طراحی پنت هاوس: آشپزخانه ی یک پنت هاوس مدرن چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی آشپزخانه پنت هاوس

آشپزخانه قلب یک خانه است. طراحی آشپزخانه در بین طراحان آشپزخانه از مهم ترین بخش طراحی داخلی پنت هاوس محسوب می شود. زیبایی، مرتب بودن و همچنین وجود ابزارآلات و امکانات مناسب، تمام چیزی است که یک آشپزخانه ی ایده آل احتیاج دارد. از سویی دیگر، در زمینه ی طراحی داخلی نیز زیبایی، رنگ بندی و همچنین طراحی کابینت ها و محل قرارگیری سایر ملزومات آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

طراحان آشپزخانه پنت هاوس

این در حالی است که به باور بسیاری از طراحان، آشپزخانه یکی از سخت ترین و چالش برانگیز ترین بخش های یک خانه برای طراحی است. چرا که در کنار زیبایی و راحتی، باید به المان های دیگری همچون کاربردی بودن فضا و امنیت آن نیز توجه کرد. داشتن آشپزخانه ای با دکوراسیون منحصر به فرد، می تواند تصویر ذهنی بسیاری از افرادی باشد که در جستجوی خانه ی رویاهای خود هستند.

طراحی داخلی آشپزخانه پنت هاوس

عوامل موثر در طراحی آشپزخانه پنت هاوس

این در حالی است که برای خریداران پنت هاوس، آشپزخانه یکی از مهم ترین فاکتور ها در تعیین ارزش یک پنت هاوس است که می تواند در تصمیم گیری نهایی آن ها تاثیر گذار باشد. چرا که یک آشپزخانه ی لوکس می تواند تکمیل کننده ی طراحی پنت هاوس ایده آل باشد.

طراحی آشپزخانه

نکات اولیه در دکوراسیون آشپزخانه

در معماری آشپزخانه ی یک پنت هاوس باید به نکات بسیار زیادی توجه شود. مجموعه ای از مواد اولیه ی با کیفیت، استفاده صحیح از رنگ ها و نور پردازی، استفاده از ابزارآلاتی مدرن و کاربردی و در نهایت طراحی داخلی کلی این فضا، می تواند آشپزخانه ای متناسب با ایده آل های پنت هاوس را به وجود آورد. اتفاقی که می تواند چالشی بزرگ برای طراحان داخلی باشد.

معماری آشپزخانه پنت هاوس

طراحی پنت هاوس: آشپزخانه

مانند سایر بخش های یک پنت هاوس، دکوراسیون داخلی آشپزخانه بستگی مستقیم با فضای داخلی کار و همچنین الویت های ساکنین آن دارد. در طراحی پنت هاوس، می توان آشپزخانه ای مدرن و به روز را در نظر گرفت. در واقع این رویکرد یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین انتخاب ها در میان خریداران پنت هاوس در بخش های مختلف جهان، به ویژه کشورهای اسکاندیناوی است.

آشپزخانه پنت هاوس

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن به سبک مینمیالیست

بسیاری از پنت هاوس ها در این منطقه از جهان، دارای سبکی مدرن و مینمیالیست هستند. استفاده از این سبک در طراحی پنت هاوس، به ویژه در آشپزخانه، به معنای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت آشپزخانه ای مجهز و در عین حال ساده  است. سینک ظرفشویی هوشمند، پنهان شدن گاز و سایر ابزارآلات آشپزخانه در بخش های داخلی، مانند داخل یک کابینت و استفاده ی بهینه از فضاها از جمله اصول مهمی است که در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن باید رعایت شود.

بهترین زمان برای خرید پنت هاوس

نقش رنگ در آشپزخانه

همچنین رنگ بندی آشپزخانه های مدرن در طراحی پنت هاوس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به استاندارد های یک آشپزخانه ی مدرن، استفاده از رنگ های روشن و بسیار ساده اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از طراحان از ترکیب رنگ های تیره، نورپردازی دقیق و همچنین استفاده از مبلمانی با رنگ های روشن برای ایجاد فضایی منحصر به فرد در داخل آشپزخانه پنت هاوس استفاده می کنند. این در حالی است که تطابق رنگ آشپزخانه با سایر رنگ های استفاده شده در دکوراسیون پنت هاوس می تواند به حفظ ارتباط کلی فضا بسیار کمک کند.

پنت هاوس در یونان

استفاده از المان های سنتی

در آشپزخانه هایی که با توجه به المان های سنتی طراحی می شوند، استفاده از رنگ های گرم و شاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی، افرادی که علاقه مند به استفاده از المان های سنتی در طراحی پنت هاوس خود هستند، از آشپزخانه هایی روشن با جزئیات زیاد استقبال می کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه برای پنت هاوس های لوکس

نقش نور در آشپزخانه پنت هاوس

استفاده از ابزارآلاتی مدرن و قرار گیری صحیح آن ها، از جمله نکاتی است که در طراحی یک آشپزخانه با سبک ستنی نیز باید رعایت شود. در طراحی سنتی، استفاده از نور طبیعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین به هنگام طراحی پنت هاوس، محل قرارگیری آشپزخانه و پنجره ها باید به گونه ای در نظر گرفته شود که ساکنین پنت هاوس بتوانند از نور طبیعی روز در آشپزخانه ی خود استفاده کنند.

آشپزخانه پنت هاوس

آشپزخانه، تعیین کننده ارزش پنت هاوس

معماری آشپزخانه با توجه به استاندارد های روز دنیا، یکی از چالش برانگیز ترین مراحل در طراحی پنت هاوس است. این امر تا جایی اهمیت دارد که یک آشپزخانه ی لوکس، کاربردی و مناسب می تواند به نقطه ی قوت یک پنت هاوس در بازار رقابتی خرید و فروش این گروه از آپارتمان های لوکس تبدیل شود. بنابراین به هنگام سرمایه گذاری برای خرید، اجاره و یا حتی تغییر طراحی داخلی پنت هاوس، به این بخش از پنت هاوس باید توجه ویژه ای شود.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه