خرید پنت هاوس هزار متری

خرید پنت هاوس هزار متری

خرید و فروش املاک همیشه کاری جذاب بوده است. هنگامی که به دنبال خرید خانه یا پنت هاوس هستید و از انواع پنت هاوس ها با طراحی زیبا دیدن می کنید، شاید دیگر نتوانید به راحتی به خانه های معمولی فکر کنید. شاید در زمان گذشته از قصر صحبت می شد اما پنت هاوس های مدرن امروزی جلوه ای هستند از قصرهایی با شیک ترین و بهترین امکانات که می توان زندگی شاهانه ای را در آنها داشت.

مزیت های پنت هاوس هزار متری و متراژ بالا

خرید پنت هاوس هزار متری-1

هنگامی که متراژ بیشتری برای طراحی پنت هاوس در دست معماران قرار می گیرد، می توانند قدرت عمل بیشتری داشته باشند و طراحی بهتری را انجام دهند. اتاق های بزرگتر و فضاهای مناسب تری را در آن می توان تدارک دید. یک پنت هاوس هزار متری دارای اتاق های بزرگ و جادارتری است.

طراحی فضاهای تفریحی و ورزشی در پنت هاوس هزار متری

خرید پنت هاوس هزار متری-2

همچنین می توان فضاهای بیشتری را در پنت هاوس هزار متری به مکان های تفریحی مانند باشگاه ورزشی، انواع زمین های گلف و فضای سبز و … را فراهم آورد.
استخر های بزرگ را به راحتی می توان در یک پنت هاوس هزار متری طراحی کرد. می توان به جای بالا بردن تعداد اتاق ها با متراژ پایین، چندین اتاق بالای ۵۰ متری را برای پنت هاوس هزار متری طراحی کرد. روف گاردن هایی که بر روی سقف آنها قرار گرفته می تواند مکانی خوب برای دست یافتن به آرامش در آسمان باشد.

سوئیت های جداگانه و مستقل

 

خرید پنت هاوس هزار متری-3

یکی از قسمت هایی که در اکثر پنت هاوس هزار متری و متراژ بالا می توان دید، سوئیت های جداگانه است که برای راحت تر بودن ساکنین طراحی می شود. گاهی در یک خانواده افراد دوست دارند زندگی مستقلی داشته باشند. به همین علت این سویئت ها به صورت مستقل و در فضای خانه ایجاد می شوند. اکثرا برای این سوئیت های جداگانه آسانسور و مسیر جداگانه ای علاوه بر مسیر اصلی پنت هاوس در نظر گرفته می شود. این سوئیت ها دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام جداگانه، سالن و آشپزخانه و … است. گاهی سوئیت های پنت هاوس هزار متری مانند به اندازه ی یک آپارتمان معمولی جا دارد.

آشپزخانه تمیز و آشپزخانه اصلی

خرید پنت هاوس هزار متری-3

یکی از طراحی های جالبی که در نقشه پنت هاوس هایی با متراژ بالا صورت می گیرد، برای فضای آشپزخانه است. آشپزخانه ای بزرگ که دری به سمت آشپزخانه ی پنهان در پشت خود دارد؛ که قسمت پیدا را که در سالن قابل مشاهده است، آشپزخانه تمیز می نامند که در اصل کار آشپزی در آن صورت نمی گیرد و ظاهری شیک و تمیز دارد؛ اما در قسمت پشت آن که به وسیله یک در به آن متصل می شود یک آشپزخانه کامل دیگر با تمام امکانات می توان دید که راحت تر می توان در آن جا آشپزی کرد و نگران ریخت و پاش های آن در هنگام مهمانی نشد. آشپزخانه تمیز با فضای بزرگ و طراحی هایی که اکثرا با چوب و مصالح جدیدتر صورت می گیرد نمایی زیبا را برای پنت هاوس به وجود می آورد.

برای خرید پنت هاوس هزار متری از کجا می توان اقدام کرد

اگر به دنبال یک پنت هاوس با متراژ بالا هستید و می خواهید بهترین طراحی های سبک نوین را در معماری پنت هاوس ببینید. مشاور املاک ما می تواند پنت هاوس هزار متری شیک و با چشم اندازهای زیبا را در بهترین محله ها به شما معرفی کند. این پنت هاوس ها در هر جایی که شما دوست داشته باشید قابل خرید هستند.

برای یک پنت هاوس هزار متری چقدر باید هزینه کرد؟

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

خرید پنت هاوس هزار متری-5

برای اینکه پنت هاوس هزار متری بخرید بنا بر اینکه در کجا واقع شده باشد و طراحی و امکاناتی که در آن قرار گرفته است، هزینه های متفاوتی دارد. البته داشتن یک پنت هاوس با متراژ بالا می تواند برای نسل ها تداوم داشته باشد و تا نسل ها در آن زندگی کنند. شاید هر خانه هزارمتری را شما بتوانید پیدا کنید اما چشم اندازی که یک پنت هاوس می تواند داشته باشد در هیچ جایی نمی توانید پیدا کنید. پس بهتر است اگر قرار است هزینه بالایی برای خانه بکنید، پنت هاوس را در اولویت خرید خود قرار دهید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه