معرفی جدید ترین طراحی پنت هاوس از فرانک گِهری

معرفی جدید ترین طراحی پنت هاوس از فرانک گِهری

فرانک گهری، معمار مشهور پنت هاوس

در میان بسیاری از معماران معروف و فعال در زمینه ی طراحی پنت هاوس ها، فرانک گهری یک طراح و معمار مشهور پنت هاوس است. این معمار آمریکایی کانادایی تبار به دلیل طراحی ساختمان هایی که امروزه به عنوان جاذبه های توریستی مدرن شناخته می شوند، توانسته است شهرت و محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند. از جمله پنت هاوس برج استیل که به دست این معمار نام آشنا طراحی و معماری شده است. 

فرانک گهری

شکل مدرن و منحصر به فرد ساختمان هایی که به دست فرانک گهری طراحی می شوند، چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند؛ چرا که این طرح ها مجموعه ی بسیار هنرمندانه و کاربردی ای از رنگ ها و المان های هندسی است. 

چالش های یک طراح و معمار پنت هاوس

طراحی پنت هاوس یکی از کلیدی ترین و چالش برانگیز ترین پروژه ها برای یک معمار پنت هاوس در سرتاسر دنیا است. برای موفقیت یک پروژه در سطح بین المللی، یک طراح پنت هاوس باید فاکتورهای بسیار زیادی را در طراحی پنت هاوس مد نظر قرار دهند.  از جمله این عوامل می توان به استفاده از مواد با کیفیت، امنیت بنا، خصوصی بودن ورودی و فضاهای مرتبط با طراحی پنت هاوس اشاره کرد.  اما موفقیت  یک طراح پنت هاوس در بازار خرید و فروش، تنها به صرف رعایت این موارد ممکن نیست. چرا که طرفداران و دوست داران این دسته از خانه های لوکس، به دنبال طرح های خاص و جنجالی هستند.

 فرانک گهری

پنت هاوس یک سرمایه ی همیشگی

یک خریدار پنت هاوس بیشتر تمایل دارد تا سرمایه ی خود را بر روی ملکی متمرکز کند که از نظر ساخت و همچنین المان های طراحی خاص و منحصر به فرد باشد. این درست همان جایی است که چالش های بسیاری برای طراحان پنت هاوس های لوکس و بسیار گران قیمت در سرتاسر دنیا آغاز می شود.

بررسی طراحی پنت هاوس لوکس فرانک گهری

فرانک گهری اخیرا اقدام به طراحی پنت هاوس مجلل و منحصر به فردی در بالاترین طبقه ی برج جدید خود کرده است که از حیث طراحی و بازی با رنگ ها توجه بسیار زیادی را توانسته است جلب کند. در این مقاله به بررسی دقیق تر طراحی پنت هاوس لوکس فرانک گهری خواهیم پرداخت.

پنت هاوس برج استیل

مشخصات شاهکار جدید فرانک گهری

برج استیل به سبب طراحی خاص خود یکی از محبوب ترین و لوکس ترین برج های مسکونی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. معماری پنت هاوس جدید فرانک گهری با مساحت ۳۵۰ متر مربع در طبقه ی ۷۶ ام برج استیل در قلب نیویورک واقع شده است. اجاره ی ماهیانه ی این ملک در حدود ۴۵ هزار دلار می باشد. طراحی کامل این برج را فرانک گهری بر عهده داشته است.

طراحی پنت هاوس از فرانک گِهری

این پنت هاوس لوکس و بسیار پرطرفدار شامل چهار سوییت جداگانه است. یکی از نقاط قوت طراحی پنت هاوس یاد شده، دید فوق العاده پاناروما از شهر نیویورک است که به وسیله ی پنجره های قدی سه الی چهار متری فراهم شده است. 

معماری پنت هاوس فرانک گهری

این پنت هاوس از نوسان های منحنی شکل کلی ساختمان که ناشی از نمای فولادی ساختمان است، پیروی می کنند . همین امر سبب شده است تا به صورت بصری شکلی نامنظم را به کف خانه ببخشد.

بخش های مختلف پنت هاوس فرانک گهری

با ورود به پنت هاوس برج استیل با یک اتاق بسیار بزرگ مواجه خواهید شد که شما را به سمت پذیرایی و ناهار خوری هدایت می کند. سپس آشپزخانه ی تزئین شده  به وسیله جدید ترین تکنولوژی ها و با کیفیت ترین محصولات در پیش چشم نمایان می شود .

بخش نشیمن این پنت هاوس به همراه منظره ی زیبایی که از فراز شهر نیوروک قابل روئیت است، تکمیل شده است. همچنین سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی این پنت هاوس هوشمنده بوده است.  مجهز به جدید ترین امکانات و ویژگی های خاص جهت رفاه حال ساکنین پنت هاوس می باشد. 

پنت هاوس فرانک گِهری

رنگ کلیپنت هاوس برج استیل کرم رنگ است. فضای داخلی با مبلمان هایی با رنگ های قوی، مانند صورتی و یا سبز پررنگ مزین شده است. استفاده از رنگ های متضاد باعث از بین بردن یکنواختی فضا می شود. درعین حال آرامش و نورپردازی کلی ملک را حفظ کرده است.

امکانات پنت هاوس برج استیل

ساکنان این پنت هاوس همچنین امکان دسترسی به سالن ورزش، اسپا و استخر سرپوشیده ی مجتمع را برای ساعت خاص و به شکل خصوصی دارا می باشند.

نکته کلیدی در موفقیت خرید و فروش پنت هاوس

یکی از کلیدی ترین اصول برای موفقیت در بازار خرید و فروش پنت هاوس ها، ارائه ی طرح هایی خاص و لوکس در کنار رعایت استاندارد های رایج برای دکوراسیون پنت هاوس است. این فرمول موفق به شکل هنرمندانه ای در اخرین پروژه ی فرانک گهری مورد استفاده قرار گرفته شده است که نتیجه ی آن محبوبیت بسیار زیاد این پنت هاوس لوکس و گران قیمت است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه