پیشنهاد بزرگ فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

معماران پنت هاوس سقف بزرگ پاریس گروه معروف SAA هستند. گروهی که به کار ساخت و ساز و فروش پنت هاوس در فرانسه و به ویژه پاریس مشغول می‌باشند. این پروژه پس از ساخت سر و صدای زیادی در جوامع معماری داشت و به عنوان یک پروژه موفق بازسازی معرفی و تقدیر شد.

همچنین توانست جوایز متعددی کسب کند و موقعیت مناسبی را برای آینده ی کاری این گروه رقم زند. محل قرارگیری این پروژه در فرانسه ۹۳ Allée de l’Île de France، ۹۳۳۳۰ Neuilly-sur-Marne  می‎باشد. یکی از محلات بسیار متراکم و شلوغ پاریس که قدمت زیادی دارد.

تیم پروژه عبارت هستند از کریل کاپرللی، استفانو سیمونو، استل وینسنت که در تمام مراحل این پروژه همکاری کردند و نظارت بر وراند طراحی، ساخت، بهره‌وری و فروش پنت هاوس را بر عهده داشتند.

بنابر گفته‌ی معماران سخت‌ترین بخش پروژه مرحله‌ی دستیابی به انسجام فضایی و عملکردی بود.

مشخصات پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

مساحت پنت هاوس مذکور معادل صد و پنجاه متر مربع است که نسبت به سایر پنت هاوس‌های جهان آن چنان بزرگ محسوب نمی‌شود اما در نقطه و محله‌ای از شهر زیبای پاریس قرار گرفته است که خانه‌ها و آپارتمان‌ها سی تا پنجاه متر مساحت دارند. یعنی منطقه‌ای با خانه‌های بسیار کوچک و فشرده برای ساکنین.

 بنابراین در این منطقه واحدی بزرگ و بسیار لوکس برای سکونت محسوب می‌شود. از اینرو به آن لقب سقف بزرگ پاریس داده‌اند. سال ساخت پروژه ۲۰۱۶ است و عکس‌ها توسط Schelstraete عکاسی شده است. این پروژه بلافاصله پس از اتمام به فروش رفت. خریدار جدید این واحد یک میلیاردر چینی بود.

مشخصات پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

در عکس بالا جزئیات پله مارپیچی که طبقه‌ی همکف پنت هاوس را به طبقه‌ی اول متصل می‌کند می‌بینید. همانطور که می بینید همه چیز ساده و خطی است و خبری از تجملات دست و پاگیر نیست. بنابر اعلام کارشناسان املاک در پاریس این موضوع یکی از عوامل موفقیت فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس است.

متن ارائه شده توسط معماران پیرامون فرآیند طراحی و فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

 این پنت هاوس یک بنای بازسازی شده به شیوه‌ای جدید و مینیمال است. به طور کلی در اروپا و به ویژه در پاریس تخریب ساختمان‌های قدیمی و ساخت آن‌ها از صفر (همانند کشورهای خاورمیانه) مرسوم نیست. بلکه ساختمان‌های قدیمی دویست تا سیصد ساله بارها مورد بازسازی قرار می‌گیرند و مجدداً استفاده می‌شوند.

گاهی یک ساختمان در طول عمر خود بیش از صد نوع از ساکنین با فرهنگ‌های مختلف را پذیرا بوده است. چون اروپایی‌ها معتقدند برای ساخت هر پروژه هزینه‌ی زیادی بابت مصالح و نیروی انسانی پرداخت شده است و تخریب یک ساختمان قدیمی راهکار عاقلانه‌ای نیست.

 این موضوع را می‌توان تا حد زیادی متاثر از فرهنگ صرفه‌جو گرایانه‌ی اروپایی‌ها دانست و این فرهنگ در طراحی و بازسازی پنت هاوس سقف بزرگ پاریس نیز دیده می‌شود.

رویکرد ابتدایی پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

این واحد شیک و زیبا از ابتدا با رویکرد فروش پنت هاوس طراحی و بازسازی شد. جالب است بدانید پنت هاوس مورد نظر در یک ساختمان هشت طبقه با شصت سال سن مورد بازسازی قرار گرفت. قبل از شروع بازسازی همه ی مسائل سازه‌ای و استحکام تیرها و ستون‌ها بررسی شد و سپس عملیات طراحی و بازسازی آغاز گردید.

پنت هاوس مذکور نمای ۳۶۰ درجه ای از پاریس را ارائه می‌دهد و به همین دلیل هنگامیکه در لیست فروش پنت هاوس قرار گرفت بسیار مورد توجه واقع شد و افراد زیادی خواهان خرید آن بودند.

فضای دوش از دو طرف شیشه‌ای است و با تکنولوژی شیشه‌های هوشمند پس از بخار آب، به صورت اتوماتیک کدر می‌شود تا دید محدود شود.

پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

تاثیر دید پاناروما به سراسر پاریس در فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

دید بسیار خوب به بافت شهری پاریس (به ویژه بخش‌های قدیمی و سنتی) و آثار تاریخی شاخص آن همچون برج ایفل، کاخ ورسای، موزه لوور باعث شده است تعداد زیادی از ثروتمندان جهان برای شرکت در مزایده‌ی فروش پنت هاوس مورد بحث ما کاندید شوند. هر یک از آن ها علاوه بر ثروت باید دارای ویژگی‌های دیگری می‌بودند تا بتوانند این پنت هاوس را خریداری کنند. ویژگی‌هایی که مالک اصلی برای پروژه در نظر گرفته بود.

پنت هاوس پاریس

نکات مهم در زمینه‌ی فرآیند طراحی و فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

اما این نکته که فرآیند طراحی و فروش پنت هاوس چگونه صورت گرفت بسیار مهم است. در مرحله‌ی اول توسعه ی آپارتمان در تمام ابعاد آن و بین فضاهای داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفت.
ابعاد واحد بررسی شد و محدودیت‌های موجود در طراحی ارزیابی گردید. میزان شفافیت در فضاهای مختلف و میزان استفاده از نور طبیعی و مصنوعی برای فضاهای گوناگون مورد تحلیل قرار گرفت. عرض آپارتمان و عرض فضاهای عبور نور به دقت ترسیم شد تا جمع‌بندی کلی از این بخش صورت پذیرد.

پنت هاوس سقف بزرگ

همچنین راجع به درهای کشویی تصمیم گیری شد و سیستم‌هایی که خطوط بین داخل و خارج را خنثی می‌نمودند انتخاب شدند. سیستم‌هایی که همچون یک مرز نازک و باریک فضاها را تفکیک می‌نمودند. چون هدف معماران آن بود فضای داخلی و خارجی بتوانند بدون هیچ مرزی به یک فضای واحد تبدیل شوند و با این سیستم به هدف خود می‌رسیدند.

پنت هاوس بزرگ پاریس
ابعاد طولی پنت هاوس نیز بررسی شد و کلیه ی فضاهای مهم در یک راستا قرار گرفتند تا خدمات‌دهی بهتری داشته باشند. به ویژه این موضوع برای فروش پنت هاوس خیلی مهم بود. فضاهایی همچون اتاق ناهارخوری، آشپزخانه، کتابخانه، اتاق خواب در یک راستا قرار گرفتند و هر کدام از آن‌ها در ارتباط با بالکن و فضای باز قرار گرفت. تمامی این فضاها از نور طبیعی بهره گرفتند. همانطور که میدانید نورگیری مهم‌ترین بخش از کیفیت یک فضا می‌باشد.

پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

دسته‌بندی فضاها با توجه به رویکرد فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

همانطور که می‌دانید فرهنگ‌های کشورهای گوناگون با یکدیگر متفاوت است. مشخص نبود بعد از فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس چه خانواده‌ای از چه ملیت و مذهبی در آن ساکن می‌شوند. بنابراین در نظر گرفتن ابعاد گوناگون سکونت و دسته بندی فضاهای واحد برای فروش پنت هاوس بسیار مهم بود.

بعد از این موضوع دسته‌بندی فضاها به صورت عمودی بررسی شد. به این صورت که برای فضاهای بدون نور یک بازشو در سقف ایجاد شد تا از نور طبیعی بیشتر بهره‌مند شوند. این نوع فضاها چون در مرکز پلان واقع می‌شدند، هیچ نور طبیعی نداشتند اما معماران از آن‌ها بی تفاوت رد نشدند و برای این موضوع نیز تدبیری اندیشیدند. تدبیری که در نگاه همه یک انتخاب هوشمندانه به نظر آمد. به همین علت هنگام فروش پنت هاوس تمامی ایده‌ها مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

تکنولوژی استفاده شده و تاثیر آن در فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

از سوی دیگر درب‌های رو به تراس با قطعات متحرک، مانند درب‌های ساخته شده در عکس‌ها جایگزین شدند تا فضای کمتری را به خود اختصاص دهند. به طور کلی زمانی که از امکانات و تکنولوژی های جدید در یک پنت هاوس استفاده شود بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

پنت هاوس بزرگ

فرم سقف در فضاهای گوناگون پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

پلت فرم و یا فرم سقف فضاهای گوناگون همچون سالن نشیمن، اتاق دوش، اتاق ناهارخوری، آشپزخانه، اتاق کار یا اتاق فعالیت‌های اداری، اتاق‌های خواب و غیره از یک سبک و سیاق پیروی می‌کند تا وحدت و یکپارچگی بین فضاها برقرار باشد. معماران از هرگونه ناهماهنگی بین فضاهای مختلف پرهیز کردند تا ساکنین با قرار گرفتن در هر فضا احساس آرامش کنند.

پنت هاوس سقف بزرگ پاریس
پنت هاوس سقف بزرگ پاریس۴

مبلمان فضاهای گوناگون پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

عناصر ثابت مانند headboards و مبلمان به صورت سفارشی ساخته شده‌اند. آشپزخانه نیز به صورت کاملا سفارشی ساخته شد تا از اصول ثابت در سایر پروژه‌ها پیروی نکند و قوانین خودش را داشته باشد.

 

پیش درآمدی بر اولین طراحی انجام شده در زمینه‌ی فروش پنت هاوس سقف بزرگ پاریس

این طرح شامل دو اتاق خواب، دو اتاق دوش، دو توالت، یک آشپزخانه، یک اتاق غذاخوری، یک اتاق نشیمن، یک کتابخانه، یک اتاق مطالعه، یک سالن؛ یک بالکن، یک یخچال، یک تراس بود. همین طرح توسط کارفرما تایید شد و معماران در کمترین فرصت باید آن را می‌ساختند. پس از پایان پروژه همه چیز برای فروش پنت هاوس مورد نظر و بازدید مراجعه کنندگان فراهم بود.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه