بزرگترین پنت هاوس در ترکیه

بزرگترین پنت هاوس در ترکیه

ساخت پنت هاوس سالهاست که در طبقات بالای برج ها رواج یافته است. در هر کشوری پنت هاوس ها جز بهترین خانه هایی هستند که افراد می توانند در آنها سکونت کنند. باید بدانید که طراحی و معماری پنت هاوس معمولاً آنقدر شیک و خاص هست که کمتر کسی می تواند آز آنها بگذرد. در ترکیه نیز پنت هاوس های مختلفی وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر از بزرگترین پنت هاوس ترکیه با ما همراه باشید.

بزرگترین پنت هاوس ترکیه در کجا قرار دارد؟

بزرگترین پنت هاوس در ترکیه-1

افرادی که از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی هستند و می خواهند ترکیه را برای محل زندگی خود انتخاب کنند، به دنبال خرید بهترین پنت هاوس ها هستند. یکی از بهترین برج هایی که در کشور ترکیه می توانید ببینید، در شهر بزرگ و توریستی استانبول است.

برج های ترامپ یکی از اقامت گاه های بسیار عالی و منحصر به فرد در استانبول است. در این برج پنت هاوس هایی وجود دارد که قیمت آن ها به بالای ۶ میلیون دلار می رسد.

این برج دید عالی و چشم انداز زیبایی دارد، نمای خیره کننده ی آن از بیرون نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. امکانات رفاهی به طور کامل در این برج رعایت شده است. در پنت هاوس برج ترامپ استانبول، امکاناتی در حد هتل های پنج ستاره تدارک دیده شده است. در این برج امکاناتی فراهم شده است؛ که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. مثلاً بلیط پرواز و یا تئاتر رزرو کنید، پنت هاوس تان تمیز شود، خرید خود را انجام دهید.

برج های ترامپ یکی از معتبرترین اماکن در ترکیه و استانبول است. برج های ترامپ که بزرگترین پنت هاوس ترکیه در آن قرار دارد، در بین نقاط سسیلی و Mecidiyekoy قرار گرفته است. در این مکان دسترسی به جاهای مختلف استانبول بسیار راحت است؛ و محله ای خوب برای زندگی است.

متراژ و خصوصیات پنت هاوس برج های ترامپ ترکیه

بزرگترین پنت هاوس در ترکیه-2

پنت هاوس های لوکس در برج های ترامپ با فضای بسیار زیبا توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. در بالاترین طبقات برج های ترامپ پنت هاوس با متراژ بالای ۴۰۰ متر مربع و ۴ اتاق خواب زیبا و بزرگ می تواند تمام انتظارات را از یک مکان زیبا برآورده کند. اتاق خواب های مستر که رو به تراس های بزرگ و پنجره هایی با چشم انداز زیبا ساخته شده اند.

امکانات برج های ترامپ

سالن اصلی بزرگ و جادار است و پنجره های بزرگی که در اطراف آن قرار دارد دید و روشنایی مناسبی را فراهم می کند. این پنت هاوس رو به مناظر زیبایی از شهر استانبول قرار دارد. حمام و سرویس بهداشتی هایی با متراژ بالا و شیک که از جدیدترین مصالح روز دنیا در آنها استفاده شده است، توانسته فضایی شیک را حتی در این مکان ها به وجود آورد.
امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، تراس های بزرگ و روباز که هوایی مطبوع را در آن می توانید تنفس کنید. در این تراس های می توانید منظره ای از دریای مرمره را نیز ببینید. در شب بهترین مکان برای یک دور همی خانوادگی همین تراس بزرگ است که فضایی زیبا را جلوی چشمان شما قرار می دهد.
برج های ترامپ به صورت زنجیره ای در اکثر کشورها ساخته می شوند.بنابراین باید استانداردهای خاصی در آنها رعایت شود، همچنین سیستم امنیتی خوبی نیز دارند. می توانید این پنت هاوس را به عنوان یکی از بهترین  و بزرگ ترین پنت هاوس های ترکیه در نظر بگیرید.

در طبقات پایینی برج مراکز خرید وجود دارد.  دسترسی ساکنین پنت هاوس را به لوازم مورد نیاز خود راحت تر کرده است. البته برای طی مسیر تا رسیدن به این پنت هاوس زیبا می توانید از مسیرهای اختصاصی و آسانسور منحصر به پنت هاوس تان بهره ببرید.

همچنین برای کارهای خدماتی نیز دسترسی سریع  دارید. می توان از این خدمات مانند تهیه بلیط برای پروازهای داخلی و خارجی، خرید استفاده کرد. زیرا این پنت هاوس در بهترین مکان شهر واقع شده است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه