قیمت پنت هاوس در کامرانیه

بی‌شک همه شما می‌دانید که فردوس (بهشت) پنت هاوس‌های پایتخت‌نشین کجاست. کل مناطق شمال تهران شامل نیاوران، الهیه، فرمانیه، کامرانیه، فرشته و غیره. در تمامی این خیابان‌ها که قدم می‌زنید، پنت هاوس‌هایی زیبا می‌بینید که شاید به‌سختی باور کنید ساخته دست مهندسان ایرانی است.
بله این پنت هاوس‌ها به‌وسیله مهندسان وطنی ساخته‌شده است و در آن بهترین مصالح و وسایل از شیرآلات آب‌طلا و طلا گرفته تا کف‌پوش‌ها و درب‌های واقعاً ضد سرقت و کنترل از راه دور کل آپارتمان حتی برای مالکینِ خارج از کشور بکار رفته است.
در این نوشته سعی می‌کنیم به چند پنت هاوس در کامرانیه بپردازیم پس تا انتها با ما باشید.

پنت هاوس رؤیایی بیست‌وسه میلیارد تومانی در کامرانیه!!

قیمت پنت هاوس در کامرانیه

پنت هاوس برج روما رزیدنس تهران در کامرانیه قرار دارد و دارای سوپر امکانات باورنکردنی می‌باشد که برخی از ویژگی‌های این پنت هاوس را به شرح زیر برای شما عزیزان بیان می‌کنیم.

قیمت پنت هاوس در کامرانیه

 

برج روما رزیدنس دارای پانزده طبقه و شصت‌وپنج واحد مسکونی که واحدهای ۳۵۰ الی ۴۰۰ متری آن در طبقات اول تا پنجم قرارگرفته‌اند و در هر طبقه این برج، شش واحد آپارتمان با چهار سبک متفاوت معماری وجود دارد. قیمت ارزان‌ترین واحد این برج، پنجاه میلیارد ریال است و هر طبقه که بالا می‌روید، دو درصد به مبلغ آن افزوده می‌شود. قیمت پنت هاوس در این منطقه از فاکتور های متعددی تبعیت میکند که مستلزم شناخت بیشتر از این منطقه میباشد.

 

قیمت پنت هاوس در کامرانیه

پنت هاوس‌ها در طبقه ششم تا طبقه سیزدهم به‌صورت دو واحد شش‌صد متری و دو واحد چهارصد متری قرار دارد و همچنین در طبقه چهاردهم و طبقه پانزدهم دو واحد نه‌صد و بیست‌وشش متری و یک واحد پنت هاوس ۱۴۰۰متری که به‌صورت دوبلکس است، تعبیه‌شده است. این برج تا هشت و شش‌دهم ریشتر در برابر زلزله مقاوم است.

قیمت پنت هاوس در کامرانیه

اتاق‌خواب‌های وسیع فول امکانات، آشپزخانه‌ها با تجهیزات ماکروویو، اجاق‌گاز، قهوه ساز ، فر و ماشین ظرف‌شویی از یک برند آلمانی معروف، سالن سینمای سه‌بعدی که سیستم صوتی دالبی دارند، کنترل هوشمند نور و صدا و دما و بسیاری امکانات دیگر جهت پنت هاوس‌ها و فضای تفریحی و مشاعات، سالن بیلیارد همراه با میز اسنوکر، سالن برگزاری همایش‌های مرتبط با مدیریت برج، دو فضای پانصد متری جهت استخر، هفت دستگاه آسانسور ، سالن ورزش با دستگاه‌های ورزشی، سه راه‌پله مجزا، سالن اجتماعات جهت کل واحدهای برج رزیدنس در نظر گرفته شده است.

چند نمونه دیگر از پنت هاوس‌های کامرانیه

چنانچه مایل به خرید یا رهن و اجاره پنت هاوس کامرانیه تهران هستید و یا مایل به دریافت اطلاعات در این مورد هستید، در ادامه به چند نمونه از ویژگی‌های پنت هاوس‌های ساخته‌شده در برج‌های کامرانیه می‌پردازیم تا بتوانید با اطلاعات کامل اقدام کنید.

برج دیپلمات نشین کامرانیه جنوبی:

یکی از برج‌های معروف به برج دیپلمات نشین! در کامرانیه که جهت رهن و اجاره گذاشته شده است، دارای مشخصات زیر است:
چهارصد و نود مترمربع فضای داخلی پنت هاوس، سوپر سازه‌ای شناخته‌شده، مجموعه GYM با استخر و سونای حرفه‌ای، پلان تفکیک‌شده داخلی، لابی و خدمه داخلی تمام‌وقت، ورودی مجلل، روف گاردن با دکوراسیون حرفه‌ای و مبله، آشپزخانه فول فرنیش اروپائی، سوئیت رویال مجزا، چشم‌انداز بی‌نهایت از شهر و بسیاری امکانات دیگر.

قیمت پنت هاوس در کامرانیه
این پنت هاوس جهت رهن و اجاره سپرده‌شده و مبلغ آن از سه میلیارد شروع شده است.

پنت هاوس در کامرانیه شمالی:

قیمت پنت هاوس در کامرانیه

این پنت هاوس صد و هشتاد متری دارای دید سیصد و شصت درجه است، دیدی که کمتر ساختمان‌های پنت هاوس و برج‌های تهران به آن مسلح هستند. برج فوق دارای پانزده طبقه است که در هر طبقه یک واحد قرار گرفته است با آسانسور مجزا و پنت هاوس آن در طبقه آخر این برج قرار دارد که منظره ای از کوه ها و برج میلاد آن را نسبت به خیلی از پنت هاوسهای تهران منحصر به فرد کرده است. قیمت این مکان زیبا پنج میلیارد و دویست هزار تومان گذاشته شده است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

0 thoughts on “قیمت پنت هاوس در کامرانیه”

  • نیلوشونم :/

    کاش منم اینقد پول داشتم کع میرفتم تو پنت زندگی میکردم 😂👌 همینقدر زیبا🥲💔

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه