ده عدد از گران ترین پنت هاوس های جهان!

ده عدد از گران ترین پنت هاوس های جهان!

پنت هاوس بویژه گران ترین پنت هاوس ها در جهان معمولا یک آپارتمان منحصر به فرد در طبقه ی آخر یک برج مسکونی مرتفع و لوکس است. این واحدها معمولا مساحت زیادی داشته و به مناظر فوق العاده ای در اطراف خود دید دارند. تعجب آور نیست که این آپارتمان ها قیمت های بالایی داشته باشند، چون هر نوع امکاناتی که مدنظرتان باشد در آن ها موجود است و شما به همه چیز دسترسی خواهید داشت.

در ادامه قصد داریم لیستی از گران ترین و لوکس ترین پنت هاوس های جهان را برایتان ارائه کنیم بنابراین از شماره ی ده شروع می کنیم تا به شماره یک، یعنی گران ترین پنت هاوس جهان برسیم!

۱۰- Faena Residence Miami Beach  – پنجاه میلیون دلار

یکی از گران ترین پنت هاوس ها در جهان ، پنت هاوس Faena Residence Miami Beach  است که یک مجتمع مسکونی هجده طبقه است . بین اقیانوس اطلس و خیابان معروف کالینز در شهر میامی واقع شده است.

پنت هاوس دوبلکس این برج در بالاترین طبقه ی ساختمان قرار گرفته و بهار سال گذشته به قیمت پنجاه میلیون دلار فروخته شده است که بیشترین قیمت برای یک آپارتمان در میامی بیچ می باشد. این پنت هاوس خیره کننده دارای ۸۳۷۳ فوت مربع فضای داخلی است که شامل پنج اتاق خواب، پنج اتاق مخصوص مهمان و دو حمام می باشد.

علاوه بر این حدود ۱۰،۰۰۰ فوت مربع در بیرون از واحد فضای باز وجود دارد که شگفت انگیز است. یکی از نکات برجسته ی این پنت هاوس آن است که یک استخر شنا با طول ۷۰ متر را درون خود جای داده است و دید بسیار زیبا و دیدنی به سمت اقیانوس دارد.

گران ترین پنت هاوس میامی

۹- پنت هاوس گنبد در پلازا نیویورک – ۸۰ میلیون دلار

پنت هاوس گنبد افسانه ای در پلازا در نیویورک یکی از زیباترین واحدهای مسکونی این شهر است. این پنت هاوس در سال ۱۹۰۷، ساخته شده و به ندرت برای فروش در دسترس قرار می گیرد.
تامی هیلفیگر امپراتور مُد و فشن اخیرا این پنت هاوس را خریداری نموده و آن را به مبلغ ۲۰ میلیون دلار بازسازی کرده است. با اقامت در این واحد علاوه بر سکونت در دکوراسیونی فاخر که شامل لوستر های زیبا و بسیاری از آثار هنری است، ساکنان از بهترین مناظر در نیویورک لذت خواهند برد. چرا که آپارتمان از منظره پارک مرکزی و خیابان پنجم بهره می گیرد.

پنت هاوس گنبد در پلازا نیویورک

۸-Central Park West Penthouse، نیویورک – ۸۸ میلیون دلار

بسیاری از آپارتمان های عالی در منهتن وجود دارند، اما این پنت هاوس در پارک مرکزی غرب یک واحد رویایی می باشد که قیمت بسیار زیادی دارد.
در اواخر سال ۲۰۱۱، یک پنت هاوس با مساحت ۶۷۴۴ متر مربع به مبلغ ۸۸ میلیون دلار فروخته شد. آپارتمان دارای ده اتاق از جمله چهار اتاق خواب، تراس بیش از ۲۰۰۰ فوت مربع، چهار اتاق خواب مهمان و دو شومینه چوبی بسیار لوکس است. هم اکنون این پنت هاوس متعلق به سندی ویل، رئیس سابق سیتی گروپ است. قیمت ذکر شده توسط اکراتینا ریبولوفلووا، ، دختر میلیاردر روسیه دیمیتری ریوبوبلوف برآورده شده است و به اندازه کافی جالب توجه است!

پنت هاوس در پارک مرکزی غرب نیویورک

۷- One57 پنت هاوس، نیویورک – ۹۰ میلیون دلار

آسمان خراش های غول پیکر منهتن افسانه ای هستند پنت هاوس One57 یک تصویر کامل از این نوع آپارتمان ها است.
این پنت هاوس به تازگی تکمیل شده است و برج فوق العاده مجللی می باشد که دو پنت هاوس لوکس را در خود جای داده است. هزینه ای معادل بیش از نود میلیون دلار برای فروش این پنت هاوس تخمین زده شده است. یکی از این پنت هاوس ها، واحدی شش خوابه است که ۱۴۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در طبقه ۷۵ و ۷۶، با ۱۴۰ فوت مربع تراس رو به پارک مرکزی قرار گرفته است. تمامی دیوارها شیشه ای هستند و یک اتاق نشیمن با سقف دوبلکس در آن وجود دارد.

ONE57 پنت هاوس، نیویورک

۶- Park Avenue Penthouse، نیویورک – ۹۵ میلیون دلار

این پنت هاوس در ساختمان ۴۳۲ خیابان پارک، یکی از بلندترین و لوکس ترین برج های منهتن در نیویورک واقع شده است.
در بین ۱۰۴ آپارتمان که در این ساختمان وجود دارد، پنت هاوس فوق دارای سقف بلند، پنجره های ۱۰ فوت در ۱۰ فوت است. پنجره هایی که برای ساکنان دیدی کامل به منظره ی خیره کننده اطراف از ارتفاع ۱۲۰۰ فوتی فراهم می کند.
کف این پنت هاوس از چوب بلوط طبیعی پوشانده شده است و میز آن از نوع بهترین سنگ مرمر می باشد. همچنین تاسیسات این واحد به صورتی طراحی شده است که کف حمام همیشه گرم باشد. این ساختمان امکانات عمومی همچون یک سالن ورزشی، یک استخر ۷۵ فوتی و یک اتاق ماساژ درمانی هم دارد.

پنت هاوس در ساختمان 432 خیابان پارک منهتن نیویورک

۵- CitySpire Penthouse، نیویورک – ۱۰۰ میلیون دلار

بخشی از ساختمان CitySpire که در خیابان ۵۶ نیویورک سیتی قرار دارد، متعلق به این پنت هاوس هشت ضلعی ۸۰۰۰ متر مربعی است. این واحد دارای شش اتاق خواب و نه حمام است. خوان پابلو مولینو، طراح داخلی این پنت هاوس، مسئول دکوراسیون آن بوده و در بعضی از نقاط آن از نشانه های یادآور ویلاهای رومی استفاده کرده است.
این پنت هاوس همچون یک کاخ واقعی در سه طبقه طراحی شده است و یکی از این سه طبقه متعلق به مهمانان می باشد.

گران ترین پنت هاوس در جهان

۴- خانه No 1، Peak، هنگ کنگ – ۱۰۲ میلیون دلار

ما چند ماه پیش، لیستی از گران ترین خیابان های جهان را جمع کردیم. با کمال تعجب در این لیست چند ملک متعلق به هنگ کنگ بود.
The Peak یکی از همین املاک گران بود که این پنت هاوس شگفت انگیز در آن وجود داشت. این واحد که توسط Sun Hung Kai Properties طراحی شده است خانه ی لوکسی است که دارای استخر شنای خصوصی، جکوزی، باغ و تراس در پشت بام می باشد. همچنین از مناظر خیره کننده ای از خلیج ویکتوریا نیز بهره می برد. حتی یک آسانسور کمکی نیز علاوه بر آسانسورهای معمولی در این ساختمان وجود دارد. مساحت این پنت هاوس ۴۶۶۱ متر مربع بوده و با توجه به قیمت آن، گرانترین خانه در جهان به ازای هر فوت مربع است.

پنت هاوس های گران در جهان

۳- Ritz-Carlton Penthouse، نیویورک – ۱۱۸ میلیون دلار

این آپارتمان دارای سه آپارتمان جداگانه در کنار ریتز کارلتون در نیویورک است که یکی از گران ترین برج های نیویورک محسوب می شود.
این واحد دارای مجموع مساحت ۱۵،۴۳۴ فوت مربع و دارای ۲،۱۹۳ فوت مربع فضای اضافی به عنوان تراس است. این ساختمان کاملا مجهز و با طراحی زیبا تزئین شده است و دارای منظره ای شگفت انگیز می باشد که ۴۰۰ فوت پنجره دور تا دور پنت هاوس را پوشانده اند. همچنین یک پله زیبا وجود دارد که دو طبقه را به یکدیگر ارتباط می دهد.

پنت هاوس گران در نیویورک

۲- Penthouse D، One Hyde Park، London   ۲۳۷میلیون دلار

One Hyde Park اخیرا در منطقه ای به نام نایسبریج در قلب لندن طراحی، ساخته و تکمیل شده است. این پروژه حدودا ۲ میلیارد دلار هزینه در بر داشته و بنابراین جای تعجب نیست که این خانه یکی از گران ترین خانه های لندن باشد.
بهار گذشته، یکی از چهار پنت هاوس این ساختمان توسط یک میلیاردر اروپایی ناشناخته به مبلغ ۲۳۷ میلیون دلار خریداری شد! ساختمان فوق دارای ۲۱ متر استخر شنا از جنس استنلس استیل و محوطه ای با امنیت بسیار بالا است.

10 تا از گران ترین پنت هاوس های جهان

۱- Odeon Tower Penthouse، موناکو – ۴۴۰ میلیون دلار

در حالی که شهرهای معروف جهان همچون لندن و نیویورک سهم عادلانه خود را از گران ترین پنت هاوس ها در جهان کسب کرده اند، اما باید این نکته را یادآور شویم که موناکو قطعا یک مقصد جذاب برای ثروتمندان است. اگرچه بیشتر به عنوان تعطیلات به این منطقه سفر می کنند اما جالب است بدانید این سرزمین کوچک میزبان با ارزش ترین و گران ترین پنت هاوس جهان است!
این پنت هاوس در بالای برج Odeon یکی از بلندترین ساختمانهای مسکونی در اروپا واقع شده است و این برج نخستین آسمان خراشی است که در دهه هشتاد میلادی در موناکو ساخته شده است.
این پنت هاوس مساحتی معادل ۳۳،۵۰۰ فوت مربع دارد و امکاناتی همچون هتل مانند سالن بدنسازی، سونا، سینما، کتابخانه، اتاق ویسکی و اتاق های بیلیارد متعدد در آن وجود دارد.

پنت هاوس در بالای برج Odeon

پنت هاز ; بانک اطلاع پنت هاوس کشور

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

به بحث وارد شوید

0 thoughts on “ده عدد از گران ترین پنت هاوس های جهان!”

  • علی

    من میخوام فضای داخلیش رو ببینم اینا به چه دردی می خوره

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه