خرید و فروش پنت هاوس های مجلل در اختیار چه کسانی است؟

خرید و فروش پنت هاوس

پنت هاوس ها املاکی هستند که داستانی جدا از بقیه خانه های شهر دارند و شاید تنها ویژگی مشترکشان با سایر مسکن ها «محلی برای زندگی» باشد، از مشتری هایشان بگیر تا ویژگی ها و امتیازاتشان منحصر به فرد است. سوالهای زیادی پیش می آید که معامله کنندگان پنت هاوس ها چه کسانی هستند؟ این معاملات چگونه صورت می گیرد و چقدر رونق دارد؟ و…
   از ویژگی های خاص پنت هاوس ها این است که برای خرید آن ها نمی توان به بنگاه املاک محل مراجعه کرد؛ بلکه باید با افراد متخصص در امر املاک لوکس ارتباط گرفت یا به صفحه ی نیازمندی های روزنامه های کثیرالانتشار و بخش پنت هاوس ها مراجعه کرد. اجازه بدهید شخصیت های اصلی داستان پنت هاوس ها را به شما معرفی کنیم و کمی بیشتر درباره ی آن ها صحبت کنیم. بنگاه داران و فروشندگان این قصرهای رویایی، سازندگان آن ها و آخری هم خریداران و ساکنان پنت هاوس ها دست اندرکاران ماجرا هستند.

خریداران پنت هاوس ها

خرید و فروش پنت هاوس-1
 گزارش های اقتصادی املاک آمار و ارقامی مبتنی بر اینکه روزانه ۳ الی ۵ پنت هاوس در شمال تهران معامله می شود ارائه می دهد. در این بازی ایفای نقش خریدار به قشر پردرآمد جامعه مثل پزشکان، سرمایه دارن و… سپرده می شود. چنین افرادی سرمایه زیادی در گردش دارند و چنین معامله های برایشان ساده است. دسته ی دیگر از مشتریان پنت هاوس ها افرادی هستند که از روستا به شهر می آیند. آن ها معمولاً در روستا صاحبان سرمایه های ملکی کلان نظیر زمین های زراعی بزرگ یا دامداری ها هستند که با فروش آنها قصد می کنند در شهر کار و کاسبی راه اندازی کنند. 

    مشتریان پنت هاوس ها در دو دسته گروه بندی می شوند؛ گروه اول خریدارانی که قصد سکونت دارند و گروه دوم خریدارانی هستند که برای سرمایه گذاری وارد چنین معلاتی می شوند. دسته ی اول پای ثابت معاملات نیستند و شاید چند سال یک بار به قصد تنوع در زندگی برای خرید پنت هاوس جدیدتر مراجعه کنند. دسته ی دوم در بازار پنت هاوس سررشته های دارند. آنها گاه در جایگاه مشتری و گاه در جایگاه فروشنده ظاهر می شوند و با این کار اقدام به افزایش سرمایه ی خود می کنند. 

مشاورین املاک و نیازمندی ها

خرید و فروش پنت هاوس-2
برخی از مشاورین تنها در زمینه ی املاک لوکس فعالیت می کنند و معامله ی ملکی با زیربنای کم تر از ۳۰۰ متر را قبول نمی کنند. این مشاورین بهترین راهنما برای شما به عنوان خریدار یا فروشنده ی پنت هاوس هستند. مشاورین املاک همیشه پیشنهاد هایی مطابق با سلیقهی مشتری در چنته دارند و به خوبی می توانند نظر مشتری را به پنت هاوس هایی که در دست دارند جلب کنند. گزینه های متنوعی پیش روی مشتری قرار دهند و با افزایش حق انتخاب رضایت مشتری را جلب کنند. 

 صفحه ی نیازمندی های روزنامه به کارآمدی مشاورین املاک نیست و به دقت یک مشاور شما را راهنمایی نمی کند. شما در این صفحه با توجه به ویژگی ها با یک مالک تماس می گیرید؛ مالک راجع به ملک خودش برای شما توضیح می دهد و شما را تشویق به خرید می کند. معمولاً افراد به یک تماس بسنده نمی کنند و به سراغ چندین پنت هاوس می روند و اطلاعات راجع به همه ی آن ها کسب می کنند و بعد از بررسی کامل انتخاب می کنند. 

سازنده های قصرها

    نوبت به طراح صحنه میرسد! این افراد به اندازه ی خریداران و فروشندگان سهم دارند، چرا که تا تقاضا نباشد آنها ملک نمی سازند. ساخت این ملک ها دارای سختی های فراوانی در مراحل مختلف است؛ از واردات مصالح بگیر تا گرفتن مجوزها. ساخت هر برج حدود دو تا سه سال طول می کشد.

احتمال این که سازنده و مالک دچار ضرر و زیان شود بسیار کم است؛ چرا که پس از ساخت می شود آن را به قیمت مطلوب فروخت. سازندگان این برج ها نظر خود را به طور غیر مستقیم راجع به رکود بازار پنت هاوس های مجلل بیان می کنند. آن ها می گویند تا زمانی که مشتری نباشد، سرمایه ای نیست و در نتیجه هیچ برجی ساخته نمی شود.

اما همانطور که مشهود است سازنده ها کار می کنند و برج ها ساخته می شوند و این یعنی هنوز هم مثل قبل مشتری هست.  اگر شما نیز قصد دارید وارد بازی پنت هاوس های لوکس شوید دقت کنید لازم است در چه زمانی در کدام جایگاه قرار گیرید.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه