پنج تا از بهترین پنت هاوس های دبی برای فروش! (به همراه تصاویر)

پنت هاوس های دبی

طبق گزارش شرکت بزرگ اراده دهنده ی املاک و مستغلات با نام Luxhabitat، ۱۹ آپارتمان در شهر دبی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ با قیمت میانگین ۷/۷ میلیون دلار قیمت گذاری شده اند و برای فروش آماده می باشند. در ادامه نگاهی به این آپارتمان های لوکس که در حال حاضر در بازار بهترین پنت هاوس های دبی قرار دارند می کنیم و با ویژگی های هریک از این واحدها بیشتر آشنا می شویم.

پنج تا از بهترین پنت هاوس های دبی برای فروش!

۱-اقامت در این پنت هاوس یک منظره ی پانوراما از شهردبی، مرکز تجاری این شهر و برج خلیفه و فراتر از آن را برایتان به ارمغان می آورد. اتاق نشیمن بزرگ این واحد مجلل دارای درهای کشویی است که به طور کامل باز می شود و اجازه می دهد نور و هوای تازه وارد ساختمان شما شود. کل آپارتمان دارای پنجره های شیشه ای کف تا سقف و کفپوش از جنس بهترین سنگ مرمر ایتالیایی است. این پنت هاوس دارای ۹۵۰ متر مربع مساحت است و هر آن چه بخواهید در آن وجود دارد.

پنج تا از بهترین پنت هاوس های دبی

۲ – پنت هاوس دوم، واحدی است با قیمت ۲.۵ میلیون دلار! این پنت هاوس به سبک نیویورکی طراحی شده و در منطقه ی معروف و مرفه نشین دبی مارینا واقع شده است.
واحد ذکر شده دارای چهار اتاق خواب بزرگ و بسیار لوکس است و مساحت کل آن ۷،۶۰۰ فوت مربع می باشد. همچنین به منظره ی بی نظیر پالم جمیرا که همانند یک نخل در میان آب است دید دارد و طراحی داخلی آن به سبک مینیمالیستی طراحی شده است.

بهترین پنت هاوس های دبی

کفپوش چوبی از جنس چوب طبیعی فنلاندی با حس بی نظیری کف این واحد مجلل را پوشانده است. پنجره های بزرگ با ارتفاع زیاد دور تا دور پنت هاوس را محاصره کرده اند تا بتوانند بهترین دید و منظره را بدون مانع در اختیار ساکنین این واحد رویایی قرار دهند. این ویژگی ها به همراه مجهز ترین سیستم آشپزخانه و سیستم صوتی، تصویری، تهویه مطبوع و سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته است که از این واحد یک پنت هاوس لوکس و مجلل مدرن می سازد.
یک سوییت در کنار این پنت هاوس وجود دارد که می تواند برای راننده یا خدمه مناسب باشد و شما در هر ساعتی از روز به آن ها دسترسی داشته باشید.

بهترین پنت هاوس های دبی برای فروش!

علاوه بر موارد ذکر شده گاوصندوق هایی در هر اتاق وجود دارد که موقعیت امنی برای نگهداری از اموال شما فراهم می کند. این گاو صندوق ها به صورت پنهان داخل دیوار و کف کار شده است و هیچکس جز مالکین نمی تواند جای آن ها را کشف کند.

پنت هاس در دبی

۳ – پنت هاوس سوم از لیست پنت هاوس های لوکس دبی، قیمتی معادل ۱۰ میلیون دلار دارد. این پنت هاوس در Marina Quays واقع شده و دارای دو اتاق خواب بسیار خاص با طراحی ویژه و البته مینیمال است. این پنت هاوس مساحتی معادل ۳،۳۴۱ فوت مربع دارد که سه پنت هاوس دیگر مشابه آن در این برج وجود دارد. تراس این واحدها به کل منطقه مارینا دید دارد و از دیدن مناظر رویایی این منطقه سیر نخواهید شد.

پنت هاوس ها ی دبی

۴ – پنت هاوس چهارم یک آپارتمان لوکس است که در برج باغ آسمان در DIFC واقع شده است و دارای مساحتی معادل ۵۴۰۴ فوت مربع می باشد. این واحد دارای پنج اتاق خواب با امکانات منحصر به فرد و با طراحی مبتنی بر روانشناسی است. کف هر فضا با پارچه های پشمالو از برند معروف Fendi، دیوارها با کاغذ دیواری های مرواریدی توسط برند مایا رومانفف، و مبلمان برند کاوالی، لوئیس ویتون و Visionnaire تجهیز شده است.

طراحی پنت هاوس های دبی

طبقه پایین دارای یک اتاق نشیمن باز و بسیار زیبا است که به منظره ای از مرکز شهر دید دارد. طبقه بالاتر میزبان چهار اتاق خواب بسیار خاص است و مسیر ارتباطی طبقه ی همکف و اول یک پلکان مارپیچ شیشه ای و البته نشکن و مقاوم می باشد.

امکانات پنت هاوس های دبی

۵ – پنت هاوس پنجم قیمتی معادل ۱۰.۴۹ میلیون دلار دارد. این آپارتمان همه چیز تمام دارای چهار اتاق خواب و مساحت کلی معادل ۳ ۱۰۰ فوت مربع است که در قسمت قدیمی شهر و بخشی از مرکز شهر دبی واقع شده است. واحد ذکر شده دارای لوسترهای بزرگ و کفپوش سنگ مرمر، آشپزخانه های مجزا و اقامتی فوق العاده لوکس و بی نظیر است.

قیمت پنت هاوس های دبی

اتاق خواب اصلی این پنت هاوس دارای یک کمد لباس بزرگ و دسترسی وسیع به تراس است. این واحد دید فوق العاده زیبایی به سمت Burj Khalifa دارد. اتاق خدمتکار نیز دارای یک حمام خصوصی است و به فضای اصلی با یک درب متصل می شود.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه