طور مثال آپارتمان ۴۳۰ متری واقع شده در بالاترین طبقه‌ی یک مجموعه در شهر آفتاب کیش با دید مستقیم دریا و فضای بی‌نظیر ساحل، با قیمت ۳ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

این خانه دید ابدی دریا را دارد و دارای فضای مشاعات سرسبز و عالی است. فاصله این خانه تا دریا ۵۰۰ متر است که با حدود ۵ دقیقه پیاده روی به ساحل می‌رسید. این خانه ۴ اتاق خواب دارد و سن بنا ۸ سال است.
چنانچه پنت هاوس مجلل و نوساز باشد و از امکاناتی نظیر مصالح برند و سیستم هوشمند و تعداد طبقات بالا بهره‌مند باشد، قیمت آن بیشتر است. چنانچه پنت هاوس ساحلی دیگری در دامون ساحلی در کیش، با این امکانات و بر فراز یک ساختمان ۱۶ طبقه به مبلغ ۶ و نیم میلیارد تومان در شش ماه گذشته به فروش رسیده است.
برای خرید و فروش پنت هاوس با مشاورین املاک ما تماس بگیرید. اطلاعات کامل با جزئیات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه