گران ترین پنت هاوس های دبی در سال گذشته (سال ۲۰۱۷)

گران ترین پنت هاوس های دبی

چندی پیش فهرستی طولانی از گران ترین پنت هاوس های دبی در سال ۲۰۱۷ توسط موسسه ی املاک و مستغلات Omniyat   منتشر شد که در ادامه قصد داریم تعدادی از این پنت هاوس ها را برای شما معرفی نماییم. ازجمله پنت هاوس جزیره ی پالم، پنت هاوس الماس و پنت هاوس برج خلیفه.

۱-پنت هاوسی فراواقعی در جزیره ی پالم

این پنت هاوس یکی از بزرگترین و گران ترین پنت هاوس های دبی است که در ساختمانی با طراحی پله ای و سطوح شیشه ای بزرگ واقع شده است. مساحت این واحد ۲۹،۸۰۰ فوت مربع می باشد و همانطور که در عکس های می بینید فضای داخلی این پنت هاوس نیز مانند فضای خارجی است مدرن و لوکس است.
ایده ی اصلی این ساختمان برج- باغ است که ایده ای بسیار محبوب میان معماران در چند سال اخیر محسوب می شود. برج -باغ ها ساختمان هایی هستند که از عناصر طبیعی همچون بام سبز، تراس های وسیع، گل و گیاه و درختان به وفور در آن ها استفاده می شود.
به همین منظور در تمامی طبقات برج مجلل و مدرن پنت هاوس جزیره پالم، تراس های وسیعی با امکانات رفاهی سطح بالا طراحی شده اند که همانند یک باغ کوچک برای ساکنین در نظر گرفته شده اند. درون این تراس ها باربیکیو، صندلی و میز و تفریحات گوناگونی قرار گرفته است. همچنین لازم به ذکر است پنت هاوس این برج، دور تا دور خود تراسی به عرض ۱۰ متر داشته و در حقیقت پیرامونش با یک باغ بسیار مجلل پوشیده شده است.

امکانات پنت هاوس جزیره پالم

همزمان در این تراس، استخر و جکوزی بسیار حرفه ای با سیستم تعویض آب و تصفیه آن نیز وجود دارد و می توانید در ارتفاع صد متری میان انبوه درختان به آب تنی بپردازید و از مناظر زیبای پنت هاوس خود لذت ببرید.
قیمت فروش این پنت هاوس شصت میلیون دلار است اما هنوز به فروش نرفته است تا پیشنهاد بالاتری را دریافت کند. معمولا چنین واحدهایی به مزایده سپرده می شوند تا در رقابتی میان ثروتمندان از سراسر جهان با بالاترین قیمت به فروش روند.

محل قرارگیری و موقعیت جغرافیایی

گروه مشاوران املاک و مستغلات معروف به Omniyat  مسئولیت فروش این پنت هاوس لوکس را تماما بر عهده گرفته است. جالب است بدانید این پنت هاوس در یکی از شاخه های پالم جمیرا واقع شده است و شرایط خاصی برای خریداری آن وجود دارد. در حقیقت اگر مایل به خرید این واحد باشید باید علاوه بر پول و سرمایه ای هنگفت، یک سری امتیازات اجتماعی تراز اول نیز داشته باشید. 

تقاضیان خرید این واحد مدارکی همچون توانایی مالی، تعداد اعضای خانواده، شغل و سایر اسناد که نشان دهنده ی شهرت و خوشنامی آن ها است را در سایت املاک بارگذاری می کنند تا هیئت مدیره ی این برج نسبت به تایید یا رد صلاحیت آن ها اقدام کند. بنابراین برای خرید این پنت هاوس فقط پول داشتن کافی نیست.

سایر امکانات و ویژگی ها

این پنت هاوس دارای سه استخر شنا است که هر یک شاهکاری در نوع خود محسوب می شود. در هنگام ساخت برج، خریدار اصلی یا مالک اولیه درخواست یک استخر با طول بیست متر در پشت بام خانه را ارائه نمود تا بتواند به صورت خصوصی شنا کند. این درخواست سریعا به عنوان بخشی جدید از ساختار پروژه ادامه پیدا کرد و تمامی پلان ها، نماها و مقاطع پروژه به روز شدند.

ضخامت سقف به میزان لازم افزایش یافت و مهندسین معمار، سازه و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی نسبت به جانمایی و حل مسائل این استخر اقدام کردند. در نتیجه پس از چندین روز کار شبانه روزی این استخر ساخته شد و امروزه پس از اتمام، یکی از بزرگترین و لوکس ترین استخرهای شنا در دبی محسوب می شود.

نکات تکمیلی پروژه

مسئول پروژه ی یکی از گران ترین پنت هاوس های دبی یعنی  برج و پنت هاوس جزیره پالم که  سابقه ی مدیریت تعداد زیادی برج دیگر را نیز در رزومه ی خود دارد می گوید: “از زمانی که این پروژه شروع به ساخت کرد، با توجه به موقعیت قرار گیری اش در پالم و نوع طراحی داخلی و خارجی بنا، ما می دانستیم که پنت هاوس آن تبدیل به یکی از گران ترین پنت هاوس های دبی خواهد شد. ” همین موضوع نشان دهنده ی کیفیت ساخت این برج و پنت هاوس آن است.

پنت هاوس این برج پنج حمام اختصاصی دارد و هر یک از پنج حمام به لوکس ترین و جدیدترین امکانات روز در زمینه ی فضاهای بهداشتی مجهز می باشند. با اقامت در این پنت هاوس دید بی نظیری از منظره دبی مارینا و خلیج فارس خواهید دید که برای هر شخصی امکان پذیر نیست. منظره ای که قطعا در نظرتان منحصر به فرد خواهد بود.

پنت هاوس جزیره پالم

فضای بیرونی پنت هاوس جزیره پالم

فضای بیرونی این پنت هاوس تقریبا ۱۱،۵۰۰ فوت مربع بوده و شامل چندین بالکن، تراس و قسمت پشت بام است. این واحد توسط استودیوی طراحی لوکس Elicyon در لندن طراحی شده است که خانه ی مشهورترین بازیگران و هنرمندان را در کشورهای گوناگون طراحی می کند. این استودیو مسئولیت طراحی خانه ی لوکس دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام در دبی را نیز برعهده داشته است.

پنت هاوس های دبی

این پنت هاوس زیبا در سال ۲۰۱۸، تکمیل می شود و هیئت مدیره به صاحبان آن اجازه می دهد تا نوع و سبک طراحی داخلی خود را انتخاب کنند. به این منظور از دو طراح معروف جهان برای تکمیل فضای داخلی می توان استفاده نمود.

خریداران می توانند بسته به سلیقه ی خود از طراحی داخلی یک شرکت معماری در کشور ژاپن، که به سبک های شیک و مدرن معروف است استفاده کنند یا از خدمات طراحی Elicyon که در ساختمان مشهور One Hyde Park واقع شده است، استفاده نمایند. کیفیت هر دو شرکت درجه یک بوده و توسط هیئت مدیره ی پالم تایید شده است.

پنت هاوس های دبی 2017

حتما مطلع هستید که جزیره ی پالم دبی مجهز به طیف وسیعی از امکانات و خدمات مورد نیاز برای ساکنان آن است. به طور مثال باشگاه “One Palm Clubhouse”  در این جزیره ی زیبا وجود دارد و شامل یک رستوران برای صبحانه، نهار و شام، استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز، سینمای داخلی و تئاتر و سالن چند منظوره، سینما در فضای باز و فضای مخصوص باربیکیو می باشد. همچنین سالن اجتماعات، استخر کودکان، اتاق بازی و یک فضای آب درمانی با آبگرم لوکس نیز در این مجموعه ی خاص وجود دارد.

۲-پنت هاوس الماس ، از گران ترین پنت هاوس های دبی

دبی محلی ایده آل برای طراحی، ساخت و فروش املاک فوق العاده لوکس و حیرت آور است. حتما از خواندن شرایط پنت هاوس شماره یک تعجب کرده اید اما باید بگوییم پنت هاوس الماس ویژگی های دیگری دارد که شگفت آور می باشد. پنت هاوس الماس جز یکی از گران ترین پنت هاوس های دبی در سال ۲۰۱۷ به شمار می رود. 

رکورد قبلی خرید و فروش پنت هاوس الماس معادل ۵۰ میلیون دلار بوده است. اما هم اکنون به علت اضافه شدن برخی امکانات به آن با قیمت ۷۰ میلیون دلار فروش می رود. این برج با مساحت ۱۴،۰۰۰ فوت مربع در Resorts Residences  بولگاری در خلیج جمیرا واقع شده است. پنت هاوس الماس در دسامبر ۲۰۱۲ به مبلغ ۴۲ میلیون دلار فروخته شده است که خودش یک نوع رکورد محسوب می شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط LuxHabitat برای گران ترین و لوکس ترین پنت هاوس های جهان در سال ۲۰۱۷، پالم جمیرا و مرکز دبی همچون برج خلیفه، مکانهای اصلی برای پنت هاوس لوکس هستند که افرادی زیادی آرزو دارند حتی یک بار از برج های آن دیدن کنند.

پنت هاوس الماس

محل قرارگیری

این واحد نیز در پالم جمیرا واقع شده است و یکی از گرانترین پنت هاوس های جهان در حال حاضر می باشد. طیف وسیعی از امکانات بسیار لوکس و مجلل از جمله تفرجگاه ساحلی کاملا اختصاصی با پرسنل آموزش دیده به همراه قایق تفریحی شخصی و موتور دریایی و غیره در این پنت هاوس وجود دارد و همزمان به عنوان یکی از امکاناتش به فروش می رسد. این واحد ۲۳ اتاق داشته و وسایلی شیک که متعلق به معروف ترین برندهای جهانی هستند در آن وجود دارند.
الکساندرا فونو ساینر شخصی که مدیریت فروش این پنت هاوس و واحد های لوکس مشابه را در منطقه بر عهده دارد معتقد است صاحبان این پنت هاوس دیدنی می توانند به صورت همزمان دیدی ویژه به سمت شهر و به سمت خلیج فارس داشته باشند و در شب از نورپردازی های گوناگون کلانشهر دبی لذت ببرند.

۳- پنت هاوس ریاست جمهوری هلند در پالم جمیرا

این پنت هاوس ۳۶ میلیون دلار قیمت دارد و متعلق به ریاست جمهوری کشور هلند می باشد. قبلاز اینکه در مورد امکانات لوکسش صحبت کنیم جالب است بدانید این پنت هاوس مجموعه از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان می باشد. به طور مثال سیستم هوشمند سازی اطلاعات ساختمان یا همان بی ام اس در آن استفاده شده است و همه چیز حتی پرده ها با کنترل از راه دور هدایت می شوند. این واحد رویایی ۸ اتاق خواب دارد و در هر اتاق سرویس حمام و سرویس بهداشتی با وسایل و تجهیزات طلا تعبیه شده است. با ورود به سرویس بهداشتی و حمام با تشخیص دهنده های موجود، نورپردازی روشن می شود و تهویه هوا شروع می گردد.

امکانات این پنت هاوس

با حضور شخص در سرویس بهداشتی چندین نوع عطر قابل انتشار در فضا است که می توان به دلخواه نوع آن را انتخاب نمود.
داخل تمام سرویس ها اعم از حمام و توالت موسیقی پخش شده و بخشی از فضای نشیمن و پذیرایی این پنت هاوس دارای سقف متحرک می باشد. دو سوییت صد متری برای خدمه تعبیه شده است که امکان سرویس دهی در شبانه روز را فراهم می نماید.

پنت هاوس ریاست جمهوری هلند در پالم جمیرا

۴-پنت هاوس برج خلیفه ، یکی از گران ترین پنت هاوس های دبی

همانطور که می دانید برج خلیفه بلند‌ترین سازه ساخت بشر از زمان حضرت آدم تاکنون است و گران ترین واحدهای مسکونی داخل آن واقع شده اند. جالب است بدانید قیمت پنت هاوس این برج ۹۸ میلیون دلار است و یکی از عجیب ترین پنت هاوس های دنیا محسوب می شود.
همچنین چندین بار در سال ساکنین این پنت هاوس در سطحی بالاتر از ابرها قرار می گیرند که علت آن ارتفاع ۱۲۰۰ متری این برج می باشد.
پنت هاوس زیبا و لوکس برج خلیفه معادل ۶۶۵ متر مربع مساحت دارد. چهار اتاق خواب بسیار بزرگ به همراه پنج حمام کاملا مجهز و یک سالن پذیرایی با طراحی ویژه در این پنت هاوس خودنمایی می کند. همچنین یک آشپزخانه مدرن نیز در خدمت ساکنین آن است.
برای همه ی ما واضح است که چشم اندازها و مناظری که از برج خلیفه دیده می شود باورنکردنی و شگفت آور است. قطعا شما هم با اقامت در این برج و دیدن چشم انداز آن به ویژه در شب نفستان در سینه حبس می شود.
لازم به ذکر است طراحی و دکور داخلی این پنت هاوس زیبا به همراه امکانات آن، باعث شده راحتی و زیبایی این واحد بیشتر شود.

پنت هاوس برج خلیفه دبی

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه