ایده هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه پنت هاوس های لوکس

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه پنت هاوس های لوکس

پنت هاوس های لوکس، زیباترین ساختمان های مسکونی هستند که طراحی دکوراسیون داخلی تمام قسمت های آن به اندازه معماری بیرونی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. آشپزخانه پنت هاوس، مهم ترین قسمت ساختمان به ویژه از نظر خانم ها است. امکانات بسیاری برای تأمین آسایش و رفاه زندگی در آشپزخانه های این واحدهای لوکس فراهم می شود. طراحان دکوراسیون داخلی از هر ایده یا طرح مدرنی که بتواند نمای متفاوت و جذابی را برای نمای داخلی آشپزخانه پنت هاوس های لوکس به وجود آورد استفاده می کنند. در این قسمت با زیباترین و مدرن ترین ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه مخصوص پنت هاوس ها آشنا می شوید.

معماری ساخت آشپزخانه، عامل اصلی زیبایی در پنت هاوس های لوکس

نحوه طراحی و معماری ساخت قسمت آشپزخانه در پنت هاوس های لوکس می تواند نمای داخل ساختمان را به صورت حرفه ای و کاملاً منحصر به فرد جلوه دهد. به طور مثال، برخی از پنت هاوس ها که فضای کافی برای ساخت آشپزخانه در اختیار داشته باشند، یک فضای مخصوص برای تراس بزرگ و راه اندازی یک آشپزخانه فصلی دیگر با فضای تهیه غذاهای باربیکیو در نظر می گیرند. این نوع معماری، ایده ای بسیار جذاب و ویژه بوده و طرفداران زیادی دارد.

از سویی دیگر، خرید و فروش پنت هاوس های لوکس که معماری آشپزخانه آنها طبق مدل فوق ساخته شده باشد با احتمال موفقیت بیشتری مواجه است؛ چرا که امکانات بیشتری را برای ساکنین فراهم کرده و از نظر دکوراسیون داخلی هم بسیار چشم نواز است. همین قسمت ها را می توان با یک طرح جذاب، تزئین نمود. در ادامه این بخش با ایده های جذاب تری برای آشپزخانه پنت هاوس های لوکس آشنا می شوید.

معماری ساخت آشپزخانه پنت هاوس

نکات مهم در اجرای ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه برای پنت هاوس های لوکس

آشپزخانه نیز مانند اتاق خواب یا سالن پذیرایی باید به شکل زیبا و چشم نواز چیده شود. طراحی دکوراسیون آشپزخانه به تجربه کاری نیاز دارد چرا که یک طراح باید به خوبی به اصول استفاده از فضای موجود و چیدمان وسایل و لوازم مسلط باشد.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه پنت هاوس های لوکس، توجه به رنگ ها، زاویه ها، مدل آشپزخانه، پنجره ها، قفسه ها و لوستر و … ضروری است. اگر در پنت هاوس زندگی می کنید و قصد دارید آشپزخانه خود را به سبکی متفاوت و جذاب بچینید به مسائل فوق دقت داشته باشید. ترکیبی از تمام عوامل مذکور می تواند یک نمای عالی برای شما ایجاد کند.

استفاده از ترکیب رنگ های مکمل، متضاد، استفاده از لوازم چوبی، نصب پرده و … همه، بهترین ایده ها را به شما ارائه می دهند. برای مشاهده ایده های جذاب با ما همراه باشید.

۱-استفاده از ترکیب رنگ متضاد در دکوراسیون آشپزخانه پنت هاوس های لوکس، یک ایده بسیار عالی است؛ هارمونی این رنگ ها از نظر روانشناسی می تواند حس خوبی در ساکنین پنت هاوس ایجاد کند. لوازم آشپزخانه در هر مدل و رنگی باشند می توانید آن ها را با این مدل رنگ ها هماهنگ کنید.

۲-آشپزخانه های اپن در پنت هاوس های لوکس به نورپردازی ویژه ای نیاز دارند. لوسترهایی که بالای قسمت اپن نصب می شوند باید متناسب با ارتفاع سقف انتخاب شوند. استفاده از لامپ های کوچک با نورهای سفید و رنگی نیز می تواند نمایی منحصر به فرد و رویایی در قسمت آشپزخانه پنت هاوس ایجاد کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه برای پنت هاوس های لوکس

۳-استفاده از رنگ خاکستری و سفید، متداول ترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس های لوکس است. نمای سفید، یخی و فضایی مانند برف زمستانی با حس لذت بخش و آرامش دهنده، همان چیزی است که پنت هاوس ها به آن نیاز دارند. صندلی های اپن هم متناسب با همین ترکیب رنگ انتخاب می شوند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه پنت هاوس های لوکس

۴-رنگ های تیره مانند قهوه ای تیره، مشکی، آبی تیره و …، یک انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه هستند. پنت هاوس های لوکس که به سبک های مدرن ساخته می شوند اغلب از این مدل طرح ها تبعیت می کنند. تجهیزات چوبی به رنگ تیره و نورپردازی با نورهای سفید یا آبی روشن، جلوه آشپزخانه را به گونه ای کاملاً حرفه ای نمایان می سازد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه پنت هاوس های لوکس

طراحی داخلی آشپزخانه پنت هاوس های لوکس

۵-در آشپزخانه پنت هاوس های لوکس معمولاً لوازم و وسایل، در دسترس و قابل مشاهده نیستند. کابینت ها به همین منظور طراحی شده اند. هر چه تعداد بیشتری کابینت در آشپزخانه تعبیه شده باشد، لوازم بیشتری را می توانید در آن قرار دهید. این کار باعث می شود فضای آشپزخانه، خلوت و زیبا جلوه کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه پنت هاوس

۶-برخی از ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه به صورتی ارائه می شوند که استفاده از دسته گل، گلدان، آویز و یا قرار دادن میز ناهارخوری را در این مکان پیشنهاد می دهند. البته استفاده از گل ها می تواند ایده ای بسیار خلاقانه باشد اما اگر قرار است میز ناهارخوری را در نزدیکی آشپزخانه قرار دهید، باید توجه داشته باشید که با صندلی های اپن، تداخلی نداشته باشد.

طراحی داخلی آشپزخانه پنت هاوس

۷-نصب اجاق گاز رومیزی، بهترین ایده برای کاهش فضای مورد نیاز در دکوراسیون آشپزخانه در پنت هاوس های لوکس است. این مدل گازها در دنیای مدرن امروزی طرفداران خاص خود را دارد و از نظر ظاهری نیز بسیار جذاب هستند. پیشنهاد می کنیم برای این کار حتماً از شرکت های طراحی دکوراسیون کمک بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه پنت هاوس های لوکس

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه