نکات مهم در زمینه ی خرید پنت هاوس در شهرک غرب

خرید پنت هاوس در شهرک غرب

خرید پنت هاوس در شهرک غرب فرصت مناسبی برای زندگی در یکی از محلات خوشنام و ویلایی تهران است که در دوران قبل از انقلاب اسلامی، با طراحی معماران و شهرسازان معروف آمریکایی برای سکونت آمریکایی های مقیم تهران طراحی و ساخته شده است.

از سوی دیگر موقعیت قرار گیری محله ی شهرک غرب و دسترسی آن به بخش های گوناگون شهر فرصت خوبی برای متقاضیان خرید پنت هاوس در شهرک غرب و اقامت در این محله ی لوکس و آرام است. 
لازم به ذکر است تعداد پنت هاوس های این محله بسیار محدود و معدود بوده و لذا خرید و فروش پنت هاوس در آن بسیار کم و به صورت موردهای خاص صورت می گیرد. بنابراین اگر قصد خرید پنت هاوس در  منطقه شهرک غرب تهران را دارید از موارد ارائه شده باید سریعا بازدید نمایید. تعدادی کمی از مالکین پنت هاوس در شهرک غرب ملک خود را ممکن است برای فروش ارائه کنند.

خرید پنت هاوس در شهرک غرب تهران

معرفی ویژگی های محله ی شهرک غرب 

 لازم است بدانیم زمان ساخت شهرک غرب به سال ۱۳۴۰ بر می گردد و یکی از ویژگی های مثبت این محله بافت ویلایی آن به سبک جدید و کاملاً متفاوت با بافت قدیمی سایر نقاط تهران است.
فضاهای گوناگون از جمله مدرسه، سالن ورزشی، خدمات و امکانات تفریحی و مراکز تجاری زیادی از آن زمان تاکنون در این محله ساخته شده است و بخشی از این منطقه با ساخت برج ها و آسمان خراش های بسیار لوکس، پنت هاوس های زیبای را برای متقاضیان خرید پنت هاوس در شهرک غرب فراهم نموده است.
حضور مراکز تجاری میلاد نور، گلستان و ایران زمین از یک سو و سایر مراکز تجاری کوچک درون محله ای از سوی دیگر کمک کرده است تا این محله به صورت کاملا مستقل بتواند نیازهای ساکنین اش را فراهم کند. 
از نظر اقلیمی به دلیل حضور دائمی باد از سمت غرب به شرق در کلانشهر تهران در این محله به ویژه در زمستان ها شاهد آلودگی هوای کمتری هستیم. 
همچنین حضور انبوه درختان در بوستان‌هایی مثل خوردین، خوارزم، فدک، نهج البلاغه و کوهستان های مجاور، پالایش هوا را انجام داده و شهرک غرب را به یکی از محلات خوش آب و هوای تهران تبدیل کرده است. به طوری که بسیاری معتقدند هوای به مراتب بهتر و مناسب تری نسبت به مناطق شمالی شهر دارد.

مزایای خرید پنت هاوس در تهران

با توجه به بافت محله ی شهرک غرب و خط آسمان این منطقه، سکونت در پنت هاوس در شهرک غرب معمولا با دید و منظره ی دائمی مناسبی همراه است و نگرانی بابت مخدوش شدن و دید و منظره ی پنت هاوس شما در آینده وجود ندارد.
از سوی دیگر این محله نسبت به سایر محلات شمالی و شمال غرب تهران آرام تر و دنج تر است و سر و صدا و ترافیک بسیار کمتری دارد.
با خرید پنت هاوس در شهرک غرب و سکونت در این محله به بزرگراه یادگار امام دسترسی خواهید داشت و به راحتی از طریق میدان صنعت امکان دسترسی سریع به بزرگراه ها همت و حکیم برایتان فراهم خواهد بود. 
خیابان بندی‌ها و نحوه ی شهرسازی محله ی شهرک غرب به صورت بلوارهای مشجر زیبا و عریض است که از ترافیک در این منطقه می کاهد. با خرید پنت هاوس  امکان دسترسی سریع و ساده به چندین بزرگراه و شریان اصلی در تهران را خواهید داشت. 
از سوی دیگر تنها با چند دقیقه رانندگی دسترسی راحتی به اتوبان نیایش (آیت الله هاشمی رفسنجانی) خواهید داشت و به راحتی می توانید به محله های سعادت آباد، فرحزاد، کوهستان و غیره دسترسی پیدا کنید.
بیشتر برج های شهرک غرب در منطقه ی هرمزان، پیروزان، ایران زمین و غیره قرار گرفته است که تعداد زیادی از هنرمندان، بازیگران، خوانندگان و اساتید دانشگاه سال هاست ساکن این برج ها هستند.

پنت هاوس های شهرک غرب تهران

خرید پنت هاوس در شهرک غرب توسط پنت هاز

با توجه به محدود بودن فایل های ارائه ی پنت هاوس در محله ی شهرک غرب اگر متقاضی خرید پنت هاوس در شهرک غرب هستید، می توانید با مراجعه حضوری یا مشاوره تلفنی از مجموعه ی پنت هاز نسبت به بازدید و خرید پنت هاوس در شهرک غرب اقدام نمایید. مشاوران ما بهترین نمونه ها را در این منطقه برای شما معرفی می کنند و با توجه به خواسته ها، توقعات و نیازهایتان نسبت به خرید، طراحی یا اجاره ی آن اقدام می نمایند. 
از نظر مجموعه ی penthuzz ، خرید پنت هاوس در شهرک غرب فرصت بسیار خوبی است تا در یکی از خوشنام ترین محلات تهران با آرامش و امنیت بسیار بالا ساکن شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس ما در صفحه اصلی ارتباط برقرار نمایید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه