فروش پنت هاوس در متراژ پایین

فروش پنت هاوس در متراژ پایین

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک خانه لوکس و زیبا هستند، در اولویت خرید خود پنت هاوس را قرار می دهند. از این رو خرید و فروش پنت هاوس در شهرهای بزرگ سالهاست که رواج پیدا کرده است. پنت هاوس هایی با متراژ پایین می تواند برای بسیاری از افرادی که خانواده کم جمعیت دارند مناسب تر باشد. البته وقتی از پنت هاوس با متراژ پایین صحبت می کنیم، این متراژ برای خانه های معمولی متراژی بالا محسوب می شود. زیرا حداقل متراژ پنت هاوس معمولا ۳۰۰ متر است.

طراحی پنت هاوس در متراژ پایین

فروش پنت هاوس در متراژ پایین-1

هنگامی که یک پنت هاوس در متراژ پایین طراحی می شود، به گونه ای از فضا استفاده می شود که بتوان بهترین امکانات را در پنت هاوس جای داد. یک پنت هاوس چه در متراژ پایین و چه در متراژ بالا، استانداردهای لازم برای اینکه بتواند نام پنت هاوس را برای خود نگه دارد رعایت می شود. به همین علت است که در هر صورت شما ساختمانی شیک و مجلل را از یک پنت هاوس خواهید داشت.

طراحی داخلی پنت هاوس ممکن است به صورت یک طبقه و یا دوبلکس باشد. همچنین از معماری سنتی و یا مدرن در آن استافده شود. در معماری های مدرن بیشتر از مصالح سبک استفاده می شود. می توان بعد از تکمیل فضا باز هم به وسیله دیوارهای کاذب طرای داخلی را کمی تغییر داد. اتاق هایی با کاربری های متفاوت و زیبا، سالن های بزرگ و جادار، سونا، جکوزی ،استخر و … همه جز فضاهایی هستند که در پنت هاوس با متراژ پایین مد نظر قرار می گیرند.

علاوه بر این تراس های بزرگ که لازمه یک پنت هاوس شیک و با چشم اندازی زیباست نیز جز جدا نشدنی است. البته متراژ آن بر روی متراژ پنت هاوس محاسبه نمی شود. در بعضی از این پنت هاوس ها فضاهایی مانند زمین گلف، روف گاردن و … نیز دیده می شود که باعث می شود شما یک پنت هاوس با امکاناتی کامل داشته باشید.

پنت هاوس در متراژ پایین برای چه افرادی مناسب است؟

فروش پنت هاوس در متراژ پایین-2

بسیاری از خانواده های مرفه کم جمعیت هستند و نیازی به فضای زیادی برای زندگی ندارند. ولی دوست دارند زندگی در یک خانه با استانداردهای بالا را تجربه کنند. از این رو برای این افراد پنت هاوس با متراژ پایین توصیه می شود. به عنوان مثال یک زوج جوان یا افرادی که یک یا دو فرزند دارند، می توانند از پنت هاوس های با متراژ پایین خرید داشته باشند. همچنین افرادی که رفت و آمد زیادی ندارند و یا برای مدتی محدود قرار است در یک پنت هاوس زندگی کنند و مسافر محسوب می شوند، و می خواهند مدت اقامت خود را در یک خانه راحت بگذرانند می توانند اقدام به خرید پنت هاوس در متراژ پایین بکنند.

فروش بهترین پنت هاوس در متراژ پایین

فروش پنت هاوس در متراژ پایین-3

احتمالا فروش پنت هاوس در متراژ پایین در هر مشاور املاکی انجام نمی پذیرد. مشاوران املاکی که سابقه بهتر و ارتباطات بیشتری دارند می توانند بهترین پنت هاوس ها را در تنوع بالا به شما نشان دهند. از این رو با قدرت انتخاب بیشتری می توانید پنت هاوس در متراژ پایین خرید کنید.

فضاهای داخلی این پنت هاوس ها به گونه ای طراحی شده است که با ترکیب رنگ های زیبا فضا از متراژ موجود بزرگتر به نظر می رسد. همچنین فروش پنت هاوس در متراژ پایین به صورت مبله نیز می تواند گزینه خوبی برای خرید و فروش باشد. زیرا در دکوراسیون و چیدمان پنت هاوس های مبله و تناسب آنها دقت فراوانی شده است و نیازی به خرید های اضافی نخواهید داشت.

بهترین طراحی هایی که در این پنت هاوس های زیبا می توانید ببینید آنقدر خیره کننده هستند که خود را در قصری زیبا تصور می کنید. همچنین فضای تراس و روف گاردن های زیبا که می توانید هر طور دوست دارید آن را تزئین کنید، باعث شده تا روحیه ای عالی را در این پنت هاوس ها تجربه کنید. فروش پنت هاوس در متراژ پایین یکی از گزینه هایی است که می تواند به شما کمک کند تا خانه مورد نظر خود را در بهترین سطح با چشم اندازی زیبا از شهر یا طبیعت خریداری کنید.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه