نکات مهم در خرید پنت هاوس در محمودیه

خرید پنت هاوس در محمودیه

خرید پنت هاوس در محمودیه تهران، محله ای مرفه نشین و لوکس با امکانات تجاری، اداری و خدماتی فراوان معمولا در اولویت متقاضیان خرید پنت هاوس قرار دارد. این محله ی محبوب که خوشبختانه کمتر تحت تاثیر شلوغی و ترافیک شهری قرار گرفته است بهترین موقعیت برای خرید یک پنت هاوس رویایی و لوکس در فضایی نسبتا دنج و آرام می باشد. 
اگر شما هم قصد خرید پنت هاوس در این منطقه لوکس تهران دارید و مایل هستید این محله را با سایر محله های رایج برای خرید پنت هاوس به صورت تخصصی و مهندسی مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید، پیشنهاد می کنیم ویژگی های آن را در ادامه مطالعه نمایید.

پنت هاوس محمودیه تهران

معرفی ویژگی های محله ی محمودیه تهران

ابتدا لازم است کمی به معرفی محله ی محمودیه بپردازیم. محمودیه در بخش شمالی شهر تهران قرار گرفته است و از قسمت شمالی به محله ی معروف زعفرانیه منتهی می شود از این رو خرید پنت هاوس در محمودیه امکان استفاده از مراکز تجاری و خدمات شهری محله ی زعفرانیه را برای ساکنین این محله فراهم می کند.
 همچنین این محله از بخش جنوبی با بزرگراه چمران خاتمه می یابد و چهار راه معروف پارک وی در بخش شرقی آن واقع شده است که برای متقاضیان پنت هاوس  دسترسی های مناسب و سریع به سایر نقاط شهر را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.
 علاوه بر این خیابان ولی‌عصر و زمین های معروفی که در قدیم با نام حاج محمود کشتکار میان مردم شناخته شده است در بخش شرقی این محله قرار دارد و در ادامه ی خیابان ولیعصر، محدوده ی تجریش فضای مناسبی برای خرید های روزمره ساکنین محله ی محمودیه می باشد.
از سوی دیگر محله ی محمودیه از بخش غربی به محله اوین و بخشی از سعادت آباد محدود می گردد و متقاضیان خرید پنت هاوس از دسترسی مناسبی به شمال غرب و غرب تهران برخوردار می باشند. 
جالب است بدانید محله ی محمودیه در منطقه ای با توپوگرافی زیاد و زمین های نسبتاً مرتفع واقع شده است. از این رو دید و منظره ی بسیار مناسبی به سمت کوهستان و شهر دارد.
یکی از ویژگی های این منطقه بحضور چندین باغ پهناور و سرسبز است که زیبایی خاصی به این منطقه داده است و در زمان رشد برج سازی در محمودیه و سایر محلات، هویت خود را حفظ نموده است. از این رو دید و منظره ی پنت هاوس های موجود در محمودیه معمولا یکی از این باغ ها را شامل می شود و یک نکته ی بسیار مثبت برای طرفداران پنت هاوس  محسوب می گردد.

مزایای خرید پنت هاوس در محمودیه تهران

در این بخش خوب است کمی پیرامون خرید پنت هاوس در محمودیه و مزایای آن بدانیم. اولین نکته آن است که محله ی محمودیه فروشگاه‌ ها و مراکز خرید لوکس زیادی دارد. بنابراین تقریبا به هر آن چه لازم داشته باشید به راحتی دسترسی پیدا خواهید کرد.
 به طور مثال پاساژ محمودیه، پاساژ پالادیوم که هر کدام از مراکز خرید گران و بزرگ تهران است در این محله واقع شده است.
از سوی دیگر بعضی از سفارت خانه ها در این منطقه واقع شده است. به طور مثال 
سفارت کشور مالزی، سفارت کشور زیمبابوه، سفارت کشور ژاپن و سفارت کشور اسلوواکی در این منطقه واقع شده است و کیفیت بالاتری از محله و خدمات و زیر ساخت های شهری را در اختیار متقاضیان خرید پنت هاوس در محمودیه قرار می دهد.
خیابان‌های مهم محله ی محمودیه خیابان محمودیه، خیابان مقدس اردبیلی و خیابان های الف، ب و جیم می باشد. این خیابان ها دسترسی های محلی را برای ساکنین فراهم می کند.

پنت هاوس در محمودیه تهران

خرید پنت هاوس توسط پنت هاز

در چند سال اخیر متقاضیان زیادی به منظور اینکه مالک پنت هاوس در منطقه محمودیه تهران به مجموعه ی پنت هاز مراجعه نموده اند و از این رو بخش زیادی از فعالیت ما در زمینه ی خرید پنت هاوس به محله ی محمودیه معطوف شده است. 
نکته ی مهمی که بعد از چندین سال تجربه در زمینه خرید و فروش پنت هاوس در محمودیه به دست آورده ایم، تفاوت های خیابان های مختلف در این منطقه برای خرید پنت هاوس می باشد. به این صورت که اگرچه بسیاری از خیابان های این محله میان مردم محبوب هستند اما بنا بر دلایل تخصصی مجموعه ی کارشناسان penthuzz ارزش کمتری برای خرید پنت هاوس در محله ی محمودیه تهران دارند. 
همچنین تعداد زیادی گزینه برای خرید، اجاره و رهن پنت هاوس در محمودیه وجود دارد که می تواند علاوه بر سکونتی رویایی در این محله، سرمایه گذاری سودآور و هدفمندی برای آینده باشد. 
به این منظور اگر شما هم قصد خرید یا اجاره پنت هاوس در محمودیه دارید، می توانید با مشاوران دپارتمان های مجموعه ی پنت هاز مشاوره کنید. شماره های تماس ما در صفحه ی اصلی سایت موجود می باشد.

 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه