اقامت در بهترین پنت هاوس ها

پنت هاوس های برتر جهان

پنت هاوس های برتر جهان، همان قصرهایی هستند که داستان هایش را در کودکی شنیده اید. حالا رویاهای کودکی شما به واقعیت پیوسته است و شما می توانید در خانه ی رویاییتان زندگی کنید.

در این مقاله قصد داریم نمونه هایی از پنت هاوس های برتر جهان را به شما معرفی کنیم. جالب این که زندگی در این پنت هاوس ها جزو رویاهای دست یافتنی است. حتی اگر آن ها را نخرید می توانید تعطیلاتی خاطره انگیز را در آن ها سپری کنید.

پنت هاوس هینز جولن

پنت هاوس های برتر جهان
این پنت هاوس یکی از شناخته شده ترین پنت هاوس های برتر جهان است. پنت هاوس هینز جولن در سوئیس ساخته شده و ۴ خوابه به همراه ۴ حمام است. چیزی که توجه افراد را به آن جلب می کند، پنجره های بزرگ شیشه ای و سقف منحصر به فرد آن است.

اگر در این پنت هاوس باشید، به آسمان و زمین سوئیس تسلط دارید و منظره های بی بدیلی در مقابل چشمانتان قرار می گیرد. شما می توانید در حالی که یک فنجان قهوه میل می کنید، مشغول تماشای روستای زرمات و یا کوهستان میس چابل شوید. همچنین با اقامت در آن شما کلید اختصاصی برای آسانسور اسکی خواهید داشت.

پنت هاوس نخل

پنت هاوس های برتر جهان
دومین نمونه از پنت هاوس های برتر جهان  در شهر لاس وگاس جلوه گری می کند. پنت هاوس نخل از ارتفاع ۱۵۰ متری، یکی از بدیع ترین منظره هایی است که هر شخص می تواند به آن نگاه کند؛ این ویویی است که نخل در اختیار شما قرار می دهد.

این پنت هاوس دو خوابه است و ۳ حمام دارد و دارای ظرفیت پذیرایی از ۶ نفر است. استخر در بالکن قرار گرفته و شما می توانید لاس وگاس را در حین آب تنی تماشا کنید.

پنت هاوس دو قصه

زندگی در پنت هاوس
می دانید چرا نام دو قصه برای این خانه انتخاب شده است؟ چون شما در یک سمت می توانید داستان ساحل و خلیج الیوت و در سمت دیگر قصه ی برج سوزن فضایی را دنبال کنید. دو قصه در مرکز شهر سیاتل واقع شده است.

حتی با یک اقامت کوتاه مدت در دو قصه که جزء پنت هاوس های برتر جهان  محسوب می شود، می توان از حال و هوای بی نظیر واشنگتن لذت برد. این پنت هاوس سه خوابه دارای امکانات کاملی نظیر استخر و سونا، سالن بدنسازی و… است. همچنین برای گشت و گزار در سیاتل تنها کافی است از آن خارج شوید و کمی پیاده روی کنید.

پنت هاوس آکوا ویلا

پنت هاوس آکوا ویلا
پنت هاوس آکوا ویلا از بهترین پنت هاوس های برتر جهان  است که در آفریقای جنوبی واقع شده است. به عنوان یکی از جذابیت های شهر کیپ تاون شناخته می شود.

یکی از نکات منحصر به فرد آن سالن های آفتاب است. طراحی استخر شیشه ای نشان از حرفه ای بودن سازندگان است. شما با قرار گرفتن در آکوا ویلا می توانید به تماشای ساحل و خلیج کمبرس و کوهستان تیبل بنشینید.

پنت هاوس بانکوک

پنت هاوس بانکوک

پنت هاوس بانکوک از نمونه های برتر پنت هاوس آسیایی است که تجربه ی زندگی در بالای یک شهر را برای شما به ارمغان می آورد. پنجره های منحصر به فرد آن شما را به بانکوک مسلط می کند.

این پنت هاوس در طبقه ی سی ام واقع شده است و منظره ای از رودخانه، کاخ سلطنتی و برج لوبا را در دیدرس شما قرار می دهد. بانکوک شهری است با جاذبه های گردشگری فراوان که می توانید تعطیلاتی خاطره انگیز را در آن ها سپری کنید.

پنت هاوس کارداشین

پنت هاوس کارداشین

پنت هاوس کارداشین از پنت هاوس های برتر جهان و همچنین لوکس ترین گزینه ای است که به شما معرفی می کنیم. منظره ای رو به اقیانوس و پشت بامی با دو هزار متر مربع مساحت آن را خارق العاده جلوه می دهد.

کارداشین دارای امکانات فوق العاده ای است؛ از استخر و سونا و جکوزی و باشگاه ورزشی گرفته تا سالن های تماشای تلویزیون و اتاق خواب های لوکس. پنت هاوس کارداشین در میامی ساخته شده است.

پنت هاوس منظره ی کوهستان

پنت هاوس منظره ی کوهستان
از اسم این پنت هاوس مشخص است که چه منظره ای که در برابر چشمان شما قرار می دهد. منظره ی کوهستان در مرکز شهر ریکیاویک ایسلند واقع شده است.

از سمت دیگر به خیابان اصلی شهر و فروشگاه ها دسترسی دارد. از امکانات این خانه ی سه خوابه می توان به سالن بزرگ و استخر و باربیکیو اشاره کرد.

گروه مشاورین املاک ما در رسیدن به رویاهایتان همراه شما هستند. مشاورین ما می توانند شما را در انتخاب یکی از بهترین پنت هاوس های برتر جهان  راهنمایی کنند و پس از آن نیز در تمام مراحل قرارداد، چه خرید و چه رهن و اجاره شما را همراهی کنند.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه