۵ مورد از گرانترین پنت هاوس های میامی

پنت هاوس های میامی

پنت هاوس در سواحل میامی

زیباترین و قیمتی‌ترین پنت هاوس‌ها های میامی در شهر میامی آمریکا ساخته شده‌اند. میامی به دلیل جاذبه‌های خاص خود، از جمله سواحل زیبای دریا افراد زیادی را به خود جذب کرده است. جذابیت ساحل و منظره‌ی نامحدود اقیانوس، باعث تمایز این منطقه نسبت به سایر جاها شده است. این شهر در دهه‌ی اخیر به شهری جهانی تبدیل شده است.
افراد و مؤسسات از دور و نزدیک به نحوی با  شهر میامی که شهری است جادویی ارتباط برقرار می‌کنند. این میزان جذابیت ثروت فراوانی را برای میامی به ارمغان آورده است. یکی از پیامدهای این ثروت نیز ساخت پنت هاوس‌های خاص و مجلل بوده است. به نسبت چند سال گذشته دمای هوا در میامی گرم‌تر شده و پنت هاوس های ساحلی میامی  بیش از گذشته طرفدار پیدا کرده است.
در این مقاله به پنج مورد از گرانبهاترین وخارق‌العاده ترین پنت هاوس‌های میامی می‌پردازیم.

پنت هاوس آپوجی (۶۵میلیون دلار آمریکا)

پنت هاوس میامی

یکی از زیباترین پنت هاوس های میامی پنت هاوس آپوچی است. این آپارتمان بی‌رقیب دارای ۷۷۰ متر مربع مساحت و سه طبقه و چشم‌انداز باور‌نکردنی اقیانوس، شهر و جزایر اطراف و راه‌های آبی است. آپارتمان لوکس آپوجی در یکی از مطلوب‌ترین قسمت‌های ساحل جنوبی اقیانوس واقع شده است. دارنده‌ی آن نه تنها از مناظر مهیج هر یک از ۵ اتاق خواب بهره‌مند می‌شود، بلکه از فضای بیرونی ۱۲۰۰ متر مربعی لذت می‌برد، که۶۵۰ متر مربع از آن تراس است. این خانه‌ی شیک را گروه PH Design طوری طراحی کرده که شامل ویژگی‌های خارق العاده برای لذت بردن از هوای عالی ساحل جنوبی فلوریداست. استخر خصوصی روباز، یک آشپزخانه‌ی بیرونی و جکوزی از امکانات ویژه‌ی آن برای استفاده از هوای تمیز ساحل است. البته طراحان برای روزهای بسیار گرم و طاقت فرسا هم تدارک دیده‌اند: یک سینمای خانگی خصوصی در داخل ساختمان می‌تواند لذتی عالی را با دیدن یک فیلم در سالن خنک به ارمغان بیاورد.

پنت هاوس اکو بریکل (۴۲ میلیون دلار)

پنت هاوس های میامی

در قلب شهر بریکل (دومین منطقه مالی بزرگ آمریکا) یکی دیگر از پنت هاوس های میامی واقع شده است و تقریباً ۸۷۰ متر مربع از یک زندگی لوکس را در اختیار دارد. یک بالابر خصوصی داخل ساختمان، مالک را مستقیماً به محل اقامت چهار اتاق خوابه‌ی خود می‌رساند. در این آپارتمان لوکس از یک استخر و سالن ورزشی خصوصی، و بیش از ۱۸۵ متر مربع فضای بیرونی زیبا لذت ببرید.

 پنت هاوس رگالیا (۳۶ میلیون دلار)

پنت هاوس های ساحلی

هنگامی که به سمت سواحل سانی ایزلس در ایالت فلوریدا بروید، می توانید یکی از زیباترین و مجلل ترین پنت هاوس های میامی را به چشم ببینید. آنجا این محل اقامت شش اتاق خوابه را خواهید یافت. درباره‌ی آپارتمان رگالیا صحبت می‌کنیم که در این ساحل واقع شده و حدود ۱۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. بخشی از این فضا به یک سینمای خانگی بزرگ اختصاص دارد. حدود ۱۰۰ متر مربع از آن یک اتاق بازی است. اتاق‌های خواب این پنت هاوس از خانه‌های معمولی مردم بزرگ‌تر است. روی پشت‌بام در فضای بیرونی یک استخر روباز، آبنمای زیبای آبشاری مانند و یک بار ساخته شده است.

پنت هاوس اوشن بری (۳۵ میلیون دلار)

پنت هاوس های میامی

یک خانه‌ی زیبای دیگر از پنت هاوس های میامی در سواحل سانی ایزلس در میامی که دارای منظره‌ی پانوراما از افق خورشید روی سطح دریا و ساحل زیبای سانی ایزلس است. با مساحت حدود ۱۷۰۰ متر مربع نه تنها یکی از بزرگترین خانه‌های ۶ اتاق خوابه در ارتفاع زیاد است، بلکه به تمام امکانات رفاهی شش طبقه‌ی زیرین خود دسترسی دارد. در خارج از ساختمان نیز عضویت در باشگاه گلف و محل استراحت ایزل ترن بری در ساحل دریا نیز برای مالک پنت هاوس فراهم شده است. اگر علاقمند به استفاده از امکانات تفریحی دریا و آسمان هستید، اینجا همه چیز آماده است.

پنت هاوس ۳۲۱ اوشن درایو

پنت هاوس میامی

این خانه با مالک خود ارتباط عمیق برقرار می‌کند. یک واحد آپارتمان در یک طبقه کامل و شیک در قلب سواحل جنوبی است که نمای زیبایی از پنت هاوس های میامی را به نمایش می گذارد. دارای پنج اتاق خواب و مساحت ۶۳۰ متر مربع ، فضای داخلی وسیع با دید نامحدود اقیانوس است. یک فضای بزرگ۴۸۵ متر مربعی شامل یک استخر خصوصی روباز مناسب برای دعوت از تمام دوستان نیز به جذابیت‌های این پنت هاوس افزوده است. در مقایسه با خانه‌های قیمتی دیگر در این رنج، امکانات و گزینه‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد و ارزش خریدن را دارد.
برای مشورت در زمینه پنت هاوس‌ها با مشاورین املاک سایت پنت هاز در تهران ما تماس بگیرید. ما بهترین اطلاعات به‌روز را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا