پنت هاوس مینیمال فلامینگو

پنت هاوس مینیمال فلامینگو

گروه معمار این پنت هاوس  Estúdio Guanabara یکی از معروف ترین گروه های معماری و بازسازی پنت هاوس های اروپا می باشد. این پنت هاوس یک اتاق نشیمن به سوی فضای بیرونی دارد که در نوع خود جالب و شگفت انگیز است. همچنین ادغام آشپزخانه و اتاق نشیمن یکی از ایده های خاص معماران این پنت هاوس می باشد.
کافی است پنجره های قدی این پروژه را باز کنید. از آن جا که پنجره ها از کف تا سقف هستند، با باز شدن آن ها فضایی یک دست و بزرگ مملوء از نور طبیعی خواهید داشت. در حقیقت با انجام این کار، اتاق هایی که از هم جدا شده اند یک محیط منحصر به فرد را تشکیل می دهند که با فضاهای قبلی متفاوت است. این فضا بر اساس الگوی موجود درکف با فضای دیگر ترکیب شده است و تنوع و زیبایی را برای این پنت هاوس به ارمغان می آورد.

تغییرات در پنت هاوس مینیمال فلامینگو

“با کنار رفتن حائلی که اتاق نشیمن و فضای بیرونی را از یکدیگر جدا می کند، فضای بهتری حاصل شده است.” این جمله را یکی از ساکنین این پنت هاوس می گوید و نشان دهنده ی آن است که معماران در کار خود موفق بوده اند!
اما در زمینه ی استحکام بنا، این بخش از ساختمان از نظر سازه ای نیز تقویت شد و به عنوان یک تحول عظیم در فضاهای مشابه سایر پنت هاوس ها معرفی شد. درب های کشویی به سمت گوشه های اتاق نشیمن باز می گردد و اجازه می دهد تالاری بزرگ و یکپارچه در این پنت هاوس به دست آید. در گوشه ای از دیوار یک کتابخانه ی بزرگ قرار گرفته است. لذت کتاب خواند در فضایی بزرگ و یکپارچه که از نور طبیعی سخاوتمندانه بهره می برد، وصف ناپذیر است.
تاثیر عملکرد مثبت مهندسین سازه را در این پنت هاوس مینیمال و زیبا نمی توان نادیده گرفت. اگر دهانه های سازه ای به این عظمت در این بنا بدون ستون ایجاد نمی شد، قطعا فضای آن تا این حد جذاب و دلنشین نبود.

پنت هاوس فلامینگو

مصالح استفاده شده در پنت هاوس مینیمال فلامینگو

در کف از مرغوبترین کاشی پرسلان با رنگ طوسی یا خاکستری روشن استفاده شده است. این رنگ از سری رنگ های خنثی می باشد و با هر نوع مبلمانی اعم از کلاسیک یا راحتی به زیبایی هماهنگ می شود. همچنین نیمه براق- نیمه مات بوده و در انعکاس نور موثر است و فضا را خالص و مینیمال جلوه می دهد.
کلیه ی دیواره ها با سازه ای فلزی به یکدیگر متصل شده اند. قاب های آلومینیومی در بازشوها محیطی راحت تر را ایجاد کرده است چون باز و بسته کردن پنجره ها آسان تر از پنجره های فولادی می باشد. مخصوصا این که پنجره های این پنت هاوس بزرگ و وسیع هستند.
از چوب خالص فنلاندی در بخش هایی از سقف اتاق خواب ها استفاده شده است و همچنین در صندلی ها و میز نهار خوری و کانتر آشپزخانه هم نوع دیگری از چوب دیده می شود. استفاده از رنگ های سفید، سیاه، طوسی یا خاکستری به همراه رنگ چوب که یک نوع رنگ گرم است بر زیبایی فضا افزوده و احساس خوشایندی را به ساکنین منتقل می کند.
این مداخلات در فضا توسط معماران، به محیط اجازه می دهد که به خواسته های ساکنان پاسخ مثبت دهد. معماران پروژه معتقدند با زندگی در این پنت هاوس بیشتر از حضور خانواده و دوستان خود و معاشرت با آن ها استقبال خواهید کرد.
این پنت هاوس برای هر نوع اقامت مناسب است و زمان افراد در آن به خوبی و راحتی سپری می شود.
سیستم سرمایشی و گرمایشی این پنت هاوس اسپیلت است که برای هر ۵۰ متر مربع یک اسپیلت تعبیه شده است.
تراس و فضای سبز در پنت هاوس مینیمال فلامینگو
این که اسم پنت هاوس مذکور فلامینگو است بی دلیل نیست. طراحی فضای سبز داخل تراس در این پنت هاوس یک پروژه مجزا بوده است. پروژه ای که یک تیم طراحی و بازسازی فضاهای طبیعی بر روی آن کار کرده و پس از بررسی های فراوان نسبت به انتخاب گل ها و گیاهان با عمر طولانی اقدام نمودند.
محیط طبیعی تراس این پنت هاوس، بسیار شبیه فضای زندگی فلامینگوها در اسپانیا است و به نوعی شبیه سازی همان محیط در ابعاد کوچک می باشد. از این رو اسم این پنت هاوس مینیمال فلامینگو می باشد.

پنت هاوس مینیمال

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه