استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی آشپزخانه پنت هاوس

طراحی خلاقانه آشپزخانه

طراحان دکوراسیون داخلی برای خلق نمای متفاوت و جذاب در طراحی خلاقانه آشپزخانه پنت هاوس ، می توانند ایده های متنوع نا محدودی را ارائه دهند. اگر و فقط اگر از اطلاعات و دانش به روز  همراه با چاشنی خلاقیت بهره بگیرند.

طراحی خلاقانه آشپزخانه

می توان با استفاده از ترکیب رنگ بندی و نورپردازی، طراحی کابینت ها و قفسه ها، چیدمان مناسب ابزارآلات مدرن و لوازم چوبی، لوستر و پرده به سبکی متفاوت و جذاب و همچنین طراحی پنجره ها یی بزرگ با نور طبیعی به چیدمانی زیبا و چشم نواز رسید.

طراحی خلاقانه آشپزخانه

 آشپزخانه ای ایده آل و در عین حال کاربردی که انتظارات افراد بسیاری را می تواند برآورده سازد. چنین آشپزخانه ی خلاقانه ای بر ارزش پنت هاوس نیز می افزاید و خریداران پنت هاوس را در تصمیم گیری نهایی، به خرید ترغیب می کند.

نقش رنگ در طراحی آشپزخانه پنت هاوس

رنگ های روشن

رنگ بندی در آشپزخانه های لوکس، مخاطبان خاصی را جذب می کند. استفاده از رنگ های روشن می تواند آشپزخانه ای مدرن و در عین حال ساده را به مخاطب عرضه کند. شاید به همین علت است که استفاده از رنگ های خاکستری و سفید، در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس بسیار معمول است.

طراحی آشپزخانه

 نمای سفید فضای داخلی پنت هاوس، در کنار مبلمان هایی از رنگ خاکستری  حالتی از یک محیط آرام و یکدست، فارغ از هرگونه هیاهو را برای صاحب پنت هاوس به ارمغان می آورد. البته گاها این فضا با یک رنگ شاد گرم مانند رنگ زرد، همراه می شود تا یخی فضا را با حس لذت بخشی توامان سازد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

رنگ های تیره

در مقابل، استفاده از رنگ های تیره همراه با نورپردازی خاص و در کنارش چیدمان مبلمان های رنگ روشن فضایی منحصر به فرد را در آشپزخانه پنت هاوس ایجاد می کند که می تواند مورد توجه افرادی باشد که آشپزخانه های سنتی و کلاسیک با رنگ های گرم و شاد را می پسندند.

دکوراسیون آشپزخانه پنت هاوس

رنگ های تیره مانند رنگ مشکی، صورمه ای و یا قهوه ای تیره، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون آشپزخانه ی پنت هاوس های لوکس است. اینگونه رنگ های تیره زمانی که با نورپردازی نورهای سفید یا آبی روشن همراه می شود جلوه ای مدرن و لوکس  به آشپزخانه می بخشد که نگاه خریدار را در همان ابتدا به خود خیره می سازد.

طراحی داخلی آشپزخانه پنت هاوس

ترکیب رنگ ها

ایده ی به کاربردن ترکیبی از رنگ های مکمل و متضاد در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های پنت هاوس، بسیار رایج است. هارمونی رنگ های متضاد، از نظر روانشناسی، حس خوبی به فرد یا افراد ساکن در پنت هاوس انتقال می کند. البته ناگفته نماند که به راحتی می توان وسایل و لوازم آشپزخانه را هماهنگ با انواع رنگ ها ی به کاربرده شده در طراحی آشپزخانه انتخاب کرد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

البته طراحان حرفه ای پنت هاوس هارمونی رنگ آشپزخانه را با طرح کلی پنت هاوس مرتبط می سازند و  ارتباط کلی فضا را حفظ می کنند.

نورپردازی در طراحی خلاقانه آشپزخانه پنت هاوس

نورپردازی درطراحی خلاقانه آشپزخانه پنت هاوس با استفاده از لوسترهای زیبا و یا لامپ های LED  کوچک با نورهای سفید و رنگی انجام می شود. محیط آشپزخانه بویژه در شب با رقص این نورها،  فضایی دلپذیر و رویایی را برای صرف شام خلق می کند.

طراحی داخلی آشپزخانه پنت هاوس

اما وجود نور طبیعی در آشپزخانه پنت هاوس در روزهنگام حرف اول را می زند. بنابراین محل قرارگیری پنجره ها ی شیشه ای بزرگ در آشپزخانه و استفاده از نور طبیعی از نظر بسیاری از خریداران پنت هاوس اهمیت وافری دارد.

مخفی کردن تجهیزات آشپزخانه و استفاده از فضا

درطراحی خلاقانه آشپزخانه ی پنت هاوس های لوکس، با وجود به کار بردن مدرن ترین تجهیزات، تنها طراحی خاصی از کابینت ها به چشم می خورد و بقیه از نظر پنهان هستند. مهم ترین دلیل این نوع از طراحی این است که فضای آشپزخانه، خلوت و زیبا جلوه کند. این امر با استفاده از تعداد بیشتر کابینت ها امکان پذیر است.

طراحی داخلی آشپزخانه

کابینت ها نه تنها اقلام آشپزخانه را در خود جای می دهند بلکه برای پنهان شدن گاز و سایر تجهیزات مانند یخچال، ماکروویو و استفاده ی بهینه از فضای آشپزخانه نیز کاربرد دارند.  نصب اجاق گاز رومیزی، نیز از بهترین ایده ها برای کاهش فضای دکوراسیون آشپزخانه ی پنت هاوس است. این مدل گازها طرفداران بسیار دارند و از نظر ظاهری نیز بسیار جذاب هستند.

کابینت های آشپزخانه

آشپزخانه فصلی

راه اندازی یک آشپزخانه فصلی همراه با یک تراس بزرگ برای تهیه غذاهای باربیکیو می تواند نمای داخلی حرفه ای و بی نظیری را در  پنت هاوس بیافریند که مورد توجه بسیاری است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه پنت هاوس

آشپزخانه مدرن و مینمیالیست

در کشورهای اسکاندیناوی، در طراحی پنت هاوس، آشپزخانه مدرن و به روز بسیار محبوب و پرطرفدار است. سبک مدرن و مینمیالیست به معنای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند سینک ظرفشویی هوشمند در طراحی آشپزخانه پنت هاوس کاملا مشهود است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

مشاوران طراحی آشپزخانه پنت هاز

هرچه ایده ی طراحی دکوراسیون آشپزخانه خلاقانه تر باشد در جذب مشتری موفق تر خواهید بود. گاهی حتی استفاده از اسباب و وسایل ساده که در دسترس هستند مانند دسته گل و گلدان، می تواند فضای لوکسی را بیافریند. به طور مثال در همین مورد استفاده از گل ها و گلدان هایی مطابق با هارمونی رنگ پنت هاوس و یا حتی متضاد با آن،  فضایی خلاقانه را ایجاد می کند. بنابراین از هر ابزاری در جهت طراحی خلاقانه آشپزخانه پنت هاوس می توان استفاده کرد.

 مشاوران سایت پنت هاز در هر زمینه ای آماده ی پاسخگویی به شما طراحان و خریداران پنت هاوس هستند. پس تردید نکنید و همین اکنون با ما تماس حاصل کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه