پنت‌‌هاوس بخریم یا اجاره کنیم؟ هر آنچه که باید بدانیم!

خرید یا اجاره پنت هاوس، کدام مناسب تر است؟

زندگی در پنت هاوس ها ، زندگی لوکس و تجملاتی با امکانات فوق‌العاده  را در ذهن اغلب افراد نقش می بندد. زندگی مجللی که داشتن آن برای هر شخصی امکان‌پذیر نیست. تنها عده‌ای از افراد با امکانات مالی خوب قادر به داشتن آن هستند.
پنت‌هاوس‌ها بالاترین امکانات برای یک زندگی مدرن را در اختیار صاحبان خود قرار می دهند. از جمله این امکانات ویژه می‌توان به کنترل سیستم‌های نوری، صوتی و یا گرمایش و سرمایش ساختمان به وسیله موبایل یا کامپیوتر اشاره کرد. همچنین آسانسور‌های ویژه حمل ماشین از دیگر امکانات آن‌ها است.

اجاره پنت هاوس در زوریخ، کشور سوئیس

پنت‌هاوس بخریم یا اجاره کنیم

در حقیقت برای زندگی در پنت‌هاوس ها باید از استطاعت مالی بسیار خوبی برخوردار باشید تا بتوانید از عهده ی خرید یا اجاره ی یکی از این آپارتمان‌های مجلل و شیک برآیید. زیرا اجاره میلیاردی و شارژ ماهیانه این آپارتمان‌های لوکس هم با توجه به قیمت آن‌ها بسیار بالا است. بنابراین خرید پنت‌هاوس یا اجاره پنت‌هاوس ، مستلزم داشتن درآمد بالاست‌.
این روزها بر سر پنت‌هاوس‌نشینی در میان سرمایه‌داران و صاحبان درآمدهای بالا، رقابتی قابل توجه دیده می‌شود. در واقع از زمانی که این برج‌های آسمانی در بهترین نقاط شهرهای بزرگ ساخته شدند؛ خرید پنت‌هاوس و یا اجاره پنت‌هاوس، امتیازی برای سرمایه‌داران بزرگ محسوب می‌شود.

استفاده از المان های هنر و فرهنگ در طراحی پنت هاوس

زندگی در پنت هاوس ها و امکانات پنت‌هاوس‌ها

در میان واحدهای آپارتمان‌های آسمان خراش و لوکس، پنت‌هاوس‌ها ها گرانترین واحد هستند. زمانی که برج‌سازان، از بالای برج‌های بلند و سربه‌فلک کشیده نمای زیبای شهر را مشاهده کردند؛ تصمیم گرفتند تا با افزودن امکاناتی ویژه به بالاترین واحد یک برج، آن را تبدیل به محلی برای زندگی طبقات پولدار و مرفه جامعه کنند.
از جمله امکانات ویژه پنت‌هاوس‌ها، تراس‌های بزرگ همراه با استخر و فضای سبز است که نمایی زیبا و دلنشین را خلق می کند. سونا، جکوزی، کنترل هوشمند سیستم‌های گرمایش و سرمایش، کنترل هوشمند رفت و آمد به وسیله موبایل، آسانسور اختصاصی، سان‌روف، آسانسور حمل ماشین به داخل واحد، سیستم ضد حریق، آشپزخانه مبله، زمین ورزشی، سالن سینما، باشگاه ورزشی از جمله امکاناتی هستند که با خرید یا اجاره پنت‌هاوس می توان از این امکانات بهره‌مند شد.خرید یا اجاره پنت هاوس کدام مناسب تر است؟

اتاق خواب مستر

یکی از ویژگی‌های پنت‌هاوس‌ها، اتاق خواب مستر است. اتاق خواب مستر به اتاقی گفته می‌شود که تمام امکانات یک واحد کامل را برای افراد مهیا می کند. این اتاق‌ها دارای فضای بسیار بزرگ هستند که به راحتی می‌توان در آن‌ها تخت، کمد، کاناپه را قرار داد. همچنین اتاق خواب‌ مستر مجهز به حمام و سرویس بهداشتی ویژه نیز است.
اتاق های خواب مستر دارای نورپردازی خاصی هستند که کنترل شده و متناسب با موقعیت‌های مختلف است. به طور مثال نور مطالعه، نور برای خواب و نورپردازی سیستم تهویه و موزیک از دیگر ویژگی‌های اتاق خواب مستر است.

خرید پنت هاوس هایی با طراحی مدرن و لوکس

روف گاردن

روف گاردن ، باغچه‌ای اختصاصی و ویژه پنت‌هاوس است. فضای سرسبز و دلنشینی را برای ساکنین پنت‌هاوس‌ها فراهم می کند. این امکان را برای افرادی که مشغول زندگی در پنت هاوس ها هستند به وجود آورده است تا از پشت بام  خانه خود به نحو احسنت استفاده کنند. پشت بام هایی پوشیده از انواع گل‌های رنگارنگ و زیبا، درختچه‌ها و گیاهان مختلف که به خلق منظره‌ای دل‌انگیز و چشم‌نواز می پردازد.

دکوراسیون باغ در پنت هاوس های لوکس

خرید یا اجاره پنت هاوس کدام مناسب تر است؟

آسانسور اختصاصی

اکثر پنت‌هاوس‌ها مجهز به آسانسور اختصاصی هستند. با توجه به اینکه پنت‌هاوس ها در بالاترین طبقه برج قرار دارند؛ استفاده از آسانسور اختصاصی از اتلاف وقت جلوگیری کرده و آسایش و رفاه ساکنین این واحدها را فراهم می‌کند.

استخر، سونا و جکوزی

شاید از هیجان‌انگیزترین امکانات پنت‌هاوس‌ها بتوان به داشتن استخر، سونا و جکوزی اختصاصی اشاره کرد. بسیاری از افرادی که در پنت هاوس ها زندگی می کنند؛ استخر اختصاصی در تراس خود را تجربه می کنند. ساکنان پنت هاوس به راحتی می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز از استخر اختصاصی خود بهره‌مند شوند. در ضمن در هنگام شنا از منظره زیبای اطراف نیز لذت ببرند.

خرید پنت هاوس های آفریقای جنوبی

تراس ویژه با منظره زیبا

تراس پنت‌هاوس‌ها با پوشش گل‌های زیبا و رنگارنگ متنوع وهمچنین استخر، جذاب‌ترین قسمت پنت هاوس به‌شمار می‌آید. همچنین آلاچیق تراس در فصل‌های مختلف قابل استفاده است و لحظات بی‌نظیری را برای ساکنین فراهم می‌کند.

اجاره ماهانه پنت هاوس در دبی

باشگاه شخصی

یکی دیگر از امکاناتی که با زندگی در پنت‌هاوس‌ها، در اختیار صاحبان پنت هاوس قرار می گیرد، باشگاه خصوصی است. اکثر پنت‌ هاوس‌ ها به یک باشگاه اختصاصی با امکانات کامل مجهز هستند. به طوری که ساکنین این املاک می‌توانند در ساعت‌های دلخواه خود از دستگاه‌های ورزشی استفاده کنند.
البته امکانات دیگری نیز برای ساکنین این واحدهای لوکس فراهم است که هر کدام با توجه به موقعیت مکانی و مبلغ خرید یا اجاره پنت‌هاوس متفاوت است. پنت‌هاوس‌های ویژه و واقع در مناطق خاص دارای تمام این امکانات هستند و آن‌ها را در اختیار ساکنین این املاک قرار می‌دهند.

خرید یا اجاره پنت هاوس کدام مناسب تر است؟

چه‌ کسانی در پنت هاوس ها زندگی می‌کنند؟

اغلب افرادی که در پنت‌هاوس‌های میلیاردی زندگی می‌کنند، صاحبان مشاغل پردرآمد هستند. مانند مدیران شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ، پزشکان متخصص، بازیگران مشهور و فوتبالیست‌ها یا به طور کلی کسانی که سرمایه و درآمد بالایی دارند.
این افراد معمولا سرمایه‌های کلانی دارند که به راحتی می‌توانند پنت‌هاوس‌های میلیاردی را بخرند و یا حتی هزینه اجاره پنت‌هاوس را پرداخت کنند. این روزها متخصصان زیبایی که به برای خرید پنت‌هاوس‌های لوکس، اقدام می‌کنند روبه افزایش است.

اجاره پنت هاوس در کشور امارات

خرید پنت‌هاوس

مهمترین موردی که برای خرید پنت‌هاوس باید در نظر گرفت، انتظار خریدار از امکانات، مساحت و برآورد بودجه پیش‌بینی شده است. این که خریدار چه متراژی را مدنظر دارد به او کمک می‌کند که از میان پنت‌هاوس‌های، دوبلکس، تریپلکس و… بهترین انتخاب را داشته باشد.علاوه بر متراژ، امکانات پنت‌هاوس‌ها هم با یکدیگر فرق دارند و با توجه به این موارد قیمت آن‌ها متفاوت است.
برخی از پنت‌هاوس‌ها به شکل مبله در دسترس هستند. طراحی و دکوراسیون داخلی، متریال دیوارها، نوع و مدل میز و صندلی‌های آشپزخانه، جنس کاشی‌ها، مبلمان موجود در پذیرایی، تجهیزات آشپزخانه، سنگ کانتر و… در خرید پنت‌هاوس مهم هستند و در انتخاب مناسب به خریدار کمک می‌کنند.
خرید پنت‌هاوس معمولا کار سختی است، زیرا صاحبان این ملک‌های زیبا و لوکس، تمایلی به فروش واحد خود ندارند.

خرید پنت هاوس در آتلانتا

اجاره پنت‌هاوس و زندگی در پنت هاوس ها

برخی از افراد برای این‌که سرمایه خود را در کسب و کار استفاده کنند و در عین‌حال در پنت‌هاوس‌‌های لوکس زندگی کنند، این واحدهای مجلل را اجاره می‌کنند.
اجاره پنت‌هاوس همانند خرید آن تابع اصول و نکات ظریفی است که باید درنظر گرفت، برای اجاره پنت‌هاوس باید محل برج، مساحت پنت‌هاوس، امکانات واحد و ساختمان، مبلغ اجاره پنت‌هاوس، هزینه شارژ، آسانسور، پارکینگ، هزینه نگهداری از فضای سبز، مدیریت آپارتمان و… را در نظر گرفت.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه ی اجاره پنت هاوس و یا خرید پنت هاوس می توانید هم اکنون با مشاوران سایت پنت هاز تماس حاصل کنید.

به بحث وارد شوید

0 thoughts on “پنت‌‌هاوس بخریم یا اجاره کنیم؟ هر آنچه که باید بدانیم!”

  • مهدی

    چجوری رزو کنم شبی چقدره

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا