بررسی طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی طراحی پنت هاوس ساحلی در یکی از بهترین نقاط آفریقای جنوبی صحبت کنیم. آفریقا به علت داشتن طبیعت بکر و منحصر به فرد خود سال هاست مقصد گردشگری و سکونت ثروتمندان جهان محسوب می‌شود. این پنت هاوس نیز یکی از هزاران پنت هاوس موجود در این قاره است که با امکانات بی‌نظیر و طراحی منحصر به فرد خود فضای مطلوبی برای سکونت کوتاه یا بلند مدت فراهم می کند.

با توجه به محل قرارگیری این پروژه بررسی طراحی پنت هاوس ساحلی کیپ تاون خالی از لطف نبوده و می‌تواند ما را با اصول مدرن و جهانی طراحی پنت هاوس در اقصی نقاط دنیا بیشتر آشنا کند.

امکانات کلی در طراحی پنت هاوس ساحلی

فضای ناهارخوری در محیط باز و بسته
وای فای با سرعت بالا به صورت رایگان
آسانسور پر سرعت هشت نفره با طراحی داخلی خاص

سایر امکانات در طراحی پنت هاوس ساحلی

ابتدا لازم است بدانیم در طراحی پنت هاوس ساحلی یک مدیر اجرایی کارآزموده و بسیار مجرب در محل پروژه و به صورت شبانه‌روزی در نظر گرفته شده است که به درخواست‌های روزانه ساکنین (شامل گشت و گذار در منطقه، استخدام آشپز، نظافت پنت هاوس و غیره) می‌پردازد. همچنین در طول اقامت خود می‌توانید میزان حریم شخصی‌تان را مشخص کنید و آن را به مدیریت اطلاع دهید. مثلا به مدیر اجرایی اعلام کنید از پذیرفتن هر مراجعه کننده‌ای معذور هستید. (افراد مشهوری که در این پنت هاوس سکونت داشته اند، همچون خواننده‌ها و بازیگران معمولا چنین درخواست‌هایی را دارند.)

محل قرارگیری پنت هاوس ساحلی

پنت هاوس ساحلی در بالای تپه‌ای منحصر به فرد در نزدیکی خلیجی واقع در کیپ تاون قرار گرفته است. این پنت هاوس از منظره‌های بسیار دیدنی و جذاب از ساحل، اقیانوس اطلس و سواحل سفید شنی بهره‌مند می‌باشد. به همین دلیل بین افراد ثروتمند و معروف بسیار محبوب است.

 سه مجموعه اتاق خواب زیبا و البته کاملا مجهز، که بطورکلی پذیرای شش نفر است در طراحی پنت هاوس ساحلی لحاظ شده است. ظاهر طبیعی این ساختمان، صلح و هویت را به نمایش می‌گذارد و این پنت هاوس یک انتخاب ایده آل برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است که به دنبال حریم خصوصی و لحظات شاد شخصی می‌گردند. دید به یک ساحل زرق و برق‌دار در آفریقای جنوبی نیز مزیت بزرگی برای این واحد محسوب می‌شود. دیدی که در هر لحظه همچون یک تابلوی نقاشی گران‌بها در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با نوشیدن چای یا قهوه در تراس از تمام این زیبایی لذت ببرید.

فضای باز در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

ویلای لوکس شما دارای یک تراس در فضای باز با صندلی‌های بسیار راحت و یک استخر با دید به منظره‌ای بی‌نظیر است که اقیانوس را به طور کامل در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین یک سالن راحت در فضای باز به همراه یک میز نهارخوری نیز وجود دارد که می‌توانید غذایتان را همراه دوستان و خانواده‌تان با لذت بردن از آرامش نسیم بر روی این میز میل نمایید. این تراس دوست داشتنی به شما امکان آن‌را می‌دهد که هوای تازه استنشاق کنید و از معاشرت با افراد دلخواهتان لذت ببرید.

پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی
درب‌های شیشه‌ای در در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

درب‌های شیشه‌ای از کف تا سقف فضای زیبای تراس را به داخل پنت هاوس متصل می‌کنند. در طراحی پنت هاوس ساحلی، شاهد نمایش‌های خیره کننده‌ای از بازی نور و آب خواهید بود که وارد فضای نشیمن می‌شود. همچنین از چندین سالن مجلل و راحت برای مهمانی‌ها و تجمع‌های دوستانه‌تان می‌توانید استفاده کنید. سالن‌هایی که هر امکاناتی لازم داشته باشید در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدی که به وسیله‌ی استفاده از پنجره‌های بزرگ به شما ارائه می‌شود در هنگام شب و با نورپردازی شبانه‌ی شهر و ساحل بسیار زیباتر و هیجان انگیزتر می‌گردد. با سکونت در این پنت هاوس از چشم‌انداز پرنده‌ای از شهر، کوه‌ها و اقیانوس بهره‌مند می‌شوید که در هر ساعتی از شبانه روز لذت‌بخش است. دید و منظره یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که در طراحی پنت هاوس کیپ تاون در نظر گرفته شد.

طراحی پنت هاوس ساحلی

امکانات آشپزخانه در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

آشپزخانه کاملا مجهز این پنت هاوس دارای ویژگی‌های بسیار خاص و الهام‌بخشی است که لذت آشپزی در این فضا را برای شما دو چندان خواهد نمود. همچنین این آشپزخانه دارای یک میز صبحانه‌ی بسیار راحت و شیک با طراحی خاص و سفارشی و دست‌ساز است. می‌توانید صبحانه‌ای آرامش‌بخش را بر روی این میز به همراه خانواده یا دوستانتان میل نمایید و برای شام هم می‌توانید از میز نهارخوری یا صبحانه‌خوری استفاده کنید.

تزئینات موجود در طراحی پنت هاوس ساحلی کیپ تاون

تزئین این پنت هاوس در تمام ابعاد با الهام از طراحی مدرن معاصر و آثار هنری به یاد ماندنی صورت گرفته است. همچنین از مواد طبیعی یا مصالح با خلوص بالا در بخش‌های مختلف طراحی پنت هاوس ساحلی استفاده شده است تا حس بهتری را در مخاطب ایجاد نماید. این مصالح طبیعی احساس شما را به زمین زیبا و دریاچه اطراف متصل می‌کند و حس شاعرانه‌ای را در شما پدید می‌آورد.

پنت هاوس ساحلی کیپ تاون

دید و منظره در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

دید و منظره‌ی پنت هاوس ساحلی نور طبیعی را وارد ساختمان می‌کند. حضور نور طبیعی خورشید در اتاق‌های مجلل و لوکس، فضایی منحصر به فرد را ایجاد می‌کند که بسیار ایده‌آل و البته بسیار لذت‌بخش است.

اتاق‌های لوکس موجود در این پنت هاوس دارای یک تخت دو نفره، یک بالکن خصوصی، دید بی‌نظیر به جزیره و یک حمام اختصاصی با دوش جداگانه است. در حالیکه در هر اتاق میز کار و میز آرایش نیز در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها به قدر کافی بزرگ هستند که در آن‌ها احساس راحتی کنید.

سایر امکانات در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

از ویلای بلند و بزرگ شما، دیدی به سمت ثروت‌های فرهنگی و طبیعی کیپ تاون و اطراف آن امکان‌پذیر می‌باشد. ساحل غروب تنها پنج دقیقه با پیاده‌روی از این پنت هاوس فاصله دارد. در حالیکه سواحل شب زنده‌داری کمپ‌های خلیج، بسیار آسان و با رانندگی کوتاهی قابل دسترسی هستند. خود کیپ تاون نیز فقط با یک رانندگی کوتاه از درب پنت هاوس شما قابل دسترسی است. در حالیکه با کمی رانندگی بیشتر می‌توانید به پارک ملی و پارک کوهستانی بزرگ برسید و ساعات خوشی را آنجا سپری کنید.

امکانات پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

تختخواب و حمام در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

در طراحی پنت هاوس ساحلی، اتاق لوکس شامل امکاناتی همچون تخت دو نفره، حمام اختصاصی با دوش جداگانه، رختشویی، حوله، دمپایی، اتاق نشیمن، تلویزیون ماهواره‌ای، ایستگاه شارژ آی‌پاد، تهویه مطبوع، بالکن خصوصی، دستگاه Nespresso، دید و منظره به سمت اقیانوس است.

اتاق نشیمن نیز دارای تخت خواب در سایز بزرگ، حمام اختصاصی با دوش و وان حمام، سشوار حوله گرم، دمپایی، تلویزیون ماهواره‌ای، ایستگاه شارژ آی‌پاد، تهویه مطبوع، دستگاه Nespresso می‌باشد.

اتاق اقیانوس آرام هم دارای تخت خواب، حمام اختصاصی با دوش و وان حمام، سشوار، حوله گرم، دمپایی، تلویزیون ماهواره‌ای، ایستگاه شارژ  iPod، تهویه مطبوع، دستگاه  Nespresso، دید و منظره به سمت اقیانوس می‌باشد.

ویژگی‌ها و امکانات دیگر در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

  •     آشپزخانه کاملا مجهز
  •     منطقه غذاخوری رسمی با میز نهار خوری و صندلی برای هشت نفر
  •     تلویزیون ماهواره‌ای
  •     تهویه مطبوع در اتاق خواب‌ها و سایر فضاها
  •     وای فای
  •     آسانسور

ویژگی‌های بیرونی پنت هاوس ساحلی

  •     استخر خصوصی با حریم کاملا شخصی
  •     تراس خصوصی
  •     ناهارخوری با میز و صندلی برای ۶ مهمان
  •     دید و منظره به سمت اقیانوس اطلس

پرسنل و خدمات پنت هاوس ساحلی

مشمول:

  •     خانه‌داری روزانه
  •     مدیر اجرایی

خدمات با هزینه اضافی در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

  • خدمات آبگرم
  • خدمات آشپز
  • انباری
  • انتقال از فرودگاه
  •  فعالیت‌های محلی و گشت و گذار در شهر

فاصله‌ی پنت هاوس تا اماکن گوناگون

  •     ۱۷.۵ کیلومتر تا کیپ تاون
  •     ۲۲.۳ کیلومتر تا مرکز محله
  •     ۲۳.۴ کیلومتر به خلیج کمپ با رستوران های متعدد و شبانه‌روزی
  •     ۲۳.۹ کیلومتر تا کوه
  •     ۲۶.۴ کیلومتر تا ساحل نقره‌ای

دسترسی به ساحل

  •  پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای به ساحل غروب خورشید
  •  ۲۴.۸ کیلومتر تا ساحل خلیج کمپ

فرودگاه

 ۲۹.۹ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی کیپ تاون (CTE)

قوانین در طراحی پنت هاوس ساحلی در آفریقای جنوبی

حیوانات خانگی مجاز به ورود داخل این پنت هاوس نیستند. همچنین سیگار کشیدن در این محیط ممنوع است.
همه دارندگان کارت اعتباری می‌بایست در هنگام ثبت نام ۲۵ سال و بالاتر داشته باشند.
لطفا توجه داشته باشید که خشکسالی در حال حاضر بر کیپ غربی تأثیر گذاشته است و محدودیت استفاده از آب وجود دارد. استفاده از استخرها و حمام‌های گرم و همچنین لوازم خانگی ممکن است محدود باشد و مهمانان به شدت تشویق به محدود کردن مصرف آب خود می‌شوند.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه