چه کسانی در پنت هاوس‌ها زندگی می‌کنند؟

هنگامی که نام پنت هاوس را می‌شنویم به یاد زندگی اشرافی و تجملاتی با امکانات تمام و کمال میفتیم که هر کسی قادر به داشتن آن نیست. این ساختمان‌ها دارای بالاترین امکانات جهت زندگی می‌باشند که بعضی از امکانات آن‌ها مانند سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم صوتی و نوری با تلفن همراه و یا کامپیوتر قابل برنامه‌ریزی و اجرا است.در حقیقت باید از امکانات مالی بسیار خوبی برخوردار باشیم تا بتوانیم یکی از واحدهای یک آپارتمان مجلل را با امکانات عالی به نام پنت هاوس بخریم و یا اجاره کنیم. زیرا اجاره این ملک‌ها معمولاً به‌اندازه یک‌پنجم قیمت آن‌ها معامله می‌شود و با توجه به قیمت میلیاردی این ساختمان‌ها، اجاره میلیاردی یا رهن میلیاردی نیز باید بپردازیم.
کسانی که درآمد میلیاردی دارند به‌راحتی می‌توانند پنت هاوس نشین باشند چرا که حتی اجاره و رهن این ساختمان‌ها با شارژ ماهیانه بسیار زیاد، درآمد بالایی می‌طلبد.

تاریخچه پنت هاوس چیست؟

تا چند سال پیش، خرید یا اجاره و رهن پنت هاوس به این شدت که هم‌اکنون ملاحظه می‌کنید، مد نبود.  این‌چنین رقابتی بین پنت هاوس نشینان بر سر پنت هاوس نشینی دیده نمی‌شد ولی از زمانی که برجهای آسمانی در خیابان‌های شهرهای بزرگ کشورهای دنیا ساخته شدند و خودنمایی کردند.

این واحدها نیز به نام پنت هاوس در فایل‌های مشاورین املاک جای گرفتند و به افرادی که به دنبال خانه‌ها یا آپارتمان‌های مجلل و لوکس بودند، پیشنهاد می‌شدند.

امکانات کامل در این ساختمان‌ها، آن‌ها را به گران‌ترین واحدهای یک آپارتمان تبدیل نموده است.
در سالیان دور اتاقک‌هایی به سقف خانه‌ها اضافه شده، به‌وسیله پله‌های زیادی از ساختمان اصلی جدا می‌شد و بیشتر برای اقامت خدمتکاران در نظر گرفته می‌شد.
هنگامی که برجهای بلند سر به فلک کشیده ساخته شد و این اتاقک‌ها نمای زیبای شهر را به برج‌سازان نشان داد، بر آن شدند که با افزودن امکاناتی نظیر تراس‌های بزرگ با استخر و فضای سبز، جلوه ویژه‌ای به این اتاقک‌ها بدهند.

امروزه با افزودن امکاناتی مانند کنترل هوشمند رفت‌وآمد از طریق موبایل، کنترل هوشمند سرمایش و گرمایش، سان روف، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد و آسانسور نفربر اختصاصی، آشپزخانه مبله، زمین ورزشی و باغچه، سیستم ضد حریق و سیستم صوتی و بسیاری امکانات دیگر پنت هاوس‌ها محلی برای زندگی اشراف و طبقات پولدار شده است.

چه کسانی پنت هاوس دارند - پنت هاز

چه کسانی مالک پنت هاوس‌های میلیاردی هستند؟

شاید باورتان نشود که در ایران، اکثر پنت هاوس نشینان، صاحبان کارخانه‌های بزرگ و صاحبان شرکت‌های بزرگ هستند تا زمین‌داران شهرستان و پزشکان بنام!!!
بیشتر پنت هاوس نشینان، سرمایه‌های در گردش کلانی دارند و حتی اگر پنت هاوس مدنظرشان را خریداری نمایند، در مدت چند ماه نه چند سال می‌توانند این هزینه را جبران کنند.
به‌عنوان‌مثال در ایران از قشر پزشک که بخواهیم مثالی عنوان کنیم، سابقاً پزشکان جراح مغز و اعصاب به دنبال پنت هاوس بودند ولی در چند سال اخیر، پزشکان متخصص زیبایی به دنبال این املاک هستند.
در کشورهای اروپایی آمریکایی اکثر بازیگران سینما و فوتبالیست‌ها در پنت هاوس زندگی می‌کنند. این پنت هاوس‌ها یا توسط آن‌ها اجاره شده و یا خریداری نموده‌اند.

پنت هاوس نشینان در تهران چه جاهایی را انتخاب می‌کنند؟

معمولاً ساختمان‌هایی که در دامنه کوه واقع‌شده‌اند و دید وسیعی از شهر تهران را به خود اختصاص می‌دهند یا کمی بالاتر از دامنه کوه می‌توانند بهترین مکان جهت خرید یا اجاره پنت هاوس باشد. اغلب پنت هاوس نشینان در تهران در این مناطق ساکن هستند.

این مکان‌ها دارای هوای خنک و وسعت دید عالی، دارای ساختمان‌هایی با مساحت چهارصد تا هزار و چهارصد متر با تراس بزرگی که دارای فضای سبز زیبایی می‌باشد با امکانات تمام و کمال، بسیار مورد توجه ورزشکاران و کارخانه‌داران بزرگ است.

چه کسانی در پنت هاوس زنگی میکنند - پنت هاز
پنت هاوس‌های برتر

  •  پنت هاوس آپارتمانی کاندومینیوم در نیویورک با هزار و شش‌صد متر وسعت به مبلغ ۳۰ میلیون دلار!
  • پنت هاوس وان مدیسون در نیویورک در برجی شیشه‌ای شصت طبقه که افراد سرشناس هنر و سینما در آن زندگی می‌کنند.
  • در شمال شهر تهران تعدادی از فوتبالیست‌های به نام ایران، جزء پنت هاوس نشینان هستند. آن ها در پنت هاوس‌های زیبایی زندگی می‌کنند.
  • تعدادی از پزشکان بنام در شمال کشور ایران، دارای پنت هاوس‌های بزرگ با وسعت دید صد و هشتاد درجه هستند.

در ایران هم پنت هاوس های بینظیری طراحی و ساخته شده است. و افراد خاصی در آن زندگی میکنند، برخی از این افراد ورزشکاران سالهای گذشته تیم ملی هستند و برخی هم بیزینس من های معروف ایرانی هستند. افرادی هستند که به دلیل شغل خود در زمان کوتاهی که در ایران هستن ترجیح میدهند که اقامتی کوتاه در یک پنت هاوس داشته باشند. اجاره پنت هاوس برای مدت زمان یک ماهه و چند ماه امری طبیعی به شمار میرود. در این میان افرادی هم هستند که به کسب و کار خرید و فروش پنت هاوس مشغول هستند. باید گفت که مشاوران این حوزه افراد بسیار زبده ای هستند. متقاعد کردن شخصی برای خرید پنت هاوس کار ساده ای نیست.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه