گرانترین پنت هاوس های دنیا در سال ۲۰۱۸ برای اقامت موقت

گرانترین پنت هاوس های دنیا

در سراسر جهان، سوئیت های زیادی به صورت پنت هاوس های فرا لوکس وجود دارد که میزبان مقام های مهمی همچون ریاست جمهوری، بازیگران و خواننده ها، وزرا و سفرا و غیره می باشد. امروز در این متن قصد داریم شما را با پنت هاوس هایی آشنا کنیم که تقریبا همه چیز را برای اقامت لوکس در خود جای داده اند و توانسته اند در لیست ده تایی گران ترین پنت هاوس ها ی دنیا در سال ۲۰۱۸ قرار گیرند.
لوکس ترین پنت هاوس ها با داشتن دوازده اتاق خواب بزرگ و مجهز، پیانو، منظره های رویایی و داشتن بالکن خصوصی بسیار وسیع همراه استخر آب و گرم و سرد اقامتی بهشتی برایتان فراهم می کنند.
البته اگر می خواهید در یکی از این پنت هاوس های لوکس اقامت کنید، باید پول زیادی را بپردازید.
هر ساله Elite Traveler که یک مجله برای نشان دادن شیوه زندگی خصوصی جافراد متمول است، پنت هاوس های گران قیمت را دسته بندی می کند. دسته بندی زیر از یک تا ده بوده و به معرفی این نوع پنت هاوس ها می پردازد.

۱. Royal Penthouse Suite، هتل رئیس جمهور ویلسون ، ژنو

پنت هاوس هتل رییس جمهور ویلسون، با توجه به موقعیتی عالی که دارد یکی از گران قیمت ترین پنت هاوس ها ی دنیا است. منظره ی دیدنی به دریاچه ی زیبای ژنو، پنجره های بلند و وسیع از کف تا سقف با دیدی مشرف به مونت بلان، ۱۲ اتاق خواب مجهز و یک پیانو بزرگ در این پنت هاوس وجود دارد و معادل ۱۰۸،۷۲۲ دلار (دلار استرالیا) برای یک شب هزینه دارد.

پنت هاوس های فرالوکس

۲. Terrace Suite پنج اتاق، The Mark، نیویورک

برای هرشب اقامت در این گران ترین پنت هاوس ها ۱۰۱،۹۱۱ دلار باید بپردازید. این واحد دو هزار متر مربع مساحت داشته و به صورت دوبلکس یعنی در دو طبقه ساخته شده است. این پنت هاوس دارای یک تراس وسیع است که بیشترین دید از شهر را در بر می گیرد. همچنین مساحت تراس آن ۲۵۰۰ فوت مربع بوده و به منظره پارک مرکزی نیز دید دارد.

پنت هاوس های دنیا

۳. پنت هاوس  Grand Hyatt Cannes، مارتینز از گرانترین پنت هاوس ها ی جهان

پنت هاوس هتل مارتینز Grand Hyatt Cannes در طبقه هفتم واقع شده است و هر شب اقامت در آن معادل ۷۲۳۱۰ دلار هزینه در بر دارد. با اقامت در این پنت هاوس، شما در یک فضای مجلل ۳۲۲۹ متر مربعی با چهار اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری، آشپزخانه، تراس خصوصی و سرویس شخصی خدمه اقامت خواهید داشت.

اقامت موقت در پنت هاوس

۴. پنت هاوس، هتل Faena، میامی ، از لوکس ترین پنت هاوس های دنیا

یکی دیگر از گرانترین پنت هاوس ها  در شهر میامی بسیار شناخته شده است. زیرا در ارتفاع زیادی از سطح شهر قرار گرفته و دید رویایی به همه ی قسمت های آن دارد. هر شب اقامت در این پنت هاوس $ ۶۷،۹۳۲ هزینه دارد.
جالب است بدانید این واحد توسط باز لورمن و همسرش طراحی شده است، طراح فضای سبز کاترین مارتین است و پنت هاوس مذکور دارای پنج اتاق خواب با بالکن است.
لذا مهمانان می توانند از راحتی مجموعه خود لذت ببرند و هر یک در فضای مورد علاقه ی خود اقامت کنند.

پنت هاوس های لوکس دنیا

۵. Hilltop Villa، Laucala Island، فیجی

یکی دیگر از گرانترین پنت هاوس ها ی جهان در یکی از جزایر منحصر به فرد فیجی معروف به جزیره ی Laucala واقع شده است. جزایر این منطقه یکی از لوکس ترین استراحتگاه های موجود در جهان محسوب می شوند. Hilltop Villa، در جزیره Laucala واقع شده است و محلی بسیار گران با امکانات فراوان برای اقامت موقت افراد ثروتمند محسوب می شود. برای هرشب اقامت در این مجموعه باید ۱۴۰۰ دلار پرداخت نمایید. هنگام شب شما دیدی به یک تپه سبز و مشرف به منظره اقیانوس خواهید داشت که بسیار تماشایی است. استخر خصوصی، فضای بزرگ برای استراحت، اتاق های خواب بسیار لوکس، آشپز خصوصی، صندلی های گران و پرستار بچه، همه در اختیار شما هستند.

اقامت در گران ترین پنت هاوس های دنیا

۶. Grand Riad، هتل منصور، مراکش

Grand Riad پنت هاوسی شگفت آور و  بزرگ در هتل منصور است که در اصل توسط پادشاه محمد ولز سفارش داده شده است. به عبارت دیگر، این پنت هاوس بسیار فانتزی طراحی و ساخته شده است. هزینه هر شب اقامت در این پنت هاوس ۵۹۰ دلار است. این هتل سه طبقه در مراکش با دیوارهای طلایی، سنگ مرمر و مبلمان سفارشی ساخته شده است.

گران ترین پنت هاوس

۷. Penthouse Suite، Hotel Cala Di Volpe، Sardinia

هنگامی که در Porto Cervo، با فضایی طبیعی و بکر اقامت می کنید در حقیقت مجلل بودن را در کنار طبیعت تجربه خواهید کرد.
اقامت در یکی از گرانترین پنت هاوس های دنیا را تجربه می کنید که هزینه اش  از هر شب ۵۵۹ دلار شروع می شود. با اقامت در این واحد از منظره های زیبای خط ساحلی، سولاریوم، یک سالن بدنسازی و استخر خصوصی با تراس بزرگ لذت ببرید.

پنت هاوس هاس های فرالوکس دنیا

۸. Royal Suite، The Plaza، نیویورک

اقامت سلطنتی در پنت هاوس این هتل در پلازا، یک اقامت رویایی در مجموعه ای با شکوه و منسجم، به همراه سه خواب با دسترسی آسان به آسانسور خواهد بود.
این هتل در خیابان پنجم و منطقه ی فالوت پولیتزر افسانه ای قرار گرفته است. با اقامت در گران ترین پنت هاوس های دنیا از ۴۵۰۰ متر مربع بنا با یک اتاق غذاخوری رسمی، یک کتابخانه، یک منطقه ماساژ و استراحت بزرگ و یک پیانو لذت ببرید. هزینه ی هر شب اقامت در این پنت هاوس ۵۴۳۲۸ دلار می باشد.

پنت هاوس های جهان

۹. Princess Grace Suite، Hotel De Paris، Monaco

ابتدا جالب است بدانید این هتل که نمونه از  گرانترین پنت هاوس های دنیا است، میزبان پذیرایی عروسی شاهزاده رینر و شاهزاده خانم گریس، بوده است و هر شب اقامت در آن ۵۰۲۷۰ دلار هزینه دارد. پنت هاوس آن دو خوابه و آفتاب گیر است و دارای یک دفتر کار، یک جکوزی، سونا و یک استخر بی نهایت بزرگ می باشد.

مجلل ترین پنت هاوس های جهان

۱۰. Suite 5000، Mandarin Oriental نیویورک، نیویورک

پنت هاوس قرار گرفته در پنجاه و پنجمین طبقه هتل ماندارین شرقی نیویورک بسیار منحصر به فرد است و جزء گرانترین پنت هاوس های دنیا محسوب می شود. این اقامتگاه شیک ۴۸۸۸۸ دلار برای هر شب هزینه دارد که یک منظره دیدنی از شهر نیویورک، یک کتابخانه ی عظیم از فیلم و موسیقی در اختیارتان می گذارد.
شما می توانید به طور نامحدود به موسیقی های ارزشمند آکادمی رکوردز گوش دهید و از دیوار هایی که دارای پرتره های هنری هستند لذت ببرید.
این پنت هاوس سه اتاق خواب بزرگ در اختیارتان قرار می دهد که هر آنچه بخواهید در آن موجود است.

گران ترین پنت هاوس های نیویورک

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه