رهن و اجاره ی پنت هاوس از چه قاعده ای پیروی می کند؟

رهن و اجاره ی پنت هاوس

پنت هاوس ها، خانه های پرطرفدار امروزند و خرید و فروش و رهن و اجاره ی این خانه ها از معاملات روزانه بازار مسکن است. ویژگی های منحصر به فرد این خانه ها مردم را بیش از پیش به زندگی کردن در آن ها ترغیب می کند و روز به روز بر تعداد طرفداران و مشتریان این خانه ها افزوده می شود.

رهن و اجاره ی پنت هاوس ها در بازار مسکن امروز

معاملات پنت هاوس ها به خاطر مشتری های منحصر به فردشان معمولاً از شرایط عادی بازار مسکن تبعیت نمی کند. اگر شما یک مالک هستید حتماً به خوبی می دانید که برای مال خوب همیشه مشتری وجود دارد و به اصطلاح روی دست صاحبش نمی ماند.

صاحبان پنت هاوس ها ممکن است به دلایلی مثل مهاجرت یا سرمایه گذاری قصد رهن یا اجاره ی پنت هاوس خود را داشته باشند و به دنیال مستأجرهای قابل اطمینان باشند. ما اینجا به دنبال معامله ای دو سر برد برای مالک و مستأجر هستیم.

برای اجاره ی املاکی مثل پنت هاوس ها شرایط ویژه ای تعریف شده است. برای مثال چیزی که معمول است اجاره بهای چند میلیون تومانی به همراه ودیعه هایی معادل قیمت خانه می باشد که از جمله مهم ترین مشخصه های شرایط اجاره است.

اکثر صاحبان این آپارتمان ها تمایل بیشتری دارند که واحدهای خود را به صورت رهن کامل در اختیار فردی مورد اعتماد قرار دهند و اگر به صورت اجاره پای میز معامله بروند، ارائه ودیعه هایی که گفتیم از طرف مستأجر لازم است. شاید بپرسید دلیل اصرار مالکان برای گرفتن ودیعه چیست؟

شما به عنوان یک مستأجر پنت هاوس مالک را اجاره می کنید و در واقع برای مدتی مشخص ملک نزد شما امانت است. شما در قبال امانتی که گرفتید تضمینی می دهید تا به اصطلاح خیال هر دو طرف را از بابت صحت معامله راحت کنید. برخی از افراد مالک هستند که به خاطر تجربه ی زیادی که در زمینه ی اجاره ی پنت هاوس و ملک خود کسب کرده اند، با دریافت اجاره بها به تنهایی اقدام به اجاره ی ملک خود کنند و از راه های دیگری از مستأجر ضمانت بخواهند. البته این دسته از معاملات کم تر صورت می گیرد چرا که ودیعه معمول ترین راه بین مشاورین املاک و معامله کننده های حرفه ای است.

نرخ رهن و اجاره ی پنت هاوس به چه صورت تعیین می شود؟

نرخ رهن و اجاره ی پنت هاوس
این که اجاره بهای پنت هاوس ها از آپارتمان های معمولی بیشتر باشد، امری بدیهی است. تمام مستأجران نیز با اطلاع از این مهم به سراغ پنت هاوس ها می روند. با کمی جست و جو بین پنت هاوس ها و پرس و جو از مشاورین املاک می توانید به این تفاوت قیمت پی ببرید و به نرخ رهن و اجاره ی مناسب و معقولی دست یابید. لازم به ذکر است که اتجادیه مشاورین املاک همیشه نرخی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان یک پیشنهاد در معاملات کمک کننده باشد. اگر پنت هاوس شما دارای امکانات فوق العاده و ایده آل است، به راحتی مستأجری پیدا خواهید کرد که چیزی حول و حوش پنج برابر یک آپارتمان معمولی برای رهن یا اجاره ی خانه ی شما بپردازد. به عنوان یک ایده میتوانید از مشاورین املاک راهنمایی گرفته و متناسب با درخواست های مشتری ها امکانات پنت هاوس خود را ارتقا دهید؛ با این کار مشتری ها افزایش پیدا خواهند کرد و گزینه های پیش روی شما متعددتر هستند و در نتیجه به توافق رسیدن روی قیمت ساده تر می شود.

نکته ی آخر اینکه اعتماد بین مستأجر و مالک حرف اول را می زند. اولین شخصی که در ایجاد این اعتماد نقش دارد، معرف است؛ خواه این شخص مشاور املاک باشد، خواه آشنای مشترک دو طرف. اگر در جایگاه مالک یا مستأجر قرار دارید، برای داشتن معامله ای موفق در نظر گرفتن شرایط و چارچوب های طرف مقابل بسیار مهم است و از بروز اختلافات احتمالی پیشگیری می کند.

راه های زیادی برای راهنمایی شما به عنوان یک مستأجر که به دنبال یک پنت هاوس مناسب هستید وجود دارد تا کمک کند راحت تر انتخاب کنید. اگر بیشتر به مقالات سایت ما توجه کنید خواهید دید که در زمینه ی پنت هاوس ها مقالات متعددی وجود دارد تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند. علاوه بر مقاله ها مشاورین خبره ی ما می توانند پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف باشند و در کسب اطلاعات کامل به شما کمک کنند بویزه در تعیین نرخ رهن و اجاره ی پنت هاوس.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

هدف گروه پنت هاز ما از ارائه ی مشاوره و مقالات این است که شما به راحتی و بدون دردسر معامله ای موفق داشته باشید و از آن احساس رضایت کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه