پنت هاوس در کامرانیه

منطقه کامرانیه

 کامرانیه تهران با ترکیبی از مدرنیته و سنت، یکی از بهترین مناطق تهران برای پنت هاوس نشینی است. به‌دلیل جایگاه این منطقه در قسمت بالای شهر و دوری از شلوغی‌ مرکز شهر، از آب و هوای پاکیزه و منظره‌ی دید وسیع شهر برخوردار است. بهترین پنت هاوس های تهران، پنت هاوس در کامرانیه است. 
منطقه کامرانیه بهت از زمانی که باغ‌ها و امارت‌های شاهان در آنجا بنا می‌شده است و به‌خاطر سرسبزی و قرار گیری در دامنه‌ی کوه از مناطق اعیان نشین بوده است. پنت هاوس‌هایی که بر فراز مجتمع‌های بلند در کامرانیه ساخته شده‌اند، با وسعت دید عالی و تنفس هوای پاک چندین متر بالاتر از سطح زمین، به یکی از بهترین انتخاب‌های پنت هاوس در شهر تهران بدل شده‌اند.

تنوع در پنت هاوس‌های کامرانیه

درکامرانیه شمالی برج معروف روما رزیدنس توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. این برج بلند در زمینی ۷۰۰۰ متری ساخته شده است. در این برج ۱۵ طبقه که شامل ۶۵ واحد مسکونی است، تمام امکانات رفاهی و تفریحی به بهترین شکل ممکن برای ساکنین در نظر گرفته شده است. در هر یک از طبقات ۱۴ و ۱۵ این برج یک واحد پنت هاوس به مساحت ۹۲۶ متر مربع و یک واحد پنت هاوس دوبلکس به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع ساخته شده است.
کنترلرهای هوشمند می‌توانند دما، نور و صدا یا موسیقی را برای داخل خانه تنظیم کنند و این امکانات باعت آسایش و دلپذیرتر شدن فضای سکونت می‌شود. در حمام و دستشویی‌ها شیرآلات طلا به‌کار رفته است. سالن پذیرایی در پنت هاوس‌های این مجموعه رو به چشم انداز زیبا و بدون مانع و وسیع شهر ساخته شده است. برای تمام وسایل خانه و مبلمان جانمایی فوق‌العاده‌ای با ظرافت تمام در نظر گرفته شده است.
این برج به‌طور کلی به‌گونه‌ای ساخته شده است که تمامی واحدهای مجموعه از نور و منظره‌ی بیرونی استفاده مفید را ببرند. از دیگر امکانات مجموعه می‌توان به فضای تفریحی، سالن اجتماعات، هفت آسانسور، سالن سینمای دالبی، سالن بیلیارد، استخر و سالن ورزشی اشاره کرد.

قیمت پنت هاوس در کامرانیه

برای یک پنت هاوس ۵۲۰ متری در کامرانیه قیمت رهن ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده که در مقایسه با امکانات بی‌نظیر آن مبلغ مناسبی به‌نظر می‌رسد. این خانه در کامرانیه شمالی و در یکی از فرعی‌های آرام و دنج منطقه با منظره‌ای زیبا و دلنشین قرار گرفته است. متریال‌های استفاده شده در این پنت هاوس از برندهای معروف است. تجهیزات آشپزخانه کامل در نظر گرفته شده و دارای شیرآلات و دستگیره‌های طلا می‌باشد. ۵ اتاق خواب در فضای داخلی گنجانده شده که تمامی آن‌ها به‌صورت سوئیت و مجهز ساخته شده‌اند. مجموعه دارای امکانات استخر، لابی دلباز با سقف‌های بلند و بسیار مجلل و تعداد واحدها کم است.

خرید پنت هاوس در کامرانیه

پنت هاوس دیگری با مساحت ۶۵۰ متر مربع در این منطقه قرار دارد که مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای فروش قرار داده شده بود. این آپارتمان در حال حاضر خریداری شده و مالک آن در این محل سکونت دارد. این خانه از تمام زوایا دارای زاویه دید بوده و نوساز و دارای تمامی امکانات است. از ۱۸۰ متر مربع تراس به‌شکل روف گاردن برخوردار است که با طراحی زیبا و کاشت گیاهان سبز این مکان را به جایی برای استراحت و آرامش تبدیل کرده است. پنت هاوس فوق به‌صورت دوبلکس ساخته شده که باعث خصوصی‌سازی اتاق‌ها و زیبایی بیشتر و استفاده بهینه از فضا شده است.
پنت هاوس‌های منطقه کامرانیه تا ۵۰ میلیون تومان برای هر متر مربع نیز قیمت دارند. یکی از این موارد با ۸۰۰ متر مربع مساحت واقع شده بر فراز یکی دیگر از برج‌های مجلل کامرانیه به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این خانه‌ی مجلل و لوکس دارای متریال برند و ۷ اتاق خواب و ۶ پارکینگ و روف گاردن بسیار دلنشین است. همچنین به‌صورت سوپر لوکس ساخته شده است. برج زیرین از تمامی امکانات از جمله لابی مجلل، سالن ورزشی استخر و سونا و جکوزی بسیار شیک و … برخوردار است.
در مجموع قیمت پنت هاوس‌های یک برج اغلب تا حدود دو برابر آپارتمان‌های آن قیمت دارد. این موضوع به لوکس بودن آن، منظره دید وسیع، تراس، استخر خصوصی، روف گاردن و سایر مزایای پنت هاوس در مقایسه با آپارتمان برمی‌گردد.
جهت خرید پنت هاوس در منطقه   کامرانیه تهران و در برج های معروف تهران و آشنایی با امکانات هریک با مشاوران سایت املاک پنت هاز در تماس باشید. ما با تیم مشاوره متبحر خود برای شما پیشنهادهای ویژه‌ای داریم.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه