استفاده از المان های فرهنگی هندی در طراحی پنت هاوس های لوکس اروپایی

المان های هندی در طراحی پنت هاوس های لوکس

در دنیای امروزی، طراحی داخلی هر محیطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجایی که ما بیشتر زمان خود را در محل کار و خانه می گذرانیم؛ طراحی داخلی این محیط ها می تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلامت روح و روان ما داشته باشد. پنت هاوس ها نیز از این اصل مستثنی نیستند و سبک هندی در طراحی پنت هاوس چنین تاثیر مثبتی را بر مالکان خود دارد. 

قیمت گزاف پنت هاوس و انتظارات بالای خریداران

طراحی پنت هاوس می تواند به نوبه خود بسیار چالش برانگیز و دشوار باشد. دوست داران پنت هاوس در سرتاسر دنیا، مبلغ بسیار زیادی را برای خرید ملک خود صرف می کنند و در نتیجه ی آن انتظارات بسیار زیادی نیز دارند. طراحی پنت هاوس به گونه ای که به آن شخصیت منحصر به فردی ببخشد و خاص باشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید پنت هاوس، سرمایه گذاری قابل توجه

به بیان دیگر، خریداران پنت هاوس علاقه ای به صرف بخش بزرگی از سرمایه ی خود برای خرید خانه ای که می تواند شبیه هر خانه ی دیگری باشد، ندارند. آن ها می خواهند در ازای این سرمایه گذاری قابل توجه، صاحب ملکی خاص و رویایی شوند. به همین دلیل است که سبک های مختلف در طراحی کلی پنت هاوس رعایت می شود. اینگونه طراحی متنوع علاقه و الویت های صاحبان پنت هاوس را برآورده می سازد.

طراحی پنت هاوس به سبک هندی

ما در این مقاله به بررسی استفاده از المان های سبک هندی در طراحی پنت هاوس های مختلف می پردازیم. فرهنگ هندی و استفاده از این سبک در بسیاری از خانه ها و پنت هاوس های اروپایی محبوبیت روز افزونی پیدا کرده است. گرما و احساس سرزندگی از یک سو، رمز و راز و همچنین مفاهیم بنیادی و زیبایی که در استایل هندی نهفته است از سویی دیگر، سبب محبوبیت روز افزون آن در میان مردمی از جوامع مختلف شده است.

طراحی داخلی به سبک هندی یکی از جالب ترین و پیچیده ترین سبک ها در طراحی داخلی است. به سبب وجود تفاوت های فرهنگی، تاریخی و هنری در سرتاسر این کشور، این سبک از تنوع خوبی نیز برخوردار است. با این حال برخی از عناصر در این سبک از طراحی داخلی، میان بخش های مختلفی از کشور هند مشترک هستند و معمولا در طراحی پنت هاوس های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرند.

المان های سبک هندی در طراحی پنت هاوس

طراحی پنت هاوس با توجه به المان های سبک هندی: رنگ ها

یکی از ویژگی های مهم در سبک هندی، رنگ ها هستند. گستره ی متنوعی از رنگ ها در سبک هندی می تواند هر کسی را وسوسه کند. اما باید توجه داشت که رنگ ها بیش از هر چیز دیگری می توانند هرج و مرج بصری ایجاد کنند در نتیجه انتخاب رنگ ها در سبک هندی باید با دقت و حوصله ی بسیار زیاد انجام شود.

طراحی پنت هاوس با توجه به المان های سبک هندی: مبلمان

مبلمانی از جنس چوب یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها در طراحی داخلی به سبک هندی هستند. انتخاب مبلمانی که با توجه به شمایل و فرهنگ هند حکاکی شده است در کنار استفاده از المان های تزئینی از جنس فلز و یا عقیق می تواند تکمیل کننده ی یک فضای زیبا و تاثیر گذار با حال و هوای هند باشد.

به هنگام طراحی پنت هاوس به سبک هندی به کابینت ها و کمد ها نیز باید توجه ویژه ای شود. کمد هایی با طرح های مشبک و از جنس چوب نقش بسیار مهمی را در طراحی داخلی به سبک هندی بازی می کنند. استفاده از آن ها در طراحی پنت هاوس می تواند زیبایی و اصالت فضا را دو چندان کند. در این سبک از طراحی داخلی، مبلمان دارای ارتفاع های متفاوت هستند و این امر از ایجاد یک فضای یکنواخت در داخل محیط جلوگیری می کند و پویایی را به داخل پنت هاوس شما می آورد.

سبک هندی در طراحی پنت هاوس

طراحی پنت هاوس با توجه به المان های سبک هندی: تزئینات

بدون شک طراحی داخلی به سبک هندی یکی از غنی ترین انواع سبک ها از نظر تزئینات است. آینه ها، سنگ های طبیعی، فلزات و عاج فیل با رنگ های بسیار متنوع و زیبا نقش بسیار مهمی را در زمینه ی تزئینات در طراحی داخلی به سبک هندی بازی می کنند. رنگ آمیزی آن ها در کنار مبلمان های چوبی به ایجاد فضایی منحصر به فرد بسیار کمک می کنند و سبب ایجاد احساس آرامش و صمیمیت می شوند.

طراحی پنت هاوس به سبک هندی بدون استفاده از نقاشی ها و مجسمه ها هیچ گاه کامل نخواهد شد. استفاده از مجسمه ی لاک پشت ها، فیل هایی با اندازه های مختلف و یا حتی مجسمه ی بودا می توانند در کنار ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد، کامل کننده ی طراحی پنت هاوس شما به سبک هندی باشند.

طراحی پنت هاوس به سبک هندی، ایده ی خاص و جذابی است که باید با توجه به سلیقه و خواسته های ساکنین پنت هاوس انجام شود. استفاده از رنگ ها و مبلمانی از جنس چوب در کنار استفاده از المان های تزئینی مانند مجسمه ها و تابلوهایی با نقش و نگار های معمول در هند می توانند فضایی خاص را در داخل پنت هاوس ایجاد کنند. به طوری که تجربه ی زندگی در این کشور چند فرهنگی را به شکل خاصی برای ساکنان پنت هاوس فراهم آورند.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه