پنت هاوس کوچک ناونا، اثری از دفتر معماری Carola Vannini

پنت هاوس کوچک ناونا

این پنت هاوس در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. بنابراین مطالعه ی امکانات و تجهیزات آن به همراه ترفندهایی که در طراحی اش دیده شده است خالی از لطف نمی باشد. پنت هاوس کوچک ناونا در شهر رم از کشور ایتالیا و در منطقه ی متروپولیتن (Metropolitan) قرار گرفته است. منطقه ای باستانی که مملوء از آثار تاریخی با ارزش از دوره ی رومی می باشد. همین امر به عنوان منبع الهامی برای طراحان پروژه قرار گرفته است.
دفتر معماری  Carola Vanniniاین ساختمان را از صفر تا صد طراحی کرده است و پس از ماه ها مطالعه و تحقیق به نتیجه ی نهایی دست یافته است. نتیجه ای که به صورت یک حجک مینیمال و ساده تجلی یافته است اما در عین سادگی، شکوهمند و مجلل است.

معماران این پروژه می گویند که جلسات زیادی با کارفرما برگزار شد و تا حصول نتیجه نهایی دست از کار کشیده نشد. یک تیم بیست نفره بر روی این پروژه کار می کردند و هر یک مسئول بخشی از طراحی آن بودند. در انتها کلیه ی طراحی ها زیر نظر یه مهندس معمار ارشد جمع آوری شده و اصلاح می شده است. اگرچه مساحت این پنت هاوس دویست متر مربع است و در رده بندی پنت هاوس های جهان، واحدی کوچک محسوب می شود اما در هر قسمت آن نکته های زیادی برای آموختن وجود دارد.
لازم به ذکر است عکس های پروژه توسط استفانو پوردتی گرفته شده است که یکی از معروف ترین عکاسان ایتالیایی به ویژه در زمینه ی عکاسی معماری می باشد.

پنت هاوس کوچک ناونا

شرح متن ارائه شده توسط معماران پنت هاوس کوچک ناونا

این پنت هاوس، اقامتی معتبر را در نزدیکی پایتخت ایتالیا (شهر رم) و منطقه ی زیبای ناونا برای شما فراهم می کند. این منطقه یکی از آرام ترین و دنج ترین مناطق حومه ی رم است که ثروتمندان بومی در آن زندگی می کنند. عمده ی جمعیت این منطقه پیرزن و پیرمردهای بازنشسته هستند بنابراین منطقه ی ناونا به محله ی ثروتمندان بازنشسته معروف است. در این محله کمتر جوانی دیده می شود، ولی این به معنی نداشتن امکانات نیست. بلکه حرفه ای ترین و بهترین مراکز خرید، زمین های بازی و غیره در آن تعبیه شده است.
این پنت هاوس در یک ترکیب معماری شهری و هنری قرار گرفته است. طراحی پنت هاوس کوچک ناونا با توجه به انتخاب معماری جدید و مدرن جهان شکل گرفته است. بنابراین معماران معتقدند این ساختمان از زمان ساخت خودش ده ها سال جلوتر است و تا پنجاه سال دیگر شیک و جذاب خواهد ماند.
اقامت در این پنت هاوس همانند مطالعه ی یک داستان خوب و سرگرم کننده با پایانی خوش است. طوری که نمی خواهید ادامه ی آن را از دست دهید. شما می توانید فضاهای مختلفی از زندگی خود را با عرصه های متنوع با دوستان و خانواده تان به اشتراک بذارید و از کنار یکدیگر بودن لذت ببرید. بدون آن که حریم شخصی شما و سایر افراد آسیب ببیند.

اتاق نشیمن پنت هاوس کوچک ناونا

اتاق نشیمن این پنت هاوس دوقلو است و دارای دید و منظره ای چندگانه به سمت تراس و فضای باز می باشد. این اتاق توسط یک راه پله با طراحی ویژه به سایر فضاها ارتباط پیدا می کند. راه پله ای که یک جان پناه شیشه ای دارد و در ساده ترین حالت خود ساخته شده است. اما ایمنی بسیار بالایی دارد. یک لوستر سقفی بسیار شیک با طراحی سیمی از برند معروف و لوکس تکل در فضای میانی این واحد آویخته شده است. در طراحی راه پله به طور ترکیبی از نور جدید و نورپردازی قدیمی استفاده شده است که هر دو بر زیبایی آن موثر واقع شده اند.
دیواره های راه پله با یک پوستر از یک بنای تاریخی رومی پوشانده شده است و با نزدیک شدن به دیوار از دیدن کیفیت بالای چاپ این پوستر شگفت زده خواهید شد. این پوستر به شما یادآوری می کند پنت هاوسی که در آن هستید میان مجموعه ی کاملی از آثار تاریخی با ارزش قرار گرفته است.
اگر به فضای آشپزخانه بروید، احتمالا شگفت زده خواهید شد! اما به خاطر داشته باشید این آشپزخانه یکی از مهم ترین و کامل ترین بخش های پنت هاوس کوچک ناونا است که هر آن چه بخواهید در خود جای داده است.
همچنین در زمینه ی مبلمان از برندهای برجسته اما ساده و راحت استفاده شده است و طراحی و نورپردازی پیرامون مبلمان به خوبی در نظر گرفته شده است. منتقدان این بنا معتقدند در طراحی این پنت هاوس کوچک، یک هماهنگی تصفیه شده با ساختمان های باستانی مجاور ایجاد شده است که مستقل اما هماهنگ است.  آن ها معتقدند این ساختمان با فروتنی هرچه تمام، سر تعظیم در برابر ابنیه ی تاریخی منطقه ی متروپولیتن فرو آورده است.

سایر امکانات پنت هاوس کوچک ناونا

پانل های KRION در بخش انتهایی پنت هاوس کوچک ناونا، نصب شده است و حدفاصلی میان مناطق مختلف عملکردی و عرصه های فضایی ایجاد نموده است. این پانل ها آکوستیک بوده و عبور صدا را به خوبی کنترل می کنند. بنابراین هنگامی که در فضای اتاق خواب ها در حال استراحت باشید، سر و صدای فضای نشیمن و پذیرایی به هیچ وجه برایتان آزادهنده نخواهد بود.
چشمه ای مصنوعی که در تراس ساخته شده است که دارای روکش طبیعی سنگی و روشنایی مخفی و نا محسوس در پشت خود است. این بخش نقطه ی عطف تراس پنت هاوس کوچک ناونا محسوب شده و زیبایی خاصی برای این فضای مهم به ارمغان می آورد. فضای اداری و یک حمام لوکس در طبقه پایین این پنت هاوس قرار دارد. با حرکت به طبقه ی دوم، راهرویی که به فضای خصوصی منتهی می شود را خواهید دید.

پنت هاوس ناونا

مبلمان های پنت هاوس کوچک ناونا

تمام مبلمان توسط معمار به طور دقیق و ریز به ریز  در طراحی پنت هاوس کوچک به کار گرفته شده است و همچنین به صورت سفارشی ساخته شده است. دو حمام پوشیده شده از مصالحی با کیفیت بالا از قبیل سنگ مرمر، کاشی های اسپانیایی و پارکت های فنلاندی در اختیار شما است تا از یک دوش آبگرم دلپذیر لذت ببرید. در تراس هایی که مجاور فضای سکونت قرار گرفته اند، زندگی شبانه جریان دارد. جکوزی و چشمه آب سرد، فضای لوکس و راحتی را به نمایش می گذارد که دید به سمت فضاهای باستانی رومی در اطراف پنت هاوس کوچک ناونا دارد.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه