طراحی پنت هاوس با کمک مبلمان و لوازم سفارشی: معرفی یک پنت هاوس مجلل در نیویورک

طراحی پنت هاوس معرفی پنت هاوسی با طراحی مدرن و خاص

انتخاب و خرید مبلمان در طراحی پنت هاوس می تواند چالشی بزرگ برای طراحان داخلی باشد. توجه به فضای داخلی و سبک مورد نظر ساکنان پنت هاوس، انتخاب مبلمانی خاص و متناسب با استایل کلی، توجه به کیفیت محصولات و همچنین پر کردن فضای داخلی هر بخش از پنت هاوس به گونه ای که تاثیری بر روی باز بودن و بزرگ بودن فضای کلی نداشته باشد، از جمله نکات مهمی است که به هنگام انتخاب مبلمان برای طراحی پنت هاوس باید به آن ها توجه شود. در این زمان است که بزرگی پنت هاوس می تواند به عنوان یک پارامتر منفی و چالش برانگیز ظاهر شود.

از سویی دیگر، رد پای سلیقه، فرهنگ و خواسته های ساکنین پنت هاوس در مبلمان نهایی باید مشخص باشد. با این همه، انتخاب مبلمان و لوازم سفارشی برای طراحی داخلی یک پنت هاوس، قواعد ساده ای دارد که در صورت رعایت آن ها، طراحی داخلی پنت هاوس می تواند به امری جذاب و راحت تبدیل شود. ما این موارد را با کمک معرفی یکی از گران قیمت ترین پنت هاوس های موجود در کشور آمریکا، بررسی خواهیم کرد.

بررسی طراحی پنت هاوس لوکس: پنت هاوس تامی هلفیگر

پنت هاوس تامی هلفیگر یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین پنت هاوس ها در هتل پلازای نیویورک است. این پنت هاوس به عنوان یکی از گران قیمت ترین خانه ها در بازار مسکن کل آمریکا شناخته می شود و ارزش آن معادل ۷۵ میلیون دلار است. این پنت هاوس که از حیث طراحی منحصر به فرد است، در طبقات ۱۸ و ۱۹ ساختمان پلازا قرار گرفته است و دارای پنج اتاق خواب می باشد. 

نترال پارک و خیابان شماره پنج نیویورک، از جمله مهم ترین بخش هایی از شهر هستند که از پنجره های این پنت هاوس می توان از دیدن آن ها لذت برد. یکی از مهم ترین دلایل بالا بودن قیمت این پنت هاوس، دکوراسیون داخلی آن و استفاده از مبلمان و لوازم سفارشی ای است که در طراحی آن به کار برده شده است.

پنت هاوس با طراحی مدرن

بازی با رنگ ها یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت طراحی داخلی این پنت هاوس به شمار می رود. به عنوان مثال، در این پنت هاوس انتخاب رنگ های تیره برای فضای نشیمن خصوصی پنت هاوس، انتخابی ایده آل بوده است چرا که این رنگ ها فضایی گرم و راحت را برای ساکنان پنت هاوس به وجود آورده اند. مبلمان این اتاق به صورت اختصاصی و برای طراحی پنت هاوس تامی هلفیگر ساخته شده اند و راحتی و ارتفاع پایین مبلمان از جمله پارامتر های اصلی در طراحی آن ها بوده است. ارتفاع کوتاه این مبلمان در عین حفظ بزرگی و دلبازی فضا به ایجاد ظاهری منظم نیز بسیار کمک کرده است.

از سویی دیگر، به دلیل یک دست بودن ارتفاع مبلمان در این اتاق، توجه بیننده به اثر هنری بزرگی که بر روی دیوار نصب شده است نیز به راحتی جلب می شود. رنگ آمیزی این اتاق با رنگ های به کار برده شده در نقاشی هم خوانی دارد و این کار به حفظ هارمونی رنگ و ترکیب کلی فضا بسیار کمک کرده است. انتخاب مبلمان سفارشی به گونه ای که از نظر طرح کلی و رنگ بندی با فضای کلی هم خوانی داشته باشند و در عین حال انحصارا برای این بخش از این پنت هاوس خاص طراحی شده باشند، در ارزش کلی پنت هاوس و زیبایی داخلی آن بسیار موثر است.

یکی از جذاب ترین بخش ها در طراحی پنت هاوس تامی هلفگیر، اتاق خواب اصلی این پنت هاوس است. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در کنار ترکیب بسیار جذابی از رنگ ها و مبلمان خاص توانسته است فضایی آرامش بخش و منحصر به فرد را در این بخش از پنت هاوس به وجود آورد. استفاده از رنگ های کرم، دیوار هایی با طرح چوب و مبلمانی به رنگ خاکستری توانسته است تناسب کلی فضا را حفظ کند.

مبلمان و تخت خواب این بخش نیز سفارشی بوده و تنها برای این پنت هاوس خاص طراحی و ساخته شده است. فضای نیم طبقه  موجود در این اتاق خواب با هدف جدا کردن فضای خواب از فضای نشیمن خصوصی ای است که در اتاق تعبیه شده است. این دو بخش به منظور ایجاد فضایی آرام و ساکت جهت استراحت ساکنین، به کمک شیشه از یکدیگر جدا شده اند. شومینه ی این اتاق با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های دنیا طراحی شده است. پنجره های قدی اتاق خواب منظره ی منحصر به فردی را برای ساکنان پنت هاوس به وجود آورده است و زیبایی اتاق خواب اصلی این مجموعه را تکمیل کرده است.

طراحی داخلی این پنت هاوس را معمار بزرگ برزیلی، آرتور کازاس بر عهده داشته است. این معمار به واسطه ی علاقه ی وافرش به سبک های قدیمی و فضاهایی بزرگ بسیار معروف است. این معمار قادر است هر فضایی را به گونه ای طراحی کند که احساس سبکی، آزادی و رهایی را در ساکنان محیط ایجاد کند. استفاده از مبلمانی خاص و توجه به نکات جزئی هم چون نقش رنگ ها و آتش در ایجاد احساس آرامش و راحتی در یک فضا، توانسته است پنت هاوس تامی هلفگیر را به طرحی خاص و جذاب بدل کند.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه