با مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان آشنا شویم

مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان

مرتفع‌ ترین پنت هاوس‌ های جهان، واحد های لوکس و مدرنی هستند که در مقایسه با سایر پنت‌هاوس‌ ها، گران‌تر بوده و معمولاً مورد پسند آن دسته از افرادی هستند که سبک زندگی لاکچری را ترجیح می‌دهند. این گران ترین پنت هاوس‌ها در بالاترین نقطه برج‌های بلند و آسمان خراش‌ها در سراسر دنیا ساخته شده‌اند. پنت هاوس‌های لوکس در جهان، مورد علاقه افراد زیادی هستند و بهترین مکان برای زندگی به شمار می‌روند. این آپارتمان‌ها در متراژ زیاد ساخته شده‌اند و مجهز به تمام امکانات رفاهی می‌باشند. در این قسمت شما را با ۱۰ مورد از مرتفع‌ترین پنت‌ هاوس‌های جهان آشنا می‌کنیم.

۱۰ مورد از برترین و مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان

۱-پنت هاوس Tour Oden، موناکو

پنت هاوس Tour Oden در شهر موناکو، یکی از مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان است که توانسته از نظر معماری و زیبایی، گوی سبقت را از تمام پنت هاوس‌های جهان برباید. این پنت‌هاوس منحصر به فرد در مرتفع‌ترین ساختمان‌ها در موناکو ساخته شده و بسیار گران‌قیمت است. ارزش این پنت هاوس، چیزی معادل ۳۲۷ میلیون دلار تخمین زده شده است. ارتفاع پنت هاوس Tour Oden از سطح دریا حدود ۱۷۰ متر بالاتر می‌باشد. این واحد بسیار لوکس و مدرن، مجهز به ۵ اتاق خواب، ۳ حمام، بالکن در فضای باز، استخر شنا، آسانسور اختصاصی و … می‌باشد. پنت هاوس Tour Oden در موناکو بهترین مکان برای زندگی و همچنین برای تماشای منظره شهر از ارتفاع بلند است. اگر این پنت هاوس را برای خرید یا سکونت انتخاب کنید، بی‌شک از نمای آن حیرت زده می شوید.

پنت هاوس TOUR ODEN، موناکو

۲-پنت هاوس ONE57، نیویورک

پنت هاوس ONE57 در شهر نیویورک آمریکا، یکی دیگر از مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان محسوب می‌شود. جای بسی شگفتی است اگر بیان کنیم این واحد لوکس و منحصر به فرد در نیویورک، دقیقاً در قلب شهر، جایی که پارک مرکزی نیویورک قرار دارد، در یک آسمان خراش ۹۰ طبقه ساخته شده است. این پنت هاوس دوبلکس مجهز به ۶ اتاق خواب، استخر، یک سالن بزرگ درست روی سقف، باغ با نمای شیشه‌ای و … می‌باشد. به نظر شما زندگی در چنین پنت هاوس باشکوهی، هیجان انگیز نیست؟

پنت هاوس ONE57، نیویورک

۳-پنت هاوس خیابان مَدیسون (Madison Avenue)، نیویورک

پنت هاوس خیابان مدیسون، یکی از شگفت انگیزترین و مرتفع ترین پنت هاوس‌های جهان است. این واحد مدرن و بی‌نظیر توسط اِران (Eran) و چِن (Chen) در طبقه ۲۷ ی برج بلند طراحی شده است. پنت هاوس مدیسون در مساحتی به وسعت ۱۸۰۰۰ فوت مربع ساخته شده و یک واحد دوبلکس مجهز به ۶ اتاق خواب و ۱۲ حمام است. در این پنت هاوس برای رفاه تک تک افراد، امکانات کاملی در نظر گرفته شده است. فضای داخلی این آپارتمان لوکس، زیبا و فانتزی طراحی شده اما بسیار راحت و چشم نواز می‌باشد.

پنت هاوس خیابان مَدیسون (MADISON AVENUE)، نیویورک

۴-ساختمان فرِمونت (Fremont)، کالیفرنیا

جایی در ساحل غربی در کالیفرنیا که بلندترین ساختمان‌ها در آنجا قرار دارند، ساختمان فرِمونت، یک پنت هاوس زیبا را بر بالای طبقه هفتادم خود جای داده است. پنت هاوس ساختمان فرِمونت به عنوان مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان در کالیفرنیا، آپارتمان حیرت‌انگیزی را برای زندگی لوکس معرفی می‌کند. نمای این پنت هاوس به منظره پل گلدن گیت (The Golden Gate Bridge) و خلیج سان فرانسیسکو (San Francisco Bay) مشرف می باشد.

ساختمان فرِمونت (FREMONT)، کالیفرنیا

۵-عمارت Wallich، سنگاپور

مجموعه‌ای متشکل از تعداد ۱۸۱ پنت هاوس، ساختمان Wallace، بلندترین برج مسکونی سنگاپور به شمار می‌رود. پنت هاوس‌های این مجتمع را می‌توان به نوعی، مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان به شمار آورد. پنت هاوس‌هایی با بهترین و زیباترین طراحی دکوراسیون داخلی، باغی بر روی بام، نورپردازی منحصر به فرد و خیره کننده، استخر و مبلمان مدرن، نمونه ای از امکانات پنت هاوس‌های عمارت Wallich هستند. این پنت هاوس‌های سه طبقه با دیوارهای شیشه‌ای، شبیه به آنچه در باغ‌های شخصی وجود دارند، به شیوه‌ای بسیار ماهرانه ساخته شده اند. مرتفع‌ترین پنت هاوس جهان در سنگاپور را می‌توانید در این عمارت خریداری کنید.

عمارت WALLICH، سنگاپور

۶-پنت هاوس ۵۶ Leornard، نیویورک

پنت هاوس ۵۶ Leornard در نیویورک، یکی دیگر از مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان است. این واحد لوکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه یک زندگی لاکچری در آمریکا می‌باشد. نمای این پنت هاوس به ویژه در شب، چشم نواز و رویایی است. منظره نورانی و پرهیاهوی شهر نیویورک را می‌توانید از بالای این برج زیبا تماشا کنید.

پنت هاوس 56 LEORNARD، نیویورک

۷-پنت هاوس خانه درخت (House of the Tree)، چین

پنت هاوس House of the Tree توسط دو طراح به نام‌های آندرا دِستِفانس (Andra Destefanis) و فیلیپو گامبانی (Fillipo Gambani) و شرکت آن‌ها در شهر شانگهای چین ساخته شده است. House of the Tree یکی از مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان است که در طبقه ۴۸ و ۴۹ یک برج بلند قرار دارد. معماری این برج در تمام چین منحصر به فرد است. House of the Tree در وسعتی به مساحت ۶۱۶ فوت مربع ساخته شده و مجهز به ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، اتاق نشیمن، فضای خصوصی برای پذیرایی از مهمان‌ها در طبقه دوم می‌باشد. این واحد بی‌نظیر دارای تراس و استخر شنا نیز می‌باشد.

پنت هاوس خانه درخت (HOUSE OF THE TREE)، چین

۸-پنت هاوس South Bank Tower، لندن

یکی از مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان ، پنت هاوس South Bank Tower در لندن است. این پنت هاوس در یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر ساخته شده است. طراحی مدرن، اختصاصی و بی‌همتا که می تواند ذوق و هیجان شما را برانگیزد، مهم‌ترین ویژگی این پنت هاوس لوکس است. اتاق‌های نشیمن با نمای ویژه، اتاق نوشیدنی، اتاق خواب، استخر درون ساختمان و … به طرز حرفه‌ای طراحی و اجرا شده‌اند. از این پنت هاوس می‌توانید منظره کلیسای سنت پاول، خانه پارلمانی و پل برج را تماشا کنید.

پنت هاوس SOUTH BANK TOWER، لندن

۹-پنت هاوس هِرون (The Heron)، لندن

مرتفع‌ترین پنت هاوس های جهان و دومین پنت هاوس گران‌قیمت در شهر لندن، پنت هاوس هرون نام دارد. این واحد لوکس در یک ساختمان ۹۰ طبقه در مرکز شهر ساخته شده است. تمام امکانات رفاهی نظیر سالن ورزشی، کلوب، باغ، زمین بازی و فضای سبز و .. در این پنت هاوس وجود دارند. منظره این پنت هاوس به تمام شهر لندن مشرف می‌باشد.

پنت هاوس هِرون (THE HERON)، لندن

۱۰-پنت هاوس ۱۶۶ Leroy، منهتن

اگر ساختمان ۱۵ طبقه‌ای که پنت هاوس ۱۶۶ Leroy در شهر منهتن در آن قرار دارد، ارتفاع زیادی ندارد اما گران‌ترین پنت هاوس شهر محسوب می‌شود. این پنت هاوس را می‌توان جزو مرتفع‌ترین پنت هاوس‌های جهان به شمار آورد؛ این آپارتمام لوکس در مساحتی به وسعت ۷۷۵۰ فوت مربع ساخته شده و دارای تراسی با مساحت ۵۱۴۰ فوت مربع می‌باشد.

 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه