نقش زندگی شهری در طراحی پنت هاوس های لوکس: استایل شهری

نقش زندگی شهری در طراحی پنت هاوس های لوکس استایل شهری

طراحی داخلی خانه و محیط کار در ارتباط مستقیم با روحیات فرد قرار دارد. فرد یا افرادی که بیشترین زمان خود را در این مکان ها می گذرانند. به جرات می توان گفت که یکی از مهم ترین پارامتر ها در طراحی و تزئین پنت هاوس ،خواسته ی ساکنان آن باشد. طراحی پنت هاوس، معمولا با توجه به استاندارد های روز دنیا انجام می شود. همچنین و­­­یژگی ها، امکانات و محدودیت های فضای موجود نیز در طراحی پنت هاوس به استایل شهری مد نظر معماران قرار می گیرد.

استایل شهری ، محبوب ترین استایل در طراحی پنت هاوس

 استایل شهری یا سبک شهری ، محبوب ترین، رایج ترین و پرکاربرد ترین استایل در طراحی داخلی  است. استایل شهری در میان تمامی استایل های موجود این روزها روند رو به رشدی را تجربه می کند. تاکید این استایل بر روی راحتی فضا است. طراحی به سبک شهری به کمک تکنولوژی های روز دنیا و در کنار المان های صنعتی، سبکی خاص را به وجود آورده است. این سبک از طراحی داخلی به ویژه برای طراحی پنت هاوس هایی که در شهر های بزرگ، مانند لندن، پاریس، نیویورک، آمستردام و سایر پایتخت های بزرگ دنیا قرار گرفته اند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

طراحی پنت هاوس ایده آل به سبک شهری

پنت هاوس ایده آل خود را تصور کنید. فضایی بزرگ و دلباز با جریان هوا و نور کافی با طراحی داخلی منحصر به فرد و راحت.  این تصویر کاملی از یک خانه ی ایده آل است. شاید استایل شهری در طراحی پنت هاوس در ابتدا نتواند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. اما اگر المان های مهم در این استایل به درستی رعایت شوند، به خوبی می تواند در دنیای طراحی جایی برای خود باز کند. سبک شهری می تواند مانند هر استایل محبوب دیگری فضایی منحصر به فرد و لوکس را در پنت هاوس شما به وجود آورد.

طراحی پنت هاوس استایل شهری

المان های مهم در طراحی داخلی بر اساس استایل شهری

در ادامه ی این مقاله به بررسی المان های مهم در طراحی داخلی بر اساس استایل شهری خواهیم پرداخت.

 ایجاد فضایی ملایم و آرام

در طراحی پنت هاوس به استایل شهری، تمام توجه بر روی راحتی و ایجاد فضایی آرام است. از سویی دیگر هسته ی اصلی طراحی شهری، استفاده از المان های کاملا مدرن و نزدیک به طراحی صنعتی می باشد. در نتیجه ی تلفیق این دو رویکرد با یکدیگر، می توان فضایی منحصر به فرد و شاید در ابتدا معمولی  ایجاد کرد که در عین سادگی، ظرافت و راحتی در تک تک المان های آن به خوبی رعایت شده باشد. استفاده از مبلمانی با طراحی ساده و برگرفته از المان های صنعتی، در کنار راحتی آن ها از جمله انتخاب های رایج در طراحی پنت هاوس با استایل شهری می باشد.

 تنالیته ی رنگ های آرامش بخش 

در طراحی پنت هاوس با توجه به سبک شهری، ایجاد فضایی آرامش بخش اما در عین حال لوکس و شیک، به گونه ای که بتواند به زندگی روزمره جذابیت ببخشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این امر با استفاده از رنگ های خنثی در کنار رنگ هایی با تنالیته های گرم ممکن است.

فراموش نکنید که بازی با رنگ ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در طراحی پنت هاوس شما داشته باشد. به عنوان مثال، تغییر رنگ یک دیوار بخصوص در فضای داخلی هر بخش از پنت هاوس می تواند به عدم ایجاد یکنواختی کلی در طراحی پنت هاوس بسیار کمک کند، بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ ها دقت شود.

استایل شهری در طراحی پنت هاوس

 بازی با مقیاس ها

بازی با مقیاس ها یک راه سریع برای ایجاد عناصر جالب در طراحی پنت هاوس با استایل شهری است. اگرچه استفاده از رنگ های روشن یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی در استایل شهری است، یک محیط یک رنگ و یک پارچه می تواند کسالت بار و خسته کننده باشد و در چنین شرایطی، شما باید از المان ها و روش هایی برای ایجاد عدم یکنواختی در طراحی پنت هاوس خود استفاده کنید.

بازی با مقیاس ها یک روش آسان و بسیار مناسب در این راستا است. شما می توانید برای این کار از قطعات بسیار بزرگ، مانند یک تخت خواب بسیار بزرگ، استفاده کنید که با اجسام کوچکتری ست می شوند. نور پردازی های مختلف می توانند در این راستا به یاری شما بیایند و با ایجاد تاکید بر روی المان های مختلف در هر فضایی، مقیاس های موجود در فضا را تغییر دهند و فضایی منحصر به فرد را برای شما به وجود آورند.

طراحی پنت هاوس به سبک شهری، ایده ی بسیار مناسبی برای پنت هاوس های مدرن و لوکسی است که در شهرهای بزرگ ساخته می شوند. برخلاف نام خود، این استایل بر روی آرامش و راحتی فضا بسیار تاکید می کند و می تواند طراحی منحصر به فرد و در عین حال متناسب با محیط پیرامون را در پنت هاوس به وجود آورد. استفاده ی صحیح از المان های رایج در طراحی به سبک شهری، می تواند تاثیر آن را در محیط داخلی پنت هاوس دو چندان کند و فضایی جذاب و خاص را برای شما به وجود آورد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه