پنت هاوس مدرن در مگدالنا

پنت هاوس مدرن در مگدالنا

معماران طراح پنت هاوس مگدالنا: Taller David Dana
محل قرار گیریپنت هاوس مگدالنا : خیابان ماگدالنا ۱۳۲، کلنیا دل واله نورت، مکزیکو سیتی، مکزیک
نویسندگان مقاله: دیوید دانا، دیوید گوتیرز، ژاکوب میلر
مساحت: ۱۵۰۶ فوت مربع
سال ساخت پروژه: ۲۰۱۸
سازندگان: Berry Alloc، Kohler، Quarmol، Teka، Industrias FREG
امکانات پروژه: روکش های فلزی نازک همانند یک پوست ظریف بر روی دیوارها قرار گرفته اند. این پنت هاوس از مجهز ترین سیستم هوشمند سازی و روکش های چوبی آکوستیک بر روی دیوارهای جدا کننده ی فضاها بهره می برد. تمامی مبلمان ها از برندهای معروف اروپایی می باشد. تجهیزات آشپزخانه از برند آاگ بوده و سنگ های استفاده شده بر روی کابینت ها، سنگ یکپارچه طبیعی می باشد.

شرح متن مفهوم طراحی  پنت هاوس مدرن در مگدالنا، ارائه شده توسط معماران این پنت هاوس

این پنت هاوس زیبا و مدرن در منطقه ی ماگدالنا و در داخل یک برج در Colonia del Valle مکزیکو سیتی واقع شده است. کانسپت یا مفهومی که بر اساس آن، این طرح تولید شده است، ادغام عناصر فرهنگ مکزیکی با یکدیگر است. همانطور که می دانید، مکزیک تاریخچه ای قدیمی و قوی دارد. این کشور امروزه بسیار تحت تاثیر تکنولوژی و فرهنگ وارداتی آمریکای شمالی قرار گرفته است و تاریخ و فرهنگ دیرینه ی آن مورد تهدید واقع شده است.
معماران این پروژه تلاش کردند با مقایسه ی هدفمند جزئیات و فرهنگ های موجود در مکزیکوسیتی، یک ترکیب هماهنگ و یکپارچه را در طراحی فضای بیرونی و فضای داخلی این پنت هاوس ایجاد کنند. همچنین با در نظر گرفتن ویژگی های فضا و بستر طراحی پروژه، توسعه محیطی با نور طبیعی کافی و دید و منظره به سمت بیرون را مورد توجه قرار دهند. نتیجه این پنت هاوس زیبا است که مطابق عکس ها فضای با کیفیتی را ایجاد کرده است.
فراهم آوردن فضای طبیعی شاداب و زنده و همچنین حفظ حریم خصوصی در ارتباط با فضاهای مجاور، یکی از چالش های طراحی این پنت هاوس برای معمارانش می باشد. این پروژه با درجه بالایی از جزئیات در عناصر تشکیل دهنده اش، یک شخصیت هماهنگ و زیبا دارد و قادر به ایجاد احساسات مختلف در ساکنین خود می باشد. احساس لوکس بودن، احساس راحتی و صمیمیت، احساس امنیت و احساس شادی و سرزندگی چهار حسی هستند که معماران برای ایجاد آن در این واحد تلاش کردند.

پنت هاوس مدرن

تقسیم بندی فضاهای عمومی در پنت هاوس مدرن مگدالنا

فضاهای مشاع یا عمومی این پنت هاوس در دو حوزه کاملا مجزا اما مرتبط توسعه یافته است، یک سری از فضاها در لابی قرار دارند و محل ملاقات افراد با یکدیگر و جلسات نسبتا رسمی هستند. شما می توانید دوستان خود را در لابی ببینید یا با شریک کاری تان در این فضا ملاقات کنید.
یک سری دیگر از فضاها در بخش اتاق جلسات و سالن اجتماعات قرار گرفته اند که فضای مناسبی برای رویدادهای رسمی و کنگره ها و سمینارها می باشد. شما می توانید مهم ترین اتفاقات کاری خود را در این سالن ها برگزار کنید بدون آن که نیاز باشد مسافت زیادی را رانندگی کنید.

تقسیم بندی فضاهای خصوصی در پنت هاوس مدرن مگدالنا

اما فضای نیمه خصوصی پروژه، مانند اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، تراس و آشپزخانه به شیوه ی اروپایی طراحی شده است. شیوه ای که سادگی و راحتی رویکرد اصلی آن است. بنابراین فضایی که اوقات استراحت خود را در آن سپری می کنید بسیار ساده و دلنشین است. یکی از ویژگی های اصلی این فضا، ارتباط آن با بیرون است که از طریق تراس و پنجره بزرگ ایجاد شده است. این تراس در روز نور زیادی را وارد محیط می کند و شادابی و سرزندگی را همراه خود دارد. در شب نیز چشم اندازی سه بعدی و پاناروما را برایتان فراهم می کند. پس چه چیزی لذت بخش تر از زندگی در محیطی با این کیفیت است؟

پنت هاوس مگدالنا

فضای اتاق نشیمن در پنت هاوس مدرن مگدالنا

فضای اتاق نشیمن باعث ایجاد احساس راحتی و احساس پایداری در ساکنین می شود. با توجه به توزیع مناسب عناصر معماری در سراسر فضای این پنت هاوس، یک ترکیب بصری خاص در آن دیده می شود که می تواند از زوایای مختلف مورد توجه قرار گیرد. فضایی که برای هر سن و هر جنسیتی مطلوب است و کودکان و بزرگسالان کنار یکدیگر از آن می توانند استفاده کنند.
در عین حال همگنی و هماهنگی در مواد و مصالح این پنت هاوس نقش مهمی در زیبایی آن دارد. در این واحد با استفاده از کنتراست رنگ های گرم و تاریک یک ترکیب دلنشین و صمیمی ایجاد شده است. ترکیبی که نا امید کننده نیست و احساس محصوریت مطلوبی در شخص ایجاد می کند.
از سوی دیگر، فضای خصوصی این پنت هاوس مدرن همانند اتاق خواب ها با استفاده از رنگ های گرم، بهینه سازی نور در فضا و در عین حال ایجاد یک فضای راحت، فضای لذت بخشی را برای ساکنین ایجاد می کند. بازی با خطوط موجود در فضا و مبلمان، استفاده از بافت های ظریف، به تداوم بصری موفقی در این پروژه می انجامد.
به این ترتیب، پنت هاوس مذکور به عنوان یک پروژه جالب از نظر طراحی و برنامه ریزی فضای داخلی در این کشور معرفی شده است. طراحی که عناصر معماری آن هر دو قابلیت زیبایی شناختی، هویت و شخصیت را به خوبی دارا هستند.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه