اجرای دکوراسیون متفاوت در پنت هاوس‌ها با تابلوهای نقاشی

اجرای دکوراسیون متفاوت در پنت هاوس‌ها با تابلوهای نقاشی

دکوراسیون پنت هاوس‌ ها ، مهم‌ترین بخش طراحی و ساخت این نوع ساختمان‌ های مسکونی به شمار می‌ رود. به عبارت ساده‌ تر، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای یک پنت هاوس، تعیین کننده زیبایی نمای داخلی و البته افزایش احتمال فروش آن خواهد بود. قطعاً شما هم ترجیح می‌دهید در پنت هاوسی ساکن باشید که نمای داخلی آن در اتاق‌های خواب، اتاق نشیمن یا اتاق مطالعه، زیباترین منظره را مقابل چشمان شما به نمایش بگذارد.

دکوراسیون پنت هاوس‌ها را معمولاً می‌توان با ابزارها، وسایل و طرح‌های متنوع و منحصر به فرد اجرا نمود. یکی از عناصری که نقش زیبایی شناختی در نمای دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها ایفا می‌کنند، تابلوهای نقاشی هستند. تابلوهای نقاشی به هر سبک و شیوه هنری که اجرا شده باشند، بهترین گزینه برای تزئین دیوارهای داخلی ساختمان به شمار می‌روند.

دکوراسیون پنت هاوس‌ ها

نوع تابلوی نقاشی، سبک هنری و ابعاد تابلو باید با دکوراسیون پنت هاوس‌ها از نظر رنگ و هارمونی، متناسب باشد. یک متخصص طراحی دکوراسیون قادر است طرح‌های بی‌نظیری برای نمای درون یک پنت هاوس لوکس ارائه دهد، به گونه‌ای که با یک آپارتمان عادی در برج مرتفع، تفاوت داشته باشد.

تزئین دیوارها، راهکاری ایده‌آل برای نصب تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌ها

نصب تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌ها

هنر تزئین دیوار برای ایجاد جلوه‌ای زیبا در دکوراسیون پنت هاوس‌ها اغلب به عنوان یک حرفه و تخصص قلمداد می‌شود. این کار باید پس از پایان رنگ‌آمیزی دیوارها اجرا شود. پیشنهاد می‌کنیم هنگامیکه سایر مبلمان و لوازم داخلی پنت هاوس را قرار دادید، نسبت به خرید یا انتخاب تابلوهای نقاشی دیواری برای نمای دکوراسیون داخلی اقدام کنید.

گاهی لازم است برای دکوراسیون پنت هاوس، تابلوهای نقاشی متنوعی خریداری کنید و هر یک را در مکان معینی از ساختمان نصب کنید. برخی از طراحان دکوراسیون اعتقاد دارند تکنیک برجسته کردن دیوارها هم یکی از شیوه‌های جذاب در دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها است.

علاوه بر تابلوهای نقاشی، سایر دیوارکوب‌هایی که به عنوان تابلوی دیواری به کار می‌روند را نیز می‌توانید در دکوراسیون پنت هاوس‌ها به کار گیرید. به طور مثال، حج‌های هندسی مانند شش ضلعی‌ها، مربع‌ها، چهارچوب‌های برش خورده شبکه مانند، شلف‌ها و قفسه‌هایی با قطر باریک و … بهترین مدل‌هایی هستند که زیبایی دیوار داخلی پنت هاوس‌ها را دوچندان می‌کنند. نمونه‌هایی از این دکوراسیون را می‌توانید در شکل‌های زیر مشاهده کنید.

جلوه‌ای زیبا در دکوراسیون پنت هاوس‌ها

جلوه‌ های زیبا در دکوراسیون پنت هاوس‌ها

طراحی پنت هاوس‌ ها

اجرای دکوراسیون در پنت هاوس‌ها

تابلوهای نقاشی چند تکه (متقارن – نامتقارن) نیز یکی دیگر از عناصری هستند که می‌توان از آن‌ها برای اجرای دکوراسیون پنت هاوس‌ها استفاده کرد. تابلوهای چند تکه معمولاً به دو شکل متقارن و نامتقارن تولید می‌شوند. تابلوهای نقاشی متقارن، تابلوهایی هستند که به شکل مربع یا مستطیل بوده و ابعاد آن‌ها یکسان است؛ اما تابلوهای چند تکه نامتقارن، تابلوهایی هستند که ابعاد آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. تابلوهای نقاشی، صرف‌نظر از نوع سبک هنری که در خلق آن‌ها استفاده شده است، زیباترین آثار هنری هستند که وجود آن‌ها در ایجاد جلوه‌های زیبای دکوراسیون پنت هاوس‌ها لازم و ضروری است.

اجرای دکوراسیون پنت هاوس‌ها

اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها

اجرای دکوراسیون پنت هاوس‌ها ی زیبا

اجرای دکوراسیون پنت هاوس‌های لوکس

تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌ها

بهترین مکان برای نصب تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌ها

به دلیل اینکه فضای درونی یک پنت هاوس، وسیع و گسترده است، تابلوهایی که برای نمای دکوراسیون پنت هاوس ها استفاده می‌شوند معمولاً دارای ابعاد بزرگی هستند. برخی از طراحان دکوراسیون عقیده دارند استفاده از چند تابلو با ابعاد متوسط یا کوچک در کنار یکدیگر و با آرایش خاص می‌تواند زیبایی دیوار را دو چندان کند.

بهترین مکان برای نصب تابلوها روی دیوار داخلی پنت هاوس‌ها لوکس، دیوار پشت مبلمان، کاناپه، کنار میز تلفن، پشت آباژور کنار سالن، کنار آینه و … می‌باشد. آنچه می‌تواند بر جلوه تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌ها بیافزاید، استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد نورپردازی است. نور، عنصری است که زیبایی تابلوها را بیشتر جلوه می‌دهد.

نصب تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌

تابلوهای نقاشی در دکوراسیون پنت هاوس‌

نکته مهم دیگر در انتخاب و نصب تابلوهای نقاشی در فضای داخلی دکوراسیون پنت هاوس‌ها است، هماهنگی رنگ تابلو و رنگ مبلمان داخلی می‌باشد. به طور مثال اگر مبلمان شما از نوع مدرن با طیف خاکستری و سفید است، به نظر می‌رسد تابلوهای نقاشی که رنگ‌های سبز روشن، زرد ملایم و سفید – خاکستری در آن به کار رفته است برای نصب روی دیوار مناسب‌تر باشد و یا اگر از رنگ‎های تند و آتشین در تابلو استفاده شده است بهتر است برای نصب در کنار مبلمانی انتخاب شود که دارای رنگ تیره هستند.

ارتفاع سقف نیز در دکوراسیون پنت هاوس‌ ها و در انتخاب تابلوی نقاشی و نحوه نصب آن مؤثر است. اگر ارتفاع سقف پنت هاوس در برخی قسمت ها کوتاه‌تر است، به نظر می‌رسد اگر تابلوها را به صورت عمودی روی دیوار نصب کنید، زیباتر باشد. برای دیوارهای وسیع‌تر در دکوراسیون پنت هاوس، نصب تابلو به صورت افقی مناسب ‌تر است. نمونه‌هایی از انواع نصب تابلو روی دیوار را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

دکوراسیون پنت هاوس های لوکس

دکوراسیون پنت هاوس های مدرن

دکوراسیون پنت هاوس های زیبا

دکوراسیون پنت هاوس با تابلو نقاشی

دکوراسیون و طراحی داخلی پنت هاوس

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه