ایده‌های جذاب برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس با مجسمه

ایده‌های جذاب برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس با مجسمه

دکوراسیون داخلی پنت هاوس ، سبک متفاوتی از معماری و طراحی هنری را در یک فضای مسکونی معرفی می‌ کند. برای طراحی دکوراسیون داخلی این نوع واحدهای لوکس و مدرن از تمام عناصر زیبایی شناختی در دنیای هنر و معماری استفاده می‌شود. 

بزارها و لوازم هنری با هر رنگ، شکل، ابعاد و اندازه‌ای که باشند برای ایجاد نماهای متفاوت در فضای درون یک پنت هاوس مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلوهای نقاشی، میزهای کوچک و بزرگ، صندلی‌های مدرن با اشکال غیر معمولی و البته مجسمه‌ها، همه از ابزارهای لازم برای طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس به شمار می‌روند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و زیباترین ایده‌های چیدمان پنت هاوس‌ها با استفاده از مجسمه‌ها آشنا کنیم.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس که مانند یک مجسمه شیشه‌ای به نظر می‌رسند

دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس

دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها

زیبایی و نقطه تمایز دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس، صرفاً در استفاده از هنرهای مدرن نیست، بلکه فضای درونی پنت هاوس نیز خود می‌تواند به عنوان یک دکور معرفی شود. دیوارها و سقف پنت هاوس‌ها را می‌توان به عنوان ابعاد یک مجسمه بزرگ تصور کرد و آن‌ها را به شیوه‌ای بسیار ماهرانه ساخت. بافتی که برای دیوارها در نظر گرفته می‌شود، تأثیر مهمی در جلوه نمای دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

تکنیک نورپردازی و انتخاب رنگ دیوارها، عامل مهم دیگری است که دکوراسیون داخلی پنت هاوس را متحول می‌سازد. انعکاس نور از پنجره‌ها که بر روی کف پنت هاوس ایجاد می‌شود، جلوه دیوارها را چند برابر می‌کند. در این فضای بسیار جذاب با هارمونی هیجان‌انگیز، انتخاب مبلمان مدرن و ساده، یک اقدام حرفه‌ای به نظر می‌رسد. در همین راستا استفاده از شیشه در نقاط مختلف پنت‌هاوس موجب می‌شود چشم مشتریان به سمت طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس خیره شود. این نمونه‌ها را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

طراحی داخلی پنت هاوس

طراحی دکوراسیون پنت هاوس

دکوراسیون پنت هاوس

طرح‌های متنوع از انواع مجسمه برای طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

انواع مجسمه برای طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

مجسمه‌ها عناصر زیبا و جذابی هستند که به منظور ایجاد تغییراتی منحصر به فرد در یک یا چند قسمت از دکوراسیون داخلی پنت هاوس به کار می‌روند. مجسمه‌ها ابعاد، اندازه و طرح‌های متنوعی دارند؛ یک مجسمه می‌تواند به شکل حیوانات یا انسان‌ها و یا حتی به شکل احجام هندسی ساخته شود. مجسمه‌هایی که در فضای داخلی آپارتمان‌ها قرار می‌گیرد بسته به وسعت اتاق یا سالن، متفاوت انتخاب می‌شود. 

به طور مثال، مجسمه‎های بلند و ایستاده اغلب برای قرار دادن در کنار سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن مناسب هستند. از مجسمه‌های کوتاهتر برای روی میز یا قرار دادن بر روی دکورها و شلف‌های دیواری استفاده می‌شود. انتخاب طرح مجسمه‌هایی که قرار است در دکوراسیون داخلی پنت هاوس به کار روند با نظر طراح دکوراسیون انجام می‌گیرد. برای آشنایی با نحوه قرار دادن مجسمه‌ها در فضای داخلی پنت هاوس‌ها می توانید تصاویر زیر را مشاهده کنید.

فضای داخلی پنت هاوس‌ها

نمای داخلی پنت هاوس‌ها

مجسمه در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

مجسمه در طراحی داخلی پنت هاوس

مجسمه در دکوراسیون داخلی پنت هاوس

مجسمه در طراحی دکوراسیون پنت هاوس

استفاده از مجسمه در طراحی پنت هاوس

دکوراسیون داخلی پنت هاوس با مجسمه‌هایی به سبک موزه

شاید بارها برای شما اتفاق افتاده است که وارد یک پنت هاوس یا آپارتمان بزرگ شده‌اید و احساس نموده‌اید گویی به داخل یک موزه قدم گذاشته‌اید. دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ هایی که بیشتر به موزه شباهت دارند از سبک معماری کلاسیک برای طراحی استفاده کرده‌اند. به طور مثال، مجسمه بزرگی از یک جنگجوی رومی با سپر و شمشیر در دست که درست در وسط سالن ورودی قرار گرفته است، زیبای نمای ورودی پنت هاوس را چند برابر کرده است. 

گاهی مجسمه‌های بزرگ از حیوانات مانند شیر، بز، اسب، گوزن یا خرس در کنار سالن پذیرایی پنت‌هاوس‌ها قرار داده می‌شوند تا نمایی بی‌نظیر را برای مهمانان ایجاد کنند. این دکوراسیون داخلی پنت هاوس، تنها مورد علاقه تعداد افراد کمتری از ساکنین پنت هاوس ها قرار دارد.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس با مجسمه‌هایی به سبک موزه

اغلب افرادی که در پنت هاوس‌های لوکس زندگی می‌کنند ترجیح می‌دهند دکوراسیون داخلی پنت‌هاوس به سبک مدرن، ساده و در عین حال، جذاب طراحی و اجرا شود. به طور مثال، استفاده از مجسمه‌های متوسط با طرح‌های خلاقانه که بر روی میز یا قفسه‌های دیواری سالن قرار گرفته‌اند، برای این دسته از افراد، مناسب‌تر است. 

برخی دیگر از ساکنان پنت هاوس‌های لوکس تمایل دارند از مجسمه‌های تمثال هنرمندان یا افراد سرشناس تاریخ برای طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس استفاده کنند. به طور مثال، مجسمه بزرگی از نمای چهره هردوت، تاریخ شناس معروف یونانی، مجسمه ناپلئون بناپارت، فرمانده ارتش فرانسه یا مجسمه‌های شاعران و نویسندگان و … برای قرار دادن در کنار سالن‌های پنت هاوس‌های لوکس، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز می‌باشد. استفاده از مجسمه‌های خاص که با استفاده از متریالی غیر از گچ ساخته شده‌اند نیز می‌تواند زیبایی فضا را دو چندان نماید. مجسمه‌هایی از فلز یا پلاستیک و … نمونه‌هایی از این کاربردها هستند.

زندگی در پنت هاوس های لوکس

دکوراسیون پنت هاوس های لوکس

دکوراسیون پنت هاوس های زیبا

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه