قیمت پنت هاوس در فرمانیه

قیمت پنت هاوس در فرمانیه

منطقه فرمانیه و پنت‌هاوس‌های مجلل

منطقه فرمانیه تهران یکی از بهترین محله‌های منطقه ۱ تهران در شمال شرق و جزو شمیرانات محسوب می‌شود. پنت هاوس های منطقه فرمانیه تهران  از آب وهوای تمیز دامنه‌ی کوه البرز و منظره‌ی فوق‌العاده‌ی آن برخوردارند. همچنین به عنوان بهترین پنت هاوس های تهران با چشم‌انداز زیبایی از شهر شناخته می شوند.
فرمانیه تهران از قدیم محل سکونت خانواده‌های متمول ایرانی بوده‌ است. به همین دلیل از نظر میزان نرخ قیمت فروش و رهن و اجاره در میان مناطق ۱ و ۲‌ تهران رکورددار منطقه است.
در منطقه فرمانیه تهران می‌توانید شاهد لوکس‌ترین و مدرن‌ترین پنت هاوس‌ها بر بالای بلندی برج‌های سر به فلک کشیده باشید. پنت هاوس های فرمانیه  به‌صورت دوبلکس و گاهی تریبلکس شامل سه طبقه ساخته شده‌اند.

موقعیت جغرافیایی محله فرمانیه تهران

این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود. محله فرمانیه ازشرق به خیابان پاسداران منتهی میگردد و از سمت جنوب به اتوبان صدر می‌رسد و از سمت غرب به محله چیذر و از شمال با محله نیاوران همجوار میباشد. منطقه فرمانیه از نظر پهنه‌بندی به طور کلی منطقه‌ای مسکونی است و پهنه‌بندی R122 (5 طبقه با %۶۰ سطح اشغال) عمده املاک این منطقه را تشکیل می‌دهد، اما در این میان پهنه های G (فضای سبز یا باغات) و پهنه های S(تجاری) و M (مختلط) در محدوده ی خیابان دیباجی شمالی دیده می‌شود.

تاریخچه کوتاه از محله فرمانیه

اراضی فرمانیه متعلق به شاهزاده عبدالحسین میرزا فرمانفرما، نخست وزیر ایران در سالهای پایانی سلطنت دوره قاجار بوده است. خانواده فرمان فرمایان که از خانواده‌های متمول و بانفوذ دوران قاجار و پهلوی بودند مالکیت این املاک را بر عهده داشتند که املاک این منطقه پس از تقسیم بین فرزندان میرزا فرمانفرما به تدریج فروخته شد.

 

امکانات و طرز ساخت ساخت پنت هاوس در فرمانیه تهران

اغلب برج‌های مسکونی نوساز یا حداکثر چند سال ساخت، به‌صورت لوکس و مدرن ساخته شده‌اند. طوری‌که ضمن تجملاتی بودن از تمامی امکانات جدید نظیر سالن ورزش، استخر، سونا و سیستم سرما و گرمای مرکزی چیلر برخوردارند. در این برج‌ها در طبقات آخر پنت هاوس‌های دوبلکس تریبلکس بسیار مجلل جای گرفته‌اند تا هم نمای خارجی ساختمان را چند برابر زیبا‌تر جلوه دهند و هم از نگاه افراد داخل پنت هاوس منظره‌ی دیدنی و جذابی داشته باشند.

سالن بیلیارد و سینِما نیز از امکانات تفریحی است که اخیراً در برج‌های مسکونی تدارک دیده می‌شود. در ساخت داخلی پنت هاوس‌های لوکس از شیرآلات طلا که جدیدترین نوع شیر آلات تجملی است، استفاده می‌شود. چوب‌های به‌کار رفته در ساخت کمدها و قرنیز دیوارها و کتابخانه از نوع طبیعی و دارای رنگ زیبایی است که حس لوکس بودن را در فضای خانه دو چندان می‌کند. بعضی از این خانه‌ها جدیداً بازسازی شده و با امکانات جدیدتر و شیک‌تری مجهز شده است و مانند خانه‌ای نو به‌نظر می‌رسد.
قیمت پنت هاوس در فرمانیه

قیمت پنت هاوس در فرمانیه تهران

همانطور که قبلا گفته شد پنت هاوس ها بر اساس فاکتورهای گوناگونی قیمت گذاری میگردند، البته در بازار آشفته کنونی ملک بیشتر از هر چیز بجای اطلاع رسانی قیمت در سایت ها شما با کلمه “توافقی” برخورد خواهید کرد. شاید منظور از توافقی این باشد که مالک از ارزش واقعی آپارتمان خود مطلع نیست و شاید حتی آماده فروش هم نباشد و اگر شخصی مبلغ قابل توجهی را ارائه کند امکان معامله وجود داشته باشد.

ما در اینجا پنت هاوس های منطقه فرمانیه را به ۲ بخش زیر ۵۰۰ متر و بالای آن تقسیم میکنیم. قیمتهای ارائه شده در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ به شرح زیر میباشد.

  • قیمت پنت هاوس در فرمانیه با متراژ زیر ۵۰۰ متر

در این منطقه یک پنت هاوس با متراژ ۲۹۵ متر و ۴ خوابه به همراه یک تراس ۱۸ متری به مبلغ هر متر مربع ۱۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. سال ساخت این واحد ۱۳۹۸ میباشد.

در همین منطقه پنت هاوس ۳۷۰ متری که سال ساخت آن ۱۳۹۹ میباشد برای هر متر مربع ۱۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این پنت هاوس دارای یک معماری مدرن و ۴ اتاق خواب میباشد. و همینطور این ساختمان دارای یک روف گاردن مشاع میباشد.

  • قیمت پنت هاوس در فرمانیه با متراژ بالای ۵۰۰ متر

پنت هاوسی ۶۵۰ متری در منطقه فرمانیه بازسازی شده و با سال ساخت ۱۳۹۰ به مبلغ متر مربعی ۱۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است این پنت هاوس دارای ۶ اتاق خواب مستر میباشد. و همینطور این واحد به همراه یک تراس ۵۰ متری، دارای ۱۴۰ متر روف گاردن اختصاصی نیز میباشد.

پنت هاوس دیگری در این منطقه با متراژ ۸۵۰ متر و نوساز با متر مربعی ۲۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد از ۴ وجه دارای چشم اندازی همیشگی میباشد. این واحد در حال حاضر دارای روف گاردن نیست ولی ۱۵۰ متر بالکن دارد که میتواند پتانسیل یک روف گاردن زیبا را داشته باشد.

 

فرمانیه تهران

متراژ پنت هاوس های ساخته شده در محله فرمانیه

در محله فرمانیه میتوان پنت هاوس هایی با متراژ گوناگون را جستجو کرد. با یک بررسی کوتاه میتوان دریافت که در منطقه این واحدها از حدود ۲۵۰ متر تا بالای ۱۰۰۰ متر نیز هم موجود است. میتوان گفت متراژ آپارتمان نیز در تعین قیمت پنت هاوس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برج های محله فرمانیه تهران

  • برج آسمان

برج آسمان فرمانیه که یکی از فاخر ترین برج های تهران میباشد. برج آسمان فرمانیه با ارتفاع یکصد متر جزو بلندترین برج های شهر تهران است. برج آسمان دارای ۳۷ طبقه میباشد و پس از برج بین المللی تهران دومین برج بلند تهران به حساب میآید. برج آسمان دارای فضایی مختلط از قسمت های تجاری ، اداری و مسکونی است. بخش های اداری و تجاری این برج و هم بخش های مسکونی برج آسمان جزو گرانترین املاک تجاری ، اداری و مسکونی شهر تهران هستند.

  • برج مسکونی رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه یکی از زیباترین برج های حال حاضر مسکونی شهر تهران میباشد. برج رولکس فرمانیه که یکی از لوکس ترین برج های تهران است که در محله فرمانیه قرار دارد. برج رولکس دارای ۱۷ طبقه است که در طبقه آخر برج لوکس فرمانیه پنت هاوس مشهور برج رولکس قرار دارد. گفته میشود  پنت هاوس مشهوری که علی دایی در آن سکونت داشت ، پنت هاوس برج رولکس بوده است. این برج دارای ۵۲ واحد مسکونی است و این واحدهای مسکونی جزو لوکس ترین واحدهای مسکونی شهر تهران میباشد.

  • برج دوقلو فرمان

برج دوقلو قرمان شامل ۳۰ طبقه و ۳۰۰ واحد است. برج‌های فرمان نیز یکی از برج های بزرگ تهران به حساب میآید.این دو برج شیک از سال ۷۱ در تهران ساخته شد و در آن زمان در تغییر چهره منطقه تاثیر خاصی داشته است. این برج دارای ۱۳۰ هزار متر مربع مساحت زیربناست. در مقایسه با برج‌های لوکس این منطقه شاید بتوان گفت که برج دوقلو قیمت مناسب‌تری نیز دارد.

پنت هاز بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور

اگر قصد خرید یا اجاره‌ی یکی از این پنت هاوس‌های لوکس و بی‌نظیر را دارید، با مشاور املاک پنت هاوس در تهران تماس بگیرید. تمام آنچه را که می‌خواهید درباره‌ی یک خانه بدانید، در اختیارتان قرار خواهیم داد و تا پایان مرحله خرید در کنارتان خواهیم بود.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه