یکی از این پنت هاوس‌های لوکس را برای خرید انتخاب کنید

خرید پنت هاوس‌ لوکس

پنت هاوس‌ های لوکس ، واحدهای آپارتمانی مجهز و مدرنی هستند که در برج‌ های مسکونی بلند با منظره‌ های زیبا رو به دریا، دریاچه یا کوهستان ساخته می‌ شوند. زندگی در این مدل آپارتمان‌ها، لذت و هیجان خاصی دارد. بسیاری از افراد سرشناس و مشهور جهان دست به خرید پنت هاوس لوکس می زنند. این سبک زندگی علیرغم اینکه جذابیت زیادی دارد اما هزینه‌های گران را به ساکنان تحمیل می‌کند.
بنابراین اگر قصد خرید پنت هاوس لوکس در شهرهای مختلف جهان را دارید بهتر است قبل از خرید، بودجه مالی خود و تمام هزینه‌‌های یک پنت هاوس لوکس را بررسی کنید. در این مطلب سعی داریم شما را با بهترین و زیباترین پنت هاوس‌های لوکس آشنا کنیم. این آپارتمان‌های مدرن در شهرهای مختلف ساخته شده‌اند. لطفاً با ما همراه باشید.

اقامت در این ۵ پنت هاوس‌های لوکس می‌تواند دنیای جدیدی از سبک زندگی را به شما معرفی کند.

 

۱-خرید پنت هاوس در برج دو کورنیشه (Two of The Corniche)، لندن

خرید پنت هاوس در برج دو کورنیشه

یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر لندن در برج دو کورنیشه قرار دارد. ساختمان این واحد مدرن به گونه‌ای ساخته شده است که منظره ۳۶۰ درجه به نمای کلی شهر لندن دارد. خانه پارلمانی لندن و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر را می‌توانید از تراس یا پنجره اتاق‌های این پنت هاوس تماشا کنید. این واحد در سال‌های اخیر توسط دو طراح به نام جیمز و بخشی از تیم گروهی بِرکلی طراحی شد؛ ۴ اتاق خواب در فضایی به مساحت ۶۹۰۳ فوت مربع راه‌اندازی شد.

این پنت هاوس در طبقه ۲۵ و ۲۶ این برج واقع شده است. نمای داخلی و همچنین معماری این پنت هاوس لوکس به شیوه‌ای بسیار ماهرانه ساخته شده و نمای پانورامایی به شهر، لذت زندگی در این واحد را چند برابر می‌سازد. این پنت هاوس مجهز به راهروهای دوقلو و سالن پذیرایی از مهمان‌ها است؛ آشپزخانه این واحد دارای تمام امکانات رفاهی و تجهیزات است و برای آن یک تراس بزرگ به مساحت ۱۷۷۶ فوت مربع طراحی شده است. سالن بدنسازی، استخر و کلوب نیز در این پنت هاوس وجود دارند. مبلمان این آپارتمان به سبک مدرن و با بهترین چیدمان انتخاب شده‌اند. خرید این پنت هاوس، سبک جدیدی از زندگی را در شهر لندن به شما نمایان می‌کند. قیمت خرید این واحد، حدود ۲۲۰۰۰۰۰۰ یورو ثبت شده است.

۲-خرید پنت هاوس‌ لوکس سه طبقه در آستون مارتین (Aston Martin)، میامی

خرید پنت هاوس‌های لوکس سه طبقه در آستون مارتین (ASTON MARTIN)، میامی

واحد مدرن سه طبقه با معماری خیره‌کننده در آستون ایالت میامی، یکی از پنت هاوس‌های لوکس آمریکا است که خرید آن، برابر با اوج شکوه و هیجان خواهد بود. این واحد سه طبقه لوکس و زیبا در طبقات ۶۳ تا ۶۵ یک برج ساخته شده‌اند. در طبقه دارای مساحتی حدود ۲۳۷۰۰ فوت مربع است و شامل ۶ اتاق خواب، ۷ حمام، اتاق مخصوص صرف شام، ۶ فضای تفریح و بازی، دو آشپزخانه تابستانی، فضای باز و لابی خصوصی می‌باشد. در این پنت هاوس، فضای خصوصی برای استراحت و خواب نیز طراحی شده است. استخر و سالن بدنسازی، از دیگر امکانات این پنت هاوس هستند.

ساکنین این پنت هاوس‌های لوکس به تمام امکانات برج دسترسی دارند. اتاق کنفرانس، سالن بازی کودکان، سینما، سالن آرایش، سونا، زمین گلف و بسیاری موارد دیگر در این برج بلند وجود دارند. قیمت خرید این پنت هاوس استثنایی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

۳-خرید پنت هاوس ولانته (Volante)، دوبی

خرید پنت هاوس ولانته دبی

یکی از پنت هاوس‌های لوکس دوبی، آپارتمان زیبا و بسیار مجللی است که در طبقه ۳۵ برج بلند در مساحتی به وسعت ۱۰۷۰ فوت مربع ساخته شده است. اتاق خصوصی مجهز به فضای تعویض لباس، ۲ آشپزخانه، سالن مطالعه، ۵ حمام و ۲ اتاق نشیمن بسیار بزرگ با فضای مخصوص شام برای این آپارتمان بزرگ طراحی شده است. تراس این پنت هاوس، ۶۴۰ فوت مربع وسعت دارد. ساکنین این پنت هاوس مجلل می‌توانند از امکانات برج نظیر سالن بدنسازی و تناسب اندام، اتاق کنفرانس، سونا، کافه، باغ، اتاق یوگا و ماساژ بهره‌مند شوند. قیمت خرید پنت هاوس ولانته، حدود ۸ میلیون یورو ثبت شده است.

۴-خرید پنت هاوس لوکس در وایه آ (Waiea)، هاوایی

خرید پنت هاوس لوکس در وایه آ (WAIEA)، هاوایی

یکی از پنت هاوس‌های لوکس هاوایی در ویه آ و در منطقه هونولولو قرار دارد. نمای این پنت هاوس زیبا و شیک به آب‌های اقیانوس مشرف می‌باشد. با خرید این پنت هاوس در هاوایی می‌توانید از تماشای منظره نیلگون اقیانوسی لذت ببرید. ۶ اتاق خواب، ۶ حمام با فضای کافی برای زندگی در مساحتی به وسعت ۸۴۸۵ فوت مربع ساخته شده است. یک استخر خصوصی، فضای مخصوص صرف شام و آشپزخانه نیز در این پنت هاوس لوکس وجود دارد. در این برج بلند، سالن سینما و باشگاه ورزشی نیز برای ساکنان ساخته شده است. قیمت خرید این پنت هاوس منحصر به فرد، معادل ۳۵ میلیون دلار ثبت شده است.

۵-خرید پنت هاوس ۵۲۰ غربی در خیابان شماره ۲۸؛ نیویورک

خرید پنت هاوس 520 غربی در خیابان شماره 28؛ نیویورک

یکی از بی‌نظیرترین معماری‌ پنت هاوس‌های لوکس را می‌توانید در نمای داخلی و بیرونی پنت‌هاوس ۵۲۰ غربی در نیویورک مشاهده کنید. طراحی پنت هاوس این بنای منحصر به فرد در شهر شلوغ و پرهیجان نیویورک بر عهده معمار معروف، زاها حدید (Zaha Hadid) بوده است. این آپارتمان لوکس با تراس‌های بزرگ در سه طبقه و در مساحتی به وسعت ۲۰۰۰ فوت مربع طراحی شده است.

نمای شمالی، جنوبی و شرقی این ساختمان به منهتن مشرف است. ۵ اتاق خواب، ۶ حمام و آسانسور اختصاصی برای این پنت هاوس طراحی شده است. اتاق نشیمن، آشپزخانه، کتابخانه، استخر، سوئیت تفریحی و پارکینگ اختصاصی، نمونه‌های دیگری از امکانات این پنت هاوس در نیویورک هستند. قیمت خرید این واحد، ۵۰ میلیون دلار ثبت شده است.

پنت هاز

پنت هاز بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس میباشد. این مجموعه تلاش میکند اطلاعات دقیق و با ارزشی را در زمینه پنت هاوس های ایران و جهان ارائه دهد. در ضمن در این سایت شرایطی فراهم شده که علاقه مندان به خرید و فروش پنت هاوس و یا اجاره پنت هاوس در بخش آگهی های پنت هاوس این موارد را مورد بررسی قرار دهند. ضمنا با عضویت در سایت پنت هاز به رایگان میتوانید اطلاعات پنت هاوس خود را برای فروش و یا اجاره درج نمائید.

 

پنت هاز ; بانک اطلاعات پنت هاوس کشور

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا