۱۳ اصل برای خرید پنت هاوس مناسب

اصول خرید پنت هاوس
یکی از خانه هایی که افراد متمول برای خرید آن اقدام می کنند و می توان گفت شیک ترین ساختمان با معماری زیباست به نام پنت هاوس خوانده می شود. برای خرید پنت هاوس مناسب باید به اصول خرید پنت هاوس  توجه داشته باشید تا از خرید خود راضی باشید.

اصول خرید پنت هاوس که باید مد نظر داشته باشید

اصول خرید پنت هاوس

۱- هزینه خرید پنت هاوس:

از اصول خرید پنت هاوس هزینه و قیمت است. هنگامی که برای خرید پنت هاوس اقدام می کنید باید قبل از آن برآورد هزینه داشته باشید. معمولاً پنت هاوس ها قیمت بالایی دارند. معمولاً قیمت پنت هاوس ها از ۱۰ تا چند صد میلیارد هم می رسد. البته باید بدانید که هزینه کردن برای پنت هاوس واقعاً به مزیت های آن می ارزد.

۲- موقعیت جغرافیایی پنت هاوس:

برای ساخت پنت هاوس بهترین مکان با آب‌وهوایی خوب در نظر گرفته می شود تا علاوه بر داشتن خانه ای زیبا، آب و هوایی خوب را نیز داشته باشید.

۳- چشم انداز مناسب:

یکی از مزایایی که پنت هاوس را از دیگر خانه ها متمایز می کند. چشم اندازی است که این ساختمان در ارتفاع بالا به شما می دهد. پس باید این چشم انداز رو به منطقه ای طبیعی و یا زیبا باشد. چشم انداز مناسب از مهم ترین اصول معماری پنت هاوس است که معماران از این روش برای زیباتر کردن پنت هاوس بهره می برند.

۴- متراژ پنت هاوس

یکی دیگر از اصول خرید پنت هاوس توجه به متراژ است. زیرا پنت هاوس ها در متراژ های مختلفی طراحی می شوند. معمولاً متراژ پنت هاوس بین ۳۵۰ تا بالای هزار متر است. هر کسی بنا به نیاز خود می تواند متراژ کم تر یا بیشتر را انتخاب کند.

۵- اتاق ها و فضای داخلی

هزینه خرید پنت هاوس

اتاق های مختلفی در پنت هاوس طراحی می شود. اتاق کار، اتاق مادر و کودک، اتاق خواب های مختلف که اکثراً مستر هستند. در یک پنت هاوس راحتی و آسایش از اصولی ترین نکته ای است که  ساکنین به آن توجه می کنند.

۶- معماری و طراحی داخلی پنت هاوس

 اصول خرید پنت هاوس

از مهم ترین اصول خرید پنت هاوس ، طراحی داخلی پنت هاوس است. پنت هاوس ها به صورت سنتی و لوکس طراحی می شوند. البته بیشترین نوع طراحی به پنت هاوس های دوبلکس و شیک در جدیدترین انواع تعلق دارد.  معماران با استفاده از ریز فضاها برای زیبا کردن محیط بهره زیادی می برند. در طراحی داخلی تناسب معماری و نور در کنار هم جذابیت فوق العاده ای بوجود می آورد.

۷- فضاهای ورزشی و تفریحی پنت هاوس

فضاهایی مانند زمین گلف، استخر، سونا و جکوزی و فضاهایی که برای ورزش و تفریح در پنت هاوس طراحی می شوند یکی از ویژگی هایی است که در هر خانه ای نمی توانید آن را بیابید.

۸- تراس ها و فضاهای روباز

 خرید پنت هاوس

یکی از فضاهایی که در پنت هاوس ها بسیار مورد توجه است، تراس و فضاهای روباز و سبز است. بررسی های لازم برای ایمنی های استاندارد در این فضاها انجام می گیرد تا خریدی مطلوب و مناسب را برای شما فراهم کند.

۹- سیستم های امنیتی

 سیستم امنیتی  مهم ترین اصل در  خرید پنت هاوس محسوب می شود که حرف اول را می زند. به خصوص در پنت هاوس ها و خانه هایی که ممکن است نشان ثروت و دارایی باشد. دوربین های مدار بسته ای با سیستم تشخیص حرکتی و بی سیم  هوشمند که از دور قابل کنترل هستند، بهترین گزینه برای پنت هاوس ها هستند و در اکثر آنها تعبیه می شوند.

۱۰- نورگیری استاندارد

فضاهای وسط خانه که چندان به پنجره ها دسترسی ندارند باید با نورگیر روشن تر شوند. به دلیل فضای بزرگ در پنت هاوس تعبیه چند نورگیر در وسط خانه می تواند نور خانه را بهتر و مناسب تر کند.

۱۱- روف گاردن باغی در آسمان

 خرید پنت هاوس

بالای سقف پنت هاوس فضایی برای روف گاردن طراحی می شود. در این قسمت از انواع فضای سبز، گل و گیاه و درختچه های زیبا می توان برای زیبا سازی بهره برد.

۱۲- ارتفاع پنت هاوس

چشم انداز ها چه به صورت طبیعی و چه شهری می تواند در ارتفاع بسیار زیباتر دیده شود. به همین علت ارتفاع پنت هاوس ها مهم است. چشم اندازی که از شهردر شب و در پنت هاوس خود می بینید شاید در هیچ جایی قابل دید نباشد.

۱۳- حمام و سرویس بهداشتی های مجزا

 

 اصول خرید پنت هاوس

برای راحتی ساکنین پنت هاوس چندین حمام و سرویس بهداشتی مجزا طراحی شده است. فضایی باز و نورگیری مناسب از ویژگی های رایج این قسمت های پنت هاوس است. فضاها و کمدهای شیک در سرویس بهداشتی و حمام قرار می گیرد تا فضا برای قرار دادن لوازم به اندازه کافی وجود داشته باشد.
زندگی در یک خانه شیک می تواند برای خیلی ها اهمیت خاصی داشته باشد و همین امر باعث شده تا طراحی خانه و پنت هاوس روز به روز جالب تر شود. با رعایت اصول خرید پنت هاوس می توانید به خانه ی رویایی خود دست یابید.
سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه