استفاده از المان های هنر و فرهنگ در طراحی پنت هاوس

استفاده از المان های هنر و فرهنگ در طراحی پنت هاوس

پس از یک روز کاری شلوغ  که خستگی های جسمی و روحی فراوانی را به  همراه خود دارد، بدون شک خانه تنها جایی است که از بازگشت به آن احساس راحتی می کنیم. بخش بزرگی از این احساس راحتی به سبب فضای آرامش بخشی است که خانه برای ما فراهم می آورد. رنگ ها، چیدمان وسایل و حتی نور و بو هایی که در خانه جاری است می تواند به آرامش روح و فکر ما بسیار کمک کند. اخیرا استفاده از المان های هنر و فرهنگ در طراحی پنت هاوس نیز توانسته است جایگاه ویژه ای در دکوراسیون خانه های لوکس پیدا کند.

در تزئین خانه دو المان نقش بسیار مهمی را بازی می کنند: سلیقه ی فردی و فرهنگ ساکنان آن خانه. این دو فاکتور نه تنها در دکوراسیون داخلی خانه های معمولی، بلکه در طراحی پنت هاوس های مجلل نیز دخیل هستند و می توانند نقش تعیین کننده ای را داشته باشند.

پنت هاوس ها نه تنها در بازار های مسکن محلی، بلکه به صورت بین المللی خرید و فروش می شوند و خریداران آن ها را افرادی از جوامع مختلف تشکیل می دهند. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای موفق و یا افرادی در درجه های بالای شغلی، به دنبال پنت هاوس هایی هستند که بتوانند خانه ی دوم آن ها و یا خانواده ی آن ها در شهر های مختلف باشند.

بسیاری از شاهزاده های عرب که در انگلستان مشغول به تحصیل هستند، پنت هاوس های مجللی در شهر لندن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند. پنت هاوس های پاریس مامن بسیاری از طراحان مد و صاحبان برند های بزرگ پوشاک هستند که در هفته های مد پاریس در آن ها اقامت می گزینند.

با توجه به این موضوع و با هدف موفقیت و پیشرفت در بازار خرید و فروش پنت هاوس ها در سطح بین المللی، توجه به فرهنگ و هنر در طراحی پنت هاوس ، برای خریداران و مشتریان نکته ی بسیار مهم و تعیین کننده ای می باشد.

المان های هنر و فرهنگ در طراحی پنت هاوس

به منظور ارائه ی پروژه های موفقی در زمینه ی طراحی پنت هاوس باید به نکات بسیار زیادی توجه شود. به عنوان مثال، تمامی خریداران پنت هاوس های لوکس در سرتاسر دنیا دارای ایده آل های مشترکی هستند که طراحان از آن ها تحت عنوان “ایده آل های بین المللی” یاد می کنند.

استاندارد های بین المللی شامل امنیت فضا، طراحی خاص و لوکس، منظره ی عالی و ثبات سیاسی و اقتصادی منطقه است. با این وجود، هر کدام از این خریداران بر اساس پیشینه، کشور و سلیقه های شخصی خود ممکن است ایده آل ها و تقاضاهای خاص خود را داشته باشند.

طراحی پنت هاوس برای خریدارانی از خاورمیانه

اعراب و بسیاری از سرمایه داران مناطق خاورمیانه از جمله بزرگ ترین و مهم ترین خریداران پنت هاوس های لوکس در سرتاسر دنیا هستند. در طراحی پنت هاوس برای این گروه از مخاطبان، باید به نکات بسیار زیادی توجه شود. طراحی پنت هاوس هایی لوکس و شاید با استایل قدیمی، بسیار مورد توجه این دسته از خریداران است.

استفاده از سنگ مرمر و پارچه ی مخمل در طراحی داخلی فضاهای مختلف پنت هاوس می تواند انتخاب ایده آلی برای این دسته از مخاطبان بازار خرید و فروش پنت هاوس ها باشد. همچنین با توجه به فرهنگ بومی مناطق خاورمیانه، این افراد تمایل دارند تا بتوانند با پاهای برهنه در خانه ی خود راه بروند که در نتیجه آن، فرش ها و کف پوش ها نقش بسیار مهمی را در طراحی پنت هاوس برای این گروه از مخاطبان بازی می کند. داشتن فضای خصوصی برای خانواده و فضایی برای عبادت از جمله سایر ایده آل های ساکنان مناطق خاورمیانه است که در طراحی پنت هاوس هایی لوکس برای آن ها باید مورد توجه قرار گیرد.

خریداران پنت هاوس های لوکس

طراحی پنت هاوس برای خریدارانی از آسیای شرقی

خریدارانی که از کشورهای آسیای شرقی، مانند چین و یا مالزی، به بازار خرید و فروش پنت هاوس وارد می شوند خواسته هایی کاملا متفاوت دارند. طراحی پنت هاوس هایی با سبک مینیمالیست، مدرن و تمیز از اولویت خریداران این مناطق از جهان است. از آنجایی که ثروتمندان چینی علاقه ی بسیار زیادی به خرید پنت هاوس هایی در لندن و کشورهای اسکاندیناوی نشان داده اند، رواج سبک مینیمالیست و استفاده از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا برای طراحی پنت هاوس هایی در این مناطق روند رو به رشدی را در سال های اخیر تجربه کرده است و مورد توجه ساکنان بومی این مناطق نیز قرار گرفته است. این انتخاب به رونق بیشتر بازار بین المللی خرید و فروش پنت هاوس ها در کشور های اروپایی کمک کرده است.

بدون شک برای موفقیت در بازارهای بین المللی، اولین قدم شناخت مشتریان و متقاضیان کسب و کار و پس از آن ارائه ی محصولات و خدماتی متناسب با نیاز و ایده آل های آن ها است. طراحی پنت هاوس و خرید و فروش آن در سطح بین المللی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. شناخت خریداران بر اساس فرهنگشان می تواند به طراحان کمک کند تا سریع تر با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند و در چهارچوب سطح معینی از درک متقابل،  با استفاده از المان ها ی هنر و فرهنگ در طراحی  پروژه های موفقی را ارائه دهند.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه