قیمت پنت هاوس در نیاوران

قیمت پنت هاوس در نیاوران

نیاوران، منطقه اعیان نشین تهران

پنت هاوس‌های نیاوران در تهران، به‌دلیل داشتن منظره دید عالی جزء بهترین آپارتمان‌های شهر محسوب می‌شوند. این منطقه از آب و هوای خوب، منظره‌ی شهر و کوه سرسبز البرز برخوردار است. چشم‌انداز پنت هاوس  های تهران اثر زیادی بر قیمت آن دارد. در این مطلب قیمت پنت هاوس‌ها در منطقه‌ی نیاوران و عوامل مؤثر بر آن را با هم بررسی می‌کنیم.

چشم‌انداز رویایی

یکی از فاکتورهای مهم پنت هاوس‌های نیاوران که بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد، دید ابدی است. دید ابدی به این مفهوم است که منظره‌ی نامحدود آن همیشگی است و قرار نیست ساختمانهایی با ارتفاع بلند در محدوده‌ی منظره‌ی آن‌ها ساخته شود. برای مثال یک پنت هاوس۵۲۰ متری دوبلکس واقع شده در نیاوران که مشرف به کوهستان و منظره‌ی شهر است، به قیمت ۱۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این مبلغ در حدود ۲۳ میلیون تومان برای هر متر مربع است.

اختلاف قیمت‌ پنت هاوس

پنت هاوس های نیاوران

قیمت‌ پنت هاوس در نیاوران تهران، به‌طور معمول از حدود ۱۰۰  میلیون تومان تا ۱۳۰ میلیون تومان برای هر متر مربع متفاوت است. اما پنت هاوس‌ خیلی ویژه با متراژ حدود ۱۱۰۰ متر نیز در نیاوران ساخته شده که قیمت آن به ۱۵۰ میلیارد تومان هم می‌رسد. این اختلاف قیمت‌ها بر حسب میزان امکانات و عمر ساختمان متفاوت است.

علیرغم رکود بازار مسکن، پنت هاوس های نیاوران به دلیل خاص بودن و داشتن منظره‌های بی مانع و وسیع مشتری های خود را دارند. قیمت این خانه‌ها حتی در رکود هم حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته و صاحبان آن‌ها کمتر حاضر به تخفیف دادن هستند.

مقایسه قیمت پنت هاوس‌ها در نیاوران

قیمت پنت هاوس‌ها در نیاوران

در منطقه نخجوان نیاوران پنت هاوسی با متراژ ۵۵۰ متر رو به یک باغ وسیع ساخته شده است. وجود این باغ باعث شده این خانه چشم‌انداز همیشگی خود را از سمت شرق و جنوب حفظ کند. سن ساختمانی که این آپارتمان لوکس روی آن بنا شده به ۱۶ سال می‌رسد و این امر در قیمت‌گذاری خانه تاثیرگذار است. این آپارتمان مجلل به‌صورت دوبلکس در طبقات ۵ و ۶ مجموعه مسکونی ساخته شده و دارای ۲۲۰ متر تراس و روف گاردن اختصاصی است. با این توصیفات برای هر متر مربع ۱۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

اما پنت هاوس دیگری در منطقه یاسر نیاوران با متراژ ۵۰۰ متر برای هر متر مربع ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این تفاوت قیمت بالا به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها قرارگیری در ارتفاع بالاتری از سطح زمین و منظره‌ی دید آن است. این خانه روی سقف مجموعه مسکونی ۱۶ طبقه نوساز ساخته شده و در نتیجه منظره‌ی زیبا‌تر و مسلط تری از شهر را در بر دارد. همچنین مشرف بودن آن به باغی پهناور و ثبت شده، چشم‌انداز همیشگی را برای آن به ارمغان می‌آورد. سن ساخت بنای زیرین نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.
از عوامل تاثیرگذار دیگر، امکانات مجموعه است که در اختیار مالک پنت هاوس نیز قرار می‌گیرد. این مجموعه دارای امکانات استخر، سونا، جکوزی، کتابخانه، زمین تنیس، سالن نگهداری کودکان، بیلیارد و بولینگ است. علاوه بر امکانات عمومی دارای یک استخر اختصاصی روی سقف مجموعه است.
در منطقه عمار در نیاوران پنت هاوس دیگری با قیمت هر متر مربع ۱۶۰ میلیون تومان ساخته شده است. بنای زیرین ۵ سال ساخت است و ۱۱ طبقه دارد. منظره‌ی این خانه‌ی عالی دامنه‌ی کوهی است که پوشیده از سرسبزی و گیاهان تازه‌ی کوه است. دارای ۳ خواب است اما امکانات خاص و ویژه‌ای ندارد.

گرانترین پنت هاوس منطقه نیاوران

نیاوران

با ورود به محله نیاوران تهران، شاهد برج‌های بلندی هستیم که روی پشت‌بام آن‌ها پنت هاوس‌های زیبا و مجلل خودنمایی می‌کنند. یکی از این خانه‌ها با متراژ۱۱۰۰ متر مربع و قیمت ۱۳۰ میلیارد تومان گرانترین آپارتمان منطقه به حساب می‌آید. کمتر آپارتمانی با این متراژ ساخته می‌شود. این خانه از بهترین آب و هوا در دامنه‌ی کوه البرز برخوردار است و منظره‌ی کوه و شهر را همزمان از چهار طرف دارد. پنت هاوس ۱۱۰ متری به‌صورت دوبلکس ساخته شده و ۳۰۰ متر مربع تراس نیز در اختیار دارد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه