برخی از گران ترین پنت هاوس های جهان از دیدگاه Wealth-X

گران ترین پنت هاوس های جهان

معمولا قیمت آپارتمان های لوکس در مراکز شهر نسبت به حومه ی شهر بیشتر است. بر اساس یک مقاله که اخیرا در Wealth-X، به عنوان مرجع توسعه دهندگان املاک در سراسر جهان، چاپ شده است ثروتمندان زیادی به دنبال خرید پنت هاوس در آسمان خراش های معروف دنیا در مراکز کلانشهرها هستند. 
Joanna Leverett، سرپرست Savills، به Wealth-X گفت: “خریداران ثروتمند، راحتی را در کنار مجلل بودن دوست دارند.”
از سوی دیگر پنت هاوس هایی که توسط معماران برجسته و طراحان داخلی معروف ساخته می شوند بیشتر مورد توجه ثروتمندان هستند.
در زیر ده عدد از گران ترین پنت هاوس های لوکس در جهان و سرمایه گذاران آنها را برایتان معرفی می کنیم.

۱۰. مدیسون وان، نیویورک

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۵۰۰۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۴۳ میلیون دلار
این برج شیشه ای ۶۰ طبقه در خیابان ۲۳ شرقی در منهتن واقع شده است. در حال حاضر تعدادی از مشهورترین افراد، از جمله تام برادی و جیزل باندنچ در آن ساکن هستند. به زودی، روبرت مرداک نیز برای سکونت به این برج می آید تا در پنت هاوس آن ساکن شود. وی ۵۷ میلیون دلار صرف خرید چهار طبقه انتهایی در این ساختمان نموده تا پس از ترکیب با یکدیگر به یک پنت هاوس سه گانه و مجلل تبدیل شود. برج مدیسون وان دارای ۵۳ واحد لوکس با امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده با دیوارهای سنگ مرمر و خدمات رستورانی است.

گران ترین پنت هاوس نیویورک

سرمایه گذار: شرکت های مرتبط با دولت

۹. برج هزاره، میامی

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۱،۱۰۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۴۵ میلیون دلار
این ساختمان توسط معمار عراقی-بریتانیایی و برنده جایزه پریزیکر با نام Zaha Hadid طراحی شده است که به عنوان برج “شش ستاره زندگی” نیز معروف می باشد. امکانات پنت هاوس آن شامل دو طبقه فضای سلامتی و آبگرم، یک تراس عظیم برای آفتاب گرفتن با چشم انداز به میامی و فضاهای داخلی تمام سفارشی است.
در این ساختمان عطر هایی که توسط مشاوران بویایی ۱۲.۲۹ طراحی شده است دائما در حال انتشار می باشد. این ساختمان به وسیله گرگ کوان و لوئیس بیردممن اجرا شده و قرار است در سال ۲۰۱۸ تکمیل شود.

برج هزاره، میامی

سرمایه گذار: Savills

۸. کلرمون رزیدنس، سنگاپور

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۲۳۶۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۴۷ میلیون دلار
کلرمون رزیدنس در بالای Tanjong Pagan واقع شده است و با ارتفاع ۹۵۱ پا، بلندترین ساختمان سنگاپور نام دارد. Skidmore، Owings و Merrill این ساختمان را طراحی کرده اند که در سال ۲۰۱۶ پایان یافته است.
 ۱۸۰ آپارتمان شامل یک پنت هاوس ۱۴،۵۰۰ متر مربعی با آسانسور اختصاصی در این برج وجود دارد. ساکنان ساختمان قادر خواهند بود تا در یک منطقه ی معتبر از مرکز تجاری سنگاپور زندگی کنند.
پروژه توسط Guocoland، مدیریت شده است و متعلق به میلیاردر مالزیایی Quek Leng Chan، می باشد.

کلرمون رزیدنس، سنگاپور

۷. پنت هاوس لئونارد ۵۶، نیویورک

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۶۰۰۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۴۷ میلیون دلار
این برج توسط Herzog و de Meuron در Tribeca طراحی شده و تقریبا به طور کامل از شیشه ساخته شده است. از طریق پنجره های کف تا سقف می توانید از مناظر جذابی لذت ببرید. پنت هاوس آن ۴۷ میلیون دلار قیمت گذاری شده است و یکی از گران ترین پنت هاوس هایی است که در مرکز شهر منهتن فروخته می شود. مجسمه انیش کاپور در لابی ساختمان وجود دارد. همچنین در داخل این برج یک سینمای اختصاصی نیز وجود دارد.
سرمایه گذار پروژه: Corcoran Sunshine Marketing Group

۶. Opus ، هنگ کنگ

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۱۰،۷۴۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۵۸.۶ میلیون دلار
فرانک گری، معمار کانادایی که برنده جایزه پریتزکر نیز می باشد، اولین پروژه مسکونی خود را در آسیا با طراحی این برج شروع کرد. برج فوق در منحصر به فرد ترین نقطه ی Stubbs در Peak واقع شده است. امکانات زیادی شامل بازیافت آب باران برای سیستم های آبیاری و خدمات الکتریکی با استفاده از نور خورشید در این برج استفاده شده است.
 با این حال، این پروژه به طور موقت توسط اقدامات دولت متوقف شد تا در اولین فرصت به مسائل مالیاتی آن رسیدگی شود.
سرمایه گذار پروژه: Swire Properties

۵. پنت هاوس Odéon، موناکو

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۸،۹۰۰ دلار
قیمت پنت هاوس: ۶۵.۷ میلیون دلار
مساحت این پنت هاوس بیش از ۵۵۰ فوت، بوده و در بلندترین ساختمان موناکو، مشرف به کلیسا و دریای مدیترانه واقع شده است. این برج شامل ۷۰ آپارتمان لوکس با پنجره هایی از کف تا سقف است. گروه معمار آلکساندر جیرالدی و خانواده مونازک با نام گروه Marzocco در ایجاد این برج با همکاری آلبرتو پینتو طراح داخلی و Jean Mus طراح منظر و محوطه همکاری کردند. ۳۵،۵۰۰ فوت مربع مساحت کل برج و محوطه است.
 “”Sky Penthouse  این برج پنج طبقه بالای ساختمان را اشغال کرده است. با وجودی که قیمت پنت هاوس هنوز مشخص نشده است، گزارش ها آن را حدودا ۶۵ میلیون دلار برآورد می کنند که در این صورت گران ترین آپارتمان در جهان است.
سرمایه گذار پروژه: نایت فرانک

۴. پنت هاوس برج جنوبی، لندن

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۳۳۰۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۹۰ میلیون دلار
برج بانک جنوبی در ابتدا یک ساختمان ۳۰ طبقه بود که توسط سر ریچارد سیفرت در سال ۱۹۷۲ طراحی شده بود. CIT به تازگی ساختمان را خریداری نمود و گروه ساختمان سازی فاکس با طراحی داخلی جانسون نیلور طرح جدیدی برای آن ارائه کردند. آنها این ساختمان را به یک برج ۴۱ طبقه با ۱۹۱ آپارتمان لوکس و فضای اداری تبدیل کرده اند. این ساختمان رو به رودخانه تیمز است و دید وسیعی به چشم لندن و شهر دارد. پنت هاوس سه بعدی آن دو تراس بسیار عظیم دارد.
سرمایه گذاران: Savills و CBRE

۳. One57، نیویورک

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۶۰۰۰ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۹۰ میلیون دلار (در سال ۲۰۱۲فروخته شده)
این ساختمان با مساحت بیش از ۱،۰۰۴ فوت در خیابان ۵۷ منهتن واقع شده است و برج مذکور بلندترین ساختمان مسکونی در نیویورک محسوب می شود. ۹۵ آپارتمان با امکانات رفاهی در این بنا وجود دارد که شامل یک استودیو مخصوص یوگا، یک اتاق مخصوص نمایشگاه صنایع دستی و یک اتاق مراقبت از حیوانات خانگی است. معمار برنده جایزه پریتزکر فرانسه، کریستین دپورتزامپارک این پروژه را طراحی نموده و توماس جول هانسن طراحی داخل اتاق ها را انجام داده است. پارک Hyatt نیویورک و باشگاه سلامتی و آبگرم در لابی این ساختمان واقع شده است.

ONE57، نیویورک

سرمایه گذار پروژه: One57

۲. ۴۳۲ Park Avenue، نیویورک

میانگین قیمت هر فوت مربع: دلار ۷،۷۴۲
قیمت کل پنت هاوس: ۹۵ میلیون دلار
این برج مجلل در خیابان ۴۳۲ واقع شده و متعلق به همسر سرمایه دار معروف هری مکلو است. طراحی برج توسط معمار معروف رافائل وینیلی انجام شده است و اتمام آن مربوط به سال ۲۰۱۵، می باشد. این برج دومین ساختمان مسکونی بلند در نیویورک است. فضای رستوران مخصوص ساکنان توسط Bentel طراحی شده و تراس در فضای باز دید زیبایی به خیابان ۵۷ برای ۳۰۰ مهمان فراهم نموده است. این پنت هاوس شش اتاق خواب، هفت حمام و یک کتابخانه دارد. امکانات دیگر عبارتند از یک انبار شراب، یک استخر شنا ۷۵ پایی و یک مرکز آبگرم و تناسب اندام.

432 PARK AVENUE، نیویورک

سرمایه گذار: مکلو

۱. پنت هاوس هاید پارک، لندن

میانگین قیمت هر فوت مربع: ۹،۹۰۶ دلار
قیمت کل پنت هاوس: ۲۲۷ میلیون دلار
بر طبق گفته Wealth-X، ، پنت هاوس  Hyde Park، هرچند یک آسمان خراش نیست، اما یکی از گران ترین پنت هاوس های جهان است. طراح داخلی این پروژه با نام Candy می گوید این پنت هاوس به قیمت ۲۲۷ میلیون دلار فروخته شده است، در حالی که گزارش های دیگر نشان می دهد که قیمت واقعی آن پایین تر است. Candy به همراه شریک مالی اش از کشور قطر، با نام شیخ حمد بن جاسم بن جابر الطانی، در این پروژه مشارکت نموده اند. امکانات این پنت هاوس شامل زمین شبیه ساز گلف، سینمای خصوصی و فضای اسکواش می باشد. شرکت Roger Stirk Harbour + Partners طرح معماری آن را ارئه نموده اند و گروه هتل Mandarin Oriental در حال اجرای آن است.

پنت هاوس هاید پارک، لندن

سرمایه گذار پروژه: Savills، Aylesford، Strutt & Parker

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه