اجاره پنت هاوس در ترکیه چگونه است؟

اجاره پنت هاوس در ترکیه

اجاره پنت هاوس در ترکیه در چهار شهر ازمیر، آلانیا، استانبول و آنکارا مرسوم است. البته که پنت هاوس های زیبایی در سایر شهرهای این کشور می توان پیدا کرد اما معمولا این چهار شهر هدف بیشتر سفرهای کاری یا تفریحی به خصوص برای ایرانیان هستند.
به طور کلی هر متقاضی اجاره پنت هاوس در ترکیه با هر هدف و بودجه ای که برای اجاره اقدام می نماید می تواند پنت هاوس مورد علاقه ی خود را در این شهر زیبا بیابد. زیرا تنوع زیادی از مساحت و امکانات در فایل پنت هاوس های موجود در ترکیه وجود دارد و بازه ی قیمت این واحدها نیز بسیار متنوع است. گاهی اوقات در این کشور به واحدهای آپارتمانی ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر با دو خواب هم واژه ی پنت هاوس اطلاق می شود.
بی شک قبل از هر نوع اقدام برای اجاره پنت هاوس در ترکیه تحقیقات کافی انجام می شود تا با اطلاعات موجود به اجاره ی واحد مورد نظر اقدام شود. این تحقیقات به اطلاع مشتری محترم می رسد و سپس برای عقد قرارداد مربوطه اقدام می گردد.

این مطلب در زمینه هر نوع اجاره پنت هاوس در ترکیه صادق است و قطعا اولین سوالی که از ما در این زمینه پرسیده می شود، قیمت اجاره پنت هاوس در ترکیه است. به این سوال مهم در ادامه این متن پاسخ خواهیم داد. اما قبل از آن لازم است با نکات مهم تری آشنا شویم.

پنت هاوس در ترکیه

پنت هاوسی ایده آل و امن اما نزدیک به مرکز شهر!

این جمله ای است که بیشتر متقاضیان اجاره پنت هاوس در ترکیه مدنظر دارند. به این علت که برای مقاصد کاری و تفریحی به این شهرها سفر می کنند و نیازمند اقامتی لوکس به همراه امکانات در محیطی امن هستند که به مراکز شهری و مراکز تجاری و خدماتی نزدیک باشد.
نکته مهمی که در زمینه ی اجاره پنت هاوس در ترکیه وجود دارد چشم انداز پنت هاوس مورد نظر است. داشتن منظره زیبای دریای رویایی مدیترانه و همچنین کوهستان های سر به فلک کشیده می تواند برای هر پنت هاوسی در این کشور یک ویژگی بسیار خاص باشد. اینکه مانع بصری روبه روی بالکن پنت هاوس مدنظر وجود نداشته باشد یکی از مهم ترین ویژگی های محیطی آن است. 

مچنین این موضوع که ساختمان های اطراف آن نوساز باشد در اجاره پنت هاوس در ترکیه بسیار مهم و تاثیرگذار است. بسیاری از پنت هاوس ها به علت همجواری با ساختمان های فرسوده و بد منظره دید مناسبی ندارند، اگرچه خود واحد امکانات خوبی دارد اما دید آن ها مناسب نیست بنابراین با قیمت پایین تری عرضه می شوند.

اقامت در پنت هاوس در کشور ترکیه برای افراد گوناگون

بسیاری از افراد که برای اجاره پنت هاوس در ترکیه به ویژه در آنکارا اقدام می کنند، افرادی هستند که وقت مراجعه به سفارت کشورهای مختلف در آنکارا را رزرو نموده اند. بنابراین نیازمند واحد اقامتی به مدت چند هفته هستند تا به فرآیند کارهای اداری و مالی شان در سفارت و سایر ارگان های مربوطه برسند. بسیاری از این افراد مایل به اقامت طولانی مدت در هتل نیستند و چون به همراه خانواده به ترکیه سفر می کنند، برای اجاره پنت هاوس در ترکیه اقدام می نمایند.
اجاره پنت هاوس در ترکیه که بتواند آرامش و آسایش لازم را برای خانواده ی این افراد فراهم کند می تواند فرصت بسیار مناسبی برای اقامت چند هفته ای یا چند ماهه ی آن ها باشد.

هزینه ی اجاره پنت هاوس در استانبول چقدر است؟

انواع آپارتمان و پنت هاوس در ترکیه، یک الی چهار اتاق خواب دارند. با توجه به محل قرارگیری پنت هاوس مورد نظر شما، دیدتان می تواند به سوی دریا باشد یا شهر. قطعا مبلغ اجاره پنت هاوس در ترکیه برای واحدهایی که رو به دریا دید دارند بیش از سایرین می باشد.
امکانات دیگری همچون وجود فروشگاه های متنوع در نزدیکی برجی که پنت هاوس در آن وجود دارد، رستوران ها و کافه ها، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، داروخانه، بازار و غیره از عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجاره پنت هاوس در ترکیه هستند.
داشتن امکاناتی همچون سالن تناسب اندام، استخر سرپوشیده و روباز، حمام ترکی، سونای خشک و بخار، اینترنت بی سیم و سالن پیلاتس و یوگا نیز بر قیمت کلی اجاره پنت هاوس در ترکیه اثر می گذارد.
داشتن امکانات جزئی تر همچون در ورودی استیل، کاشی کاری گرانیت در کف، سقف گچکاری شده، آشپزخانه فرنیش، حمام فرنیش و مجهز، آبگرمکن برقی، لوازم کامل زندگی و تهویه مطبوع مجزا در هر اتاق نیز بر قیمت نهایی اجاره پنت هاوس در ترکیه موثر است.

مزایای اجاره پنت هاوس در استانبول

همانطور که می دانید ورود به ترکیه برای ایرانیان نیازی به ویزا ندارد. بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که مبادلات تجاری و مالی با کشور ترکیه دارید یا سفرتان به این کشور چندین بار در سال صورت می گیرد می توانید با اجاره پنت هاوس در یکی از شهرهای این کشور (بسته به نوع نیازتان) در وقت و هزینه تان صرفه جویی کنید.
از سوی دیگر اگر در فکر راه اندازی کسب و کاری جدید در این کشور می باشید، می توانید با اجاره پنت هاوس در ترکیه شرایط مناسبی را برای اقامتتان فراهم نمایید.

هزینه ی اجاره ی پنت هاوس در کشور ترکیه چقدر است؟

سوالی که بسیار با آن روبه رو هستیم پرسش پیرامون هزینه ی اجاره پنت هاوس در ترکیه است.
در حقیقت هیچ عدد دقیقی در این زمینه نمی توان گفت و باید با توجه به امکانات موجود و نظر مالک قیمت اجاره را اعلام نمود.

هزینه ی اجاره پنت هاوس در ترکی

نکات مهم 

اگر قصد اجاره ی پنت هاوس در استانبول دارید، نکات مهمی وجود دارد که بهتر است از آن ها مطلع باشید. چنانچه با هدف تفریح و دست یابی به آرامش به شهر استانبول سفر می کنید و به خودروی شخصی دسترسی دارید پنت هاوس خود را در فضای خارج از شهر اجاره نمایید. اما چنانچه قصد گشت و گذار در شهر دارید یا هدف سفرتان به استانبول کاری است، پنت هاوس داخل شهر و تا حد امکان نزدیک به خیابان استقلال و میدان تقسیم اجاره نمایید.
خیابان معروف مودا در منطقه ی کادیکوی در بخش آناتولی استانبول به علت داشتن ساحل مکانی بسیار آرام و زیبا است که پنت هاوس های فوق العاده ای را در خود جای داده است. بی شک این منطقه یکی از زیباترین مناطق شهر استانبول است که از اقامت در آن پشیمان نمی شوید. با اقامت در یکی از پنت هاوس های این منطقه به تماشای غروب خورشید در شهر زیبای استانبول بنشینید و در ساحل زیبای آن کسب آرامش نمایید.
همانطور که بالاتر اشاره کردیم برای اجاره پنت هاوس در ترکیه، نزدیک بودن به امکانات اجتماعی و محلی همچون بانک ها، موسسات مالی، ادارات، مساجد، مدارس، کالج ها، پارک ها و همچنین مراکز هنری و فرهنگی، انواع رستوران ها و غیره بسیار مهم است. سعی کنید پنت هاوسی که اجاره می کنید فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک یا ورزشگاه شوکرو ساراچوگلو و همچنین پل بسفورس داشته باشد.

همچنین اگر پنت هاوس اجاره شده توسط شما به تی ای ام، یوسکودار، امینونو، تونل یوروآسیایی نزدیک باشد، دسترسی راحت تری به خدمات شهری خواهید داشت. در همجواری ساحل مشهور مودا نیز پنت هاوس های زیادی وجود دارد که می تواند گزینه ای خوب برای اجاره باشد.
اگر نزدیکی پنت هاوس به مراکز خرید منطقه برایتان مهم است، مهم ترین مراکز خرید، پاساژ کانیون، مرکز خرید براندیوم، آکاسیا آجی بادام و تپه نوتیلوس است.
بیمارستان های معروف استانبول نیز عبارتند از بیمارستان فلورانس نایتیننگل، بیمارستان خصوصی و فوق تخصصی مدیپل، مرکز درمانی آجی بادام و بیمارستان کادیکوی آجی بادام، بیمارستان خصوصی گزتپه، بیمارستان شفا کادیکوی، بیمارستان چشم پزشکی کودرت، مرکز درمانی و مراقبتی لایفمد و مرکز پزشکی مدیپوینت و بیمارستان استانبول. نزدیک بودن پنت هاوس به این مراکز برای افرادی که با اهداف مراقبت های پزشکی و درمانی به این شهرها سفر می کنند مهم می باشد.
اگر قرار است فرزند یا فرزندان شما ادامه تحصیلات مقدماتی یا پیشرفته ی خود را در مدارس معروف استانبول ادامه دهند، دبیرستان خصوصی نهایی بیسیک و مجموعه مدارس اوگور کادیکوی بسیار معروف هستند. همچنین کالج دیلکو، کالج دوگا آجی بادام و کالج معروف آتاشهیر دوگا برای تحصیلا عالیه توصیه می شوند. پس سعی کنید پنت هاوسی که اجاره می کنید به این مراکز نزدیک باشد.

از سوی دیگر کالج آتاشهیر اوکینوس و کالج معروف باهچهشهیر جامیلکا و همچنین کالج های کالج چوور و دبیرستان فرانسوی سنت ژوزف از دیگر مراکز آموزشی بسیار معتبر در استانبول هستند. دانشگاه مارماری دانشگاه دوگوش و دانشگاه اوکان نیز برای تحصیل پیشنهاد می شود و بهتر است فاصله ی پنت هاوسی که اجاره می کنید با محل تحصیل خود یا فرزندتان مسافت کمی داشته باشد.

اجاره پنت هاوس در ترکیه توسط مجموعه ی پنت هاز

مجموعه ی penthuzz.com  مدت زمان زیادی است که کلیه خدمات اجاره پنت هاوس و خرید پنت هاوس در شهرهای مختلف ایران، امارات و ترکیه را برای متقاضیان محترم ایرانی اعم از تجار و بازرگانان و خانواده های ایشان، پزشکان، خواننده ها، هنرمندان و بازیگران ایرانی و سایر افراد تامین می نماید.
کارشناسان مجرب مجموعه ی ما در دپارتمان اجاره، چندین سال است که به صورت متمرکز بر خدمات اجاره ی پنت هاوس تمرکز کرده اند و تجربه ی اجاره ی پنت هاوس در ترکیه یکی از تخصص های آن ها می باشد. ما در این راه شما را راهنمایی می کنیم تا مهمترین نکات اجاره ی یک واحد لوکس و رویایی را در نظر بگیرید.
لازم به ذکر است مشتریان ما پس از پایان هر دوره،  مجددا به کارشناسان مجموعه مراجعه کرده و برای تمدید اقدام می نمایند.
به این منظور اگر شما هم قصد اقامت در ترکیه دارید می توانید با شماره های تماس موجود در صفحه ی اصلی ارتباط برقرار نمایید و با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه